kirjautumis systeemiä/rekisteröitymistä.
Eli tein tälläisestä itselleni rekisteröinti jutut:
http://www.ohjelmointiputka.net/koodit_nayta.php?tunnus=470
mutta se valittaa tuosta userfilu.txt jotain mitä siellä pitää lukea oikein.
Saasta:
tunnus|maili|md5-kryptattu passu|
Luin tuollaisen ohjeen, että pitäs lukea, mutta se ei anna tallentaa tuota käytän
awaedspacea.
en saa
3
386
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Eihän siihen edes kuulu "userfilu.txt" tiedosto ellet sitten ole korvannut tiedostoa "userit.txt" tiedostolla "userfilu.txt".
Lisäksi aika turvaton kirjautumissysteemi jos tunnus-salasana tiedostoa säilyteään samassa hakemistossa koodin kanssa.
MD5 ei ole kryptaamista, vaan merkkijonon tiivistämistä.- mun moka
mulla oli userit.txt, mutta ei se toimi ja mitä MD5 jutuista sää sanoit. Tossa tulee virhe raborttiin:
Warning: file(userit.txt) [function.file]: failed to open stream: Permission denied in /home/www/poh.awardspace.com/tarkista.php on line 16
Kirjaudu sisään
Vaikak mulla on tiedosto userit.txt - Lauri.
mun moka kirjoitti:
mulla oli userit.txt, mutta ei se toimi ja mitä MD5 jutuista sää sanoit. Tossa tulee virhe raborttiin:
Warning: file(userit.txt) [function.file]: failed to open stream: Permission denied in /home/www/poh.awardspace.com/tarkista.php on line 16
Kirjaudu sisään
Vaikak mulla on tiedosto userit.txtAnna tuolle tiedostolle vielä luku- ja kirjoitusoikeudet. Tiedostojen siirto-ohjelmassasi pystyt sen kaiketi tekemään. Toki voit myös ottaa ssh yhteyden palvelimelle ja komentaa chmod 666 userit.txt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465480Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2395456Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2292944Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442464- 692091
- 701860
- 2101749
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,581409Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871379Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3451281