Herra rankaisee johtomiehiä.

Sakarja:
10:3   Paimenia kohtaan syttyy minun vihani, ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa, Juudan heimosta, ja asettaa sen ikäänkuin kunniaratsuksensa sodassa.

6

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syttyy minun vihani"
      Tarkoittaako tämä, että Jumala vihaa pappeja?

Johtomiehiä minä rankaisen"
      Miksi, jos he ovatkin hyviä johtajia? En nyt tarkoita SRK:n johtoa, mutta noin ylipäänsä.

Ja kolmas asia: Miksi oi miksi Jumala aina vaan rankaisee ja rankaisee?

Missä on se Jumala, jolle saarnaaminen rakkaudesta ja armosta, on se tärkein asia?

• Halusin tällä viestittää, ettei Jumala rivi-vl:ää rankaise harhaopista huolimatta.

Näin heinäntekojärjellä ajatellen hyvä johtaja palkitaan, ei ammuta..

• Devoit kirjoitti:

Halusin tällä viestittää, ettei Jumala rivi-vl:ää rankaise harhaopista huolimatta.

Näin heinäntekojärjellä ajatellen hyvä johtaja palkitaan, ei ammuta..

että on olemassa kaksi Jumalaa, Vanhan Testamentin ja Uuden Testamentin Jumala?

En ole teologi enkä uskonnon oppeja lukenut, olen vain pelkkä maatiaisWariska, joten jos selkokielellä saisi.

Ymmärsin,mitä tarkoitit.

En itsekkään vl-ihmistä ja hänen uskoaan pilkkaa, vaan olen eri mieltä asioista, mitä vl-liike uskonnon nimissä kauppaa. Osa on ihmisoikeuksien vastaisia ja kaikki perustuu miesvaltaan liikkeen sisällä ja vl-valtaan ympäristöön nähden, vaikka Jumala loi meidät kaikki tasavertaisiksi ja rakastaa meitä ilman ehtoja.

• avakas

Ois aikakin ; Johtajien saada sitä mitä antavatkin.
      Sinaan sinun ajaustasi asiasta.

• Naahum:
        1:3   Herra on pitkämielinen ja suuri voimassansa, mutta Herra ei jätä rankaisematta. Hänen tiensä käy tuulispäässä ja myrskyssä, ja pilvi on hänen jalkojensa tomu.

• JopotiJop

Tuskin edes vilkaisee ja jos vilkaisee, taputtaa vain karvaisia käsiään ja toteaa, että hyvä pojat, jatkakaa vain samaan malliin. Teille on jo paikat varattuina paratiisissa. Sellainen on Herra.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7407
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3683
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      47
      3546
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3308
    5. 51
      2994
    6. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      52
      2950
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      34
      2799
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2474
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      193
      1861
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1541
    Aihe