ihmettelen Annan paapomista.

idioottianna

Ihmettelen suuresti tätä pikku Annan paapomista mediassa.

Esimerkiksi tämä auto juttu, Anna on saanut auton jossa lukee isolla kyljessä Anna Abreu.

Sitten Anna märisee lehdissä, että häntä hirvittää, kun oma nimi lukee autossa. Miksi anna on ottanut auton vastaan, jos ei kerta halua että oma nimi lukee kyljessä? :D

Anna on muutenkin todella tyhmä ihminen!

Anna on vetäny kaiken julkisuuteen perheen,ystävät, ja jopa koiran!

Anna sanoi aikoinaan idols haastattelussa, että hän ei halua että perhe joutuu julkisuuteen, kun hän itse on siinä, mutta muuten vaan Annan äiti poseraa lehdissä Annan kanssa :D

Sekin on kumma juttu, kun Anna näyttää olevan ainut idols tyyppi joku tyrkyttää itseään,ja juttujaa lehdille.


Onneksi Anna on vain tähdenlento =)

23

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan kiva lukea

      Kyllä mä katon kaikki jutut jotka siitä on tehty. Positiivinen ja mukava julkkis.

      • pissis^^

        Anan fanit:Anna on niin söpö ja ihq...viis laulutaidoista LOL


    • tapparaonparas

      sinä haista pitkä paska!Itse olet todella tyhmä.Anna ei todellakaan ole mikään tähdenlento vaan se on joku ihan muu piste.

      • hihhhhhhh

        tais pikku Anna Abreu fani suuttua :D

        ANNA ON TÄHDENLENTO, noin sanoi myös Jone Nikula. :)


      • tapparaonparas
        hihhhhhhh kirjoitti:

        tais pikku Anna Abreu fani suuttua :D

        ANNA ON TÄHDENLENTO, noin sanoi myös Jone Nikula. :)

        edes sen olenko minä pieni vai iso fani?niinpä.et mistään.Joten ole sinä kakara vaan hiljaa.katsotaanpa sitten uudestaan kun annan kakkosalpubi on ilmestynyt että kuka se tähdenlento olikaan.Anna se ei ole ainakaan.Kaukana siitä.


      • fani......
        tapparaonparas kirjoitti:

        edes sen olenko minä pieni vai iso fani?niinpä.et mistään.Joten ole sinä kakara vaan hiljaa.katsotaanpa sitten uudestaan kun annan kakkosalpubi on ilmestynyt että kuka se tähdenlento olikaan.Anna se ei ole ainakaan.Kaukana siitä.

        niin kuin annan muutkin fanit. se kirjoitetaan
        a-l-b-u-m-i, ei alpubi. kolmosluokalla pääset varmaan noin vaikeisiin sanoihin asti.


    • edes

      halua olla tähti ja laulaja. Annahan on kertonut haluavansa yliopistoon opiskelemaan psykologiaa.

      • onko rahkeita

        päästä opiskelemaan? Aina sitä julkisuutta voi käyttää hyväkseen.

        MIKSI MUUTEN TUONNE IDOLSIIN MENNÄÄN OSALLISTUMAAN!!?

        Siellä etsitään tulevia tähtiä, jotka voivat menestyä myös ulkomailla.

        Respecti Annaa kohtaan laski tavattoman paljon, jos ei halua jatkaa uraansa, vaikka siihen on täysin hyvät mahdollisuudet. Paremmin kuin muilla, Koivusella yms.. koska media on Abreun puolella.


      • voeevoee
        onko rahkeita kirjoitti:

        päästä opiskelemaan? Aina sitä julkisuutta voi käyttää hyväkseen.

        MIKSI MUUTEN TUONNE IDOLSIIN MENNÄÄN OSALLISTUMAAN!!?

        Siellä etsitään tulevia tähtiä, jotka voivat menestyä myös ulkomailla.

        Respecti Annaa kohtaan laski tavattoman paljon, jos ei halua jatkaa uraansa, vaikka siihen on täysin hyvät mahdollisuudet. Paremmin kuin muilla, Koivusella yms.. koska media on Abreun puolella.

        Nyt puhut asiaa, media on todellakin Abreun puolella joka asiassa.

        Uskonpa että media ns kusettaa Annaa..

        Ensin he antavat Annalle kaiken, mutta sitten kun Anna todella tarvitsee mediaa, niin media ei enään suojele Annaa.

        Odotan innolla sitä, kun tämän vuoden idolsissa on kärkikolmikko esillä. Anna yrittää epätoivoisesti tyrkyttää itseään ja juttujaan lehdille, että häntä ei unohdettaisi.

