Carisma mielessä

vaihtoa harkitseva

Autokuume alkanut ja yhtenä vaihtoehtona olisi vm. 2001 1.6-koneella varustettu Carisma, ajettu noin 100tkm.

Mielelläni lukisin muiden kokemuksia Carismoista. Onko samanlainen luotettava menopeli, kuin Toyota?
En ole autoa vielä käynyt paikanpäällä katsomassa, joten en sen tarkemmin yksilöstä tiedä.
Aiempaa kokemusta Mitsubisheistä ei ole, japanilaisista Mazdoja ja Toyotia jokunen ollut.

Tavallisena duunarina sitä autossa arvostaa vähäistä korjaustarvetta, perushuollot tuollaisiin jo takuuajan ylittäneisiin pystyy itse tekemään.

13

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autokuume?

      Eikös silloin pitäisi olla hinku auton ostoon?

      Sähän meinaat ostaa jotain mopokulkuneuvoa.

      • sitten...

        Mikäs se sitten olisi SE auto?
        Mä kun en tartte mitään turpoaudia, enkä pukeudu pinkkiin t-paitaan.
        Riittää ihan peruskulkine, jota helppo huoltaa.


      • carismassa
        sitten... kirjoitti:

        Mikäs se sitten olisi SE auto?
        Mä kun en tartte mitään turpoaudia, enkä pukeudu pinkkiin t-paitaan.
        Riittää ihan peruskulkine, jota helppo huoltaa.

        No eikai carismassa sen suurempia murheita ole, ensimmäinen vastaaja oli joku valopää.

        Kysyppäs tuolta, siellä on paljon enempi carismojen omistajia. Pitänee kyllä rekisteröityä, mutta mitäpä haittaa siitä on, siellä saat myös asiallisa vastauksia.

        http://www.mitsubishiclubfinland.com/


      • vaihtoa harkitseva
        carismassa kirjoitti:

        No eikai carismassa sen suurempia murheita ole, ensimmäinen vastaaja oli joku valopää.

        Kysyppäs tuolta, siellä on paljon enempi carismojen omistajia. Pitänee kyllä rekisteröityä, mutta mitäpä haittaa siitä on, siellä saat myös asiallisa vastauksia.

        http://www.mitsubishiclubfinland.com/

        Täytyypä käydä lueskelemassa.


    • ajallut pitkään..

      mul on ollu kaks carismaa 1,6l koneel (ex -98, nyt -01)
      mä oon ollu tosi tyytyväinen näihin, nää on luotettavia, menee pienel bensal, pystyy tekee huollot itse, miks ei rempatkin mut ei oo tarvinnu tehdä. Mikäää formula tuo 1,6 ei oo mut liikentees pärjää, sisämelu niis on ehkä vähän turhan suuri. Melkee viel väittäisin et nää on pelleistään saman ikäisiä nissanei, mazdoja, toyotaa parempia (mun mielipide!)
      mä suosittelen lämpimästi

      ps: osta ilmastoitu yksilö, ni ei sen puuttuminen sit ens kesänä johda autokauppaan

      • jeejee

        itellä 98 1.8gdi 206 tkm ajettu eikä ole mitään vikoja ollu pientä nakutusta kylmänä ruvennut pitämään, mutta toimii.


    • Luikare

      Ihan hyviä pelejä pelleitään ja koneiltaan. Ajaessa löytävät kaikki mahdolliset urat ja kaltevuudet tien pinnasta, samanlaisia alustoiltaan kuin nuo jotkut pikkuvolvot.

    • ajelen

      Pari vuotta 00 mallisella 1.6 carismalla takana. Mitään vikoja ei ole ollut ja autolla ajettu 130 tkm. Ainoa negatiivinen asia on että vie öljyä eli 15 tkm vaihtoväliä ei pysty ajamaan samoilla öljyillä vaan ainakin kerran tai pari on lisättävä.
      Ajonautinto on yhtä huono kuin muissakin japanilaisissa ja meluakin saman verran. Jos ajat pitkiä matkoja niin osta joku muu kuin japsi.

    • Nuorimies-21

      Aikasempi auto oli toyota eikä kertaakaan ollu mitään häikkää nyt sitte omistan carisman vm2000 hyvä ajettavuus,pieni ruokanen ja muutenki näppärä auto mutta nyt alko tulemaan vikaa.. En tiedä vielä mikä on vikana mutta roikan nokkaan pitäs viedä ku pätkii niin perkeleesti ja huollot on tehty kohillaan.. On vaihdettu jo uutta osaa eikä auta...

    • 1,8 -96

      pelannut lähes ongelmitta. Olen ajanut itse sillä n.100t mittarissa 230tkm. Ääntä löytyy, mutta siihenkin tottuu ja ohjaus ei ole huippuluokkaa. Muuten luotettava perus peli. Kannattaa varoa Gdi malleja, on ollut enemmän käyntiongelmia.

      • m-mann

        merkeistä maailmassa,suosittelen.


    • Carisma toimii

      Eikös tuosta Carismasta ole sanottu, että se on kuin joka suhteessa paranneltu versio samanikäisestä S40:stä Volvosta

      • nou euro

        samat alustat volvon kaa,mut mitsu testivoittaja.japsit hallitsee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe