kirjautumis systeemiä/rekisteröitymistä.
Eli tein tälläisestä itselleni rekisteröinti jutut:
http://www.ohjelmointiputka.net/koodit_nayta.php?tunnus=470
mutta se valittaa tuosta userfilu.txt jotain mitä siellä pitää lukea oikein.
Saasta:
tunnus|maili|md5-kryptattu passu|
Luin tuollaisen ohjeen, että pitäs lukea, mutta se ei anna tallentaa tuota käytän
awaedspacea.
en saa
3
389
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Eihän siihen edes kuulu "userfilu.txt" tiedosto ellet sitten ole korvannut tiedostoa "userit.txt" tiedostolla "userfilu.txt".
Lisäksi aika turvaton kirjautumissysteemi jos tunnus-salasana tiedostoa säilyteään samassa hakemistossa koodin kanssa.
MD5 ei ole kryptaamista, vaan merkkijonon tiivistämistä.- mun moka
mulla oli userit.txt, mutta ei se toimi ja mitä MD5 jutuista sää sanoit. Tossa tulee virhe raborttiin:
Warning: file(userit.txt) [function.file]: failed to open stream: Permission denied in /home/www/poh.awardspace.com/tarkista.php on line 16
Kirjaudu sisään
Vaikak mulla on tiedosto userit.txt - Lauri.
mun moka kirjoitti:
mulla oli userit.txt, mutta ei se toimi ja mitä MD5 jutuista sää sanoit. Tossa tulee virhe raborttiin:
Warning: file(userit.txt) [function.file]: failed to open stream: Permission denied in /home/www/poh.awardspace.com/tarkista.php on line 16
Kirjaudu sisään
Vaikak mulla on tiedosto userit.txtAnna tuolle tiedostolle vielä luku- ja kirjoitusoikeudet. Tiedostojen siirto-ohjelmassasi pystyt sen kaiketi tekemään. Toki voit myös ottaa ssh yhteyden palvelimelle ja komentaa chmod 666 userit.txt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35034989
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952190- 2181873
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731712- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 371160
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1141103- 1221088