        Annan haastattelut olisi muuten ihan ok, mutta miksi Anna ei melkeenpä koskaan puhu haastatteluissa musiikistaan?

        Aina haastattelun aiheena on joko ''Anna ja Panu rakkaus on ihanaa''

        tai ''Anna sai ajokortin''

        Anna puhuu vaan omasta yksityiselämästään jokaikisessä haastattelussa, minkä minä olen lukenut.


    • ei annaa

      Kyllä Abreuta vähän liiaksi ylistetään.
      Ennen Emma-gaalaa se vaa jo mietti et mitä se sil palkinnol tekee, ihan ku se ois itsestään selvää. että näinkö helppoa tää nyt sitten olikin? Muutenkin vähän liian ylväs. En pidä.

    • miksi Anna

      myy yhtäkään levyä? Ihanko oikeasti ihmiset tykkäävät hänestä ja ostavat levyjä? Miksi?

      • juujuujuujuujuujuu

        Kaikki pikkuset tykkää Annasta siksi, kun Annahan on puoliksi portugalilainen, ja Anna on niin nätti, ja Anna on niin pieni.. :D

        Laulutaidosta viis!

        Mä ihmettelen sitä, että miksi Annan fanit ovat niin,niin faneja että eivät voi ikinä myöntää Annan tekemiä virheitä.

        Esimerkiksi youtubessa on aivan kamalia videoita Anna Abreun keikalta, niissä videoissa Anna hönkii mikkiin ja näyttää kärsivän.

        Mä tykkään monestakin artistista, mutta on niissä huonotki puolet, eikä ne aina laula keikoillaan hyvin, ja mä voin vaikka sanoa sille artistille päin naamaa että nyt ei menny keikka putkeen.

        Mutta nämä Anna fanit märisevät heti jos joku vähän kritisoi Annaa. Se johtuu lienee siitä, että Annan fanit eivät piittaa pätkän vertaa, että miten Anna laulaa, niille on vaan pääasia että Anna on niin ''söpö''.

        Ps.Mäki ihmettelen tätä Emma-gaala naissolisti juttua. Mietitäänpäs siinä kategoriassa on Jonna Tervomaa, sekä Irina. Molemmat naiset ovat itse tehneet musiikkia jo monta, monta, monta vuotta.
        Sitten sen palkinnon saa joku Anna Abreu jolla ei ole kuin vuoden kokemus laulamisesta, ja Anna ei ole edes itse tehnyt biisejään. USKOMATONTA!


      • ari-fanitkaan
        juujuujuujuujuujuu kirjoitti:

        Kaikki pikkuset tykkää Annasta siksi, kun Annahan on puoliksi portugalilainen, ja Anna on niin nätti, ja Anna on niin pieni.. :D

        Laulutaidosta viis!

        Mä ihmettelen sitä, että miksi Annan fanit ovat niin,niin faneja että eivät voi ikinä myöntää Annan tekemiä virheitä.

        Esimerkiksi youtubessa on aivan kamalia videoita Anna Abreun keikalta, niissä videoissa Anna hönkii mikkiin ja näyttää kärsivän.

        Mä tykkään monestakin artistista, mutta on niissä huonotki puolet, eikä ne aina laula keikoillaan hyvin, ja mä voin vaikka sanoa sille artistille päin naamaa että nyt ei menny keikka putkeen.

        Mutta nämä Anna fanit märisevät heti jos joku vähän kritisoi Annaa. Se johtuu lienee siitä, että Annan fanit eivät piittaa pätkän vertaa, että miten Anna laulaa, niille on vaan pääasia että Anna on niin ''söpö''.

        Ps.Mäki ihmettelen tätä Emma-gaala naissolisti juttua. Mietitäänpäs siinä kategoriassa on Jonna Tervomaa, sekä Irina. Molemmat naiset ovat itse tehneet musiikkia jo monta, monta, monta vuotta.
        Sitten sen palkinnon saa joku Anna Abreu jolla ei ole kuin vuoden kokemus laulamisesta, ja Anna ei ole edes itse tehnyt biisejään. USKOMATONTA!

        myönnä arin virheitä vaan hymistelevät kuorossa, sama homma kaikkien muiden artistien fanien kohdal.


      • .''''...
        ari-fanitkaan kirjoitti:

        myönnä arin virheitä vaan hymistelevät kuorossa, sama homma kaikkien muiden artistien fanien kohdal.

        Lisäänpä vielä että inhoan sekä Aria, että Annaa!

        Molemmat ovat niin surkeita laulajia, että ei mitään rajaa!

        Mutta äsköisessä aiheessa en puhunut Arista mitään, vaan Annan faneista :D

        Tässäkin näkee sen, kuinka Anna faneja ottaa päähän se, että Ari voitti idolssin.

        Mutta totuus on kuitenkin se, että Arin fanit sentään välittää Arin musiikista, eikä vaan Arin ulkonäöstä, kun taas Annan fanit pitävät vaan Annasta ulkonäön takia. Voisin vaikka vannoa, että kukaan Anna Abreu faneista ei tiedä mitä Annan biisin sanat tarkoittavat suomeksi, mutta silti he sanovat, että voi ihanat sanat tässä biisissä!


      • te epäilette
        .''''... kirjoitti:

        Lisäänpä vielä että inhoan sekä Aria, että Annaa!

        Molemmat ovat niin surkeita laulajia, että ei mitään rajaa!

        Mutta äsköisessä aiheessa en puhunut Arista mitään, vaan Annan faneista :D

        Tässäkin näkee sen, kuinka Anna faneja ottaa päähän se, että Ari voitti idolssin.

        Mutta totuus on kuitenkin se, että Arin fanit sentään välittää Arin musiikista, eikä vaan Arin ulkonäöstä, kun taas Annan fanit pitävät vaan Annasta ulkonäön takia. Voisin vaikka vannoa, että kukaan Anna Abreu faneista ei tiedä mitä Annan biisin sanat tarkoittavat suomeksi, mutta silti he sanovat, että voi ihanat sanat tässä biisissä!

        juuri niin. Kyllä he pitävät Annan musiikistakin. Ehkeivät kaikki, mutta suurin osa. Antakoon heidän fanittaa Anna silleen kuin he haluavat. Ja varmasti monetkin tietävät mitä Annan biisien sanat tarkoittavat. Miksette sitten sano esim. Jennistä samaa, että hänen faninsa fanittavat häntä vain ulkonäön perusteella(onhan Jennikin nätti)...Ja vastaus on tietenkin, että Jenni osaa laulaa jne. Osaa myös Annakin, joten turha keksiä mitään.


      • ''..''
        te epäilette kirjoitti:

        juuri niin. Kyllä he pitävät Annan musiikistakin. Ehkeivät kaikki, mutta suurin osa. Antakoon heidän fanittaa Anna silleen kuin he haluavat. Ja varmasti monetkin tietävät mitä Annan biisien sanat tarkoittavat. Miksette sitten sano esim. Jennistä samaa, että hänen faninsa fanittavat häntä vain ulkonäön perusteella(onhan Jennikin nätti)...Ja vastaus on tietenkin, että Jenni osaa laulaa jne. Osaa myös Annakin, joten turha keksiä mitään.

        Siis eikö tälle yhelle Anna fanille mee mikään jakeluun? :D

        Taas vedit jonkun artistin mukaan tähän, josta ei ollut edes puhetta :D

        Satunpahan vaan tietämään, että Jennin fanit tykkäävät myös Jennin musiikista.

        Suurin osa Jenni Vartiaisen faneista on kuitenkin varmaan aikuisia, tai ainakin Jennillä passaa aika mukavasti K-18 keikkoja.


      • imago.
        te epäilette kirjoitti:

        juuri niin. Kyllä he pitävät Annan musiikistakin. Ehkeivät kaikki, mutta suurin osa. Antakoon heidän fanittaa Anna silleen kuin he haluavat. Ja varmasti monetkin tietävät mitä Annan biisien sanat tarkoittavat. Miksette sitten sano esim. Jennistä samaa, että hänen faninsa fanittavat häntä vain ulkonäön perusteella(onhan Jennikin nätti)...Ja vastaus on tietenkin, että Jenni osaa laulaa jne. Osaa myös Annakin, joten turha keksiä mitään.

        Jennin on ollut pakko päästä "Se Gimmel-laulaja" kuvasta. Ja siinä hän on todistanut, että pärjää ilman sitä.

        Anna ei ole vielä mitään osoittanut, koska eka levyn myynti on syntynyt Idols hypetyksestä.


      • viel,
        ''..'' kirjoitti:

        Siis eikö tälle yhelle Anna fanille mee mikään jakeluun? :D

        Taas vedit jonkun artistin mukaan tähän, josta ei ollut edes puhetta :D

        Satunpahan vaan tietämään, että Jennin fanit tykkäävät myös Jennin musiikista.

        Suurin osa Jenni Vartiaisen faneista on kuitenkin varmaan aikuisia, tai ainakin Jennillä passaa aika mukavasti K-18 keikkoja.

        et ekaa kertaa mä tänne kirjoitan..En kylläkään ole se Anna-fani.


