Pizzeria Mira Mari

Ookke

Mitäs mieltä olette paikasta? Ainakin mun kohdalla palvelu oli todella nyrpeää, lätkäs vaan pizzan pöytään ja tokas et tuossa pizza eikä edes kattonu. TOSI töykeää. Hyvät ja isto pizzat mut jos palvelu tuollasta nii en kyllä toista kertaa mene.

58

12878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

      nämä helvetin isto pizzat?

      • reimond...

        kaikki istot syö isto-pitsaa!!!!!1


    • tarjoilijaa etsivät

      työkkärin sivuilla.toivottavasti joku näpsäkkä hakisa saa paikan.

    • ,erjhflih

      Pizzat ovat isoja pinta-alaltaan toki ja maku ihan hyvä mutta täytteitä on todella niukasti, niukemmin kuin missään.

      • fdgdf

        ???


    • varttunut ihminen

      Kävin nuorisoikäisen kanssa äskettäin siinä vihreässä MaraMarin talossa Puijonkadulla ja olin myönteisesti yllättynyt.
      Oli suht siistiä, tarjoilija tuli pöytään, oli ystävällinen, toi juomavettä, salaatit ok, pizza ja pasta valtavia ja maukkaita, lopuksi kahvi ja tee ja vasta sitten lähtiessä ruvettiin hoitamaan maksua, kuten paremmissa ravintoissa ikään!
      Eikä hintakaan haitannut, oli lounasaika ennen klo 15 ja pizza maksoi vitosen ja pasta 6,- euroa.

      • Anonyymi

        Täällä on ollut hyvät pizzat ja tasalaatuista..


    • Eläinten ystävä

      Olin tekemässä tilausta, kun silmääni sattui tiskillä kaikkien pällisteltävänä oleva akvaario, jossa suuret kalat olivat vailla yhtään kasvia suojana. Tilaus jäi tekemättä ja annoin palautetta asiasta. Jos siis välität yhtään elämistä (kaloista), kerro sinäkin heille, että akvaarion olosuhteista pitäisi kohentaa.

      Kalat kiittää!

      • 0NKIMIES

        SYÖKÄÄ KALAA!


      • kjsfdkj89

        Ne akvaarion kasvitkin käytettiin jo vege-pizaan aiemmin.


    • mattisen matti

      Hyvää ruokaa ja hyvä ravintola.Käyn aina siellä ja hyvät annokset ja muut.Et vain osaa syödä hyvää ruokaa.Se ei ole heidän syy vaan sinun syysi.

    • vvvvvwwwwwwwwwwwwwww

      hyvää halvalla.

    • ++++++++++++++

      Olempa saanut aina ihan hyvää palvelua siellä ja rullakebab on tosi hyväääääää!!!!

    • SISU2

      Meistä ei kukaan voi valita millaiseksi täällä synnytään, mutta siihen voi, miten täällä käyttäydytään. Ajatelkaa vähän omaa napaanne pidemmälle, jos on millä ajatella.

      • HUBA HUBA HUBA

        No mistäs SISU2 noin riemastui?


    • 23

      KOtipizza se vasta kökkö paikka onkin! Soitin ja tilasin pitsan kotiinkuljetuksella-ei onnistunut puhelimessa vaan piti tilata netin kautta.Menin nettiin-tilaus systeemi ei toiminut. Hieno paikka... MiraMarissa olen käynyt kerran-en käy toisten. Kebab salaatilla tuli minuutissa pöytään kyllä mutta kebab oli lämmitetty mikrossa ja vieläpä huonosti.

    • Pitsamaisterj

      Ainakin särkiniemen miramari 2, joka hoitaa kotiinkuljetukset, on osoittautunut ihan hyväksi paikaksi. Aina saapi ystävällistä palvelua puhelimessa, ja pitsat on kyllä hyviä ja oikeasti isoja. Keskustan ja petosen Miramareista en osaa sanoa, kun ei ole tullu niissä käytyä. Ilmeisesti kauppa käy hyvin, kun ovat pystyneet avaamaan kolmannenkin paikan.

    • hygie nisti

      Yhdyn aloittajaan. Tylyä oli. Jos palvelu on sellasta niin millaista on hygienia? Käyn sellasissa pizzerioissa vain joissa on positiivinen palvelu.

    • Imekäää itteenne

      Miramari ja Atlantis ovat Kotipitsan ohella täyttä paskaaaaaaa

      • MoraMira?

        Ainakin nimeä tuntuvat nämä yritykset vaihtavan tiuhaan. on 1, 2, 3...


      • -tantta

        Kotipitsassa nyt on onnettoman pieniä ja jumalattoman kalliita pizzoja. Lisenssisopimus vai mikä frenchising- sopimus Kotipitsa- yrittäjälle on aika ikävä kuulemma. MiraMarista saa hyvää pizzaa, jos haluaa, jos ei halua, eisaa.


      • *Haista paska
        MoraMira? kirjoitti:

        Ainakin nimeä tuntuvat nämä yritykset vaihtavan tiuhaan. on 1, 2, 3...

        ne numerot riippuu missä päin kyseinen miramari sijaitsee vitun tampio!!!!


    • kuvtfrfycvvuhivi

      Quatros oli paremmat pitsat ja nimi oli parempi

      • terosiilinjärvi

        Mut menkääs joskus niiralaan syömään pitsaa lassen pitseeriaan,on meinaa maan parhaat.


    • dahghgghgh

      Todella älytön tapa numeroida pitseriat! Ajatelkaa nyt jos olisi Kotipizza 16 ja Kotipizza 74 ja Kotipizza 123 jne. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Entäpä jos Särkiniemen MIra Mari 2 lopettaa, mutta vaikka Neulamäkeen perustettaisiin uusi Mira Mari. Tulisiko siitä Mira Mari 3 jo lopettaneen Petosella sijainneen Mira Mari 3:sen tilalle? Vai ottaisiko se Mira Mari 2:selta vapautuneen numeron. Vai jäädytetäänkö numerot, ja uudesta pitseriasta tulisikin Mira Mari 4? Arvoituksellista.

    • yep,yep

      Kyllä Miramarin taso mennyt alaspäin. Tilasin sieltä pitsan ja kyllä täyte etsi toista. Oliko peräti viisi metukan viipaletta. Kinkkua sai etsiä suurennuslasin kanssa.

      Kaupan pakastealtaasta saa parempia pitsoja halvemmalla.

      Miksi maksaa Miramarin pitsasta 7 - 8 euroa, kun kaupasta saa pitsan puolta halvemmalla?

      • 14+13

        "Brittiläinen ravintoloitsija Gary Newborough keräsi ruokakriitikoiden kehuja pitsoillaan kunnes myönsi, että ne ovat itse asiassa pakastepitsoja ja ostettu läheisestä supermarketista. Newborough aikoo jatkaa niiden tarjoilