Olisko jollakin tietoa mistä voisin ostaa perhespinnun ja puomin.
Olisin kiitollinen tiedoista.
t: Perhepurjehtija
puomi ja spinaakkeri
6
1149
Vastaukset
- -Mika
Asiaa helpottaisi, jos kertoisit mihin veneeseen ne olisi tarkoitus laittaa.
Tai edes veneen kokoluokkaa jos vähän kertoisit, niin saattaaisi apuja löytyä. Mullakin on tuossa yksi ylimääräinen kevyen kelin spinnu, josta voi luopua nimellistä korvausta vastaan (vaikkapa pieni pullo halpaa rommia...)
Puomi taas on enemmänkin venekohtainen juttu: Puomin pituus on lähes aina sama kuin J-mitta. Eli etäisyys etustaagista mastolle kannen pintaa mitattuna. Voi tehdä itsekin, ei kovin vaikeaa. Päätyheloja saa alan liikkeistä ja puuveneeseen tammipuomi, ja uudempaan sitten sopivan mittainen alumiiniputki. Tosin ihan mikä vaan ei käy, vääntöjäykkyyttäkin pitäisi olla... - Ämpäripää kertoo totuuksia
genaakkeri, unohda spinnu ja puomi.
- voi olla
hieman helpompi hallittava ja samalla saat ehkä perheenkin innostumaan sen käytöstä enemmän kuin spinnun.
- Gennulla mennään
voi olla kirjoitti:
hieman helpompi hallittava ja samalla saat ehkä perheenkin innostumaan sen käytöstä enemmän kuin spinnun.
Helpompi hallittava kuin Spinnu. Komppaan edellistä kirjoittajaa täysin.
Mutta, ei ehkä toimi ihan suoraan myötäisessä, niinkuin Spinnu.......
Tosin jos? perhepurjehtii niin Gennu on helpompi, mutta jos kokeneepi perhe niin Spinnulla enepi tekemistä kaikille ;-)
- skiglaaja
Miksi tarvitset perhespinnuun puomin? Perhespinnu = sprayhood!
- Skegi
Meni taas. . Kuten jo selvisikin on genakkeri helpompi perheen kanssa ja mikäpä estäisi jalustamasta sitä puomille kuten spinnun plattiksella !?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078