      • on. voit
        .''''... kirjoitti:

        Lisäänpä vielä että inhoan sekä Aria, että Annaa!

        Molemmat ovat niin surkeita laulajia, että ei mitään rajaa!

        Mutta äsköisessä aiheessa en puhunut Arista mitään, vaan Annan faneista :D

        Tässäkin näkee sen, kuinka Anna faneja ottaa päähän se, että Ari voitti idolssin.

        Mutta totuus on kuitenkin se, että Arin fanit sentään välittää Arin musiikista, eikä vaan Arin ulkonäöstä, kun taas Annan fanit pitävät vaan Annasta ulkonäön takia. Voisin vaikka vannoa, että kukaan Anna Abreu faneista ei tiedä mitä Annan biisin sanat tarkoittavat suomeksi, mutta silti he sanovat, että voi ihanat sanat tässä biisissä!

        mennäkin siitä sinne ari-palstalles ihqttamaan ja hymistelemään.


      • puhuttu.
        on. voit kirjoitti:

        mennäkin siitä sinne ari-palstalles ihqttamaan ja hymistelemään.

        Jenni on vaan 100 kertaa parempi artistina, eikä tarvitse median apua.


      • jenni the
        puhuttu. kirjoitti:

        Jenni on vaan 100 kertaa parempi artistina, eikä tarvitse median apua.

        who?


      • Who is she?
        jenni the kirjoitti:

        who?

        Nähnyt vaan sen naaman lehdissä ja kuulemma hoitaa keikat huonosti ja koko ura ei kiinnosta likkaa.


    • sinun elämänfilosofiaasi

      en ole katkera mutta kuitenkin... =D

      on se kiva, että näitä pässejä aina löytyy, jotka eivät voi sietää toisen menestystä.

      "Anna on saanut auton jossa lukee isolla kyljessä Anna Abreu. Sitten Anna märisee lehdissä, että häntä hirvittää, kun oma nimi lukee autossa. Miksi anna on ottanut auton vastaan, jos ei kerta halua että oma nimi lukee kyljessä?"

      - oletko jotenkin tyhmä? kuka ei ottaisi ilmaista sponsoriautoa, kun sellainen tarjotaan? toiseksi: Anna kertoi VITSAILLEN siitä, että kun hänellä on niin vähän aikaa vasta ollut kortti ja tulee hiukan törttöiltyä liikenteessä niin ihmiset voivat suoraan lukea nimen hänen auton kyljestä, ja se toisinaan "hävettää".

      "Anna on vetäny kaiken julkisuuteen perheen,ystävät, ja jopa koiran! Anna sanoi aikoinaan idols haastattelussa, että hän ei halua että perhe joutuu julkisuuteen, kun hän itse on siinä, mutta muuten vaan Annan äiti poseraa lehdissä Annan kanssa"

      - olisikohan kuitenkin niin, että kaikki ovat "uineet" julkisuuteen vapaasta tahdostaan. ketään tuskin on loukattu. koira nyt ei ainakaan piittaa paskan vertaa, jos hänen kuvansa ja nimensä on lehdissä =D ja tuskin Anna äitiäänkään on repinyt tukasta yhteisiin lehtikuviin...

      "Sekin on kumma juttu, kun Anna näyttää olevan ainut idols tyyppi joku tyrkyttää itseään,ja juttujaa lehdille."

      - mistä sinä tämän raapaisit? Annan ei tarvi tällaista tehdä. Pikemminkin näyttäisi olevan niin, että eräät tekevät tikusta asiaa tai jopa skandaalinkäryisiä juttuja saadakseen palstatilaa. Annan en ole havainnut tällaista vielä tehneen.

      "Onneksi Anna on vain tähdenlento"

      - katkeruus näyttäisi olevan ilosi. Anna kuitenkin edelleen menestyy, ja hän on sitä ihmistyyppiä, jonka maailma ei todellakaan romahda, vaikka alan vaihto tulisikin jossain vaiheessa kyseeseen.

      - tosi outoa, että joku viitsii kirjoitella tällaista paskaa huvikseen ja yrittää kaikin keinoin lytätä toista ihmistä. outoa myös se, että joku vaivautuu seuraamaan inhoamansa artistin julkisia esiintymisiä näin intensiivisesti. se on sairasta... jos minä en pidä jostakin julkishenkilöstä, minä en yksinkertaisesti välitä katsoa enkä lukea hänestä tehtyjä juttuja. enkä ikimaailmassa vaivautuisi tuhlaamaan aikaani kirjoittelemalla hänestä omia tuulesta temmattuja mielikuviani nettiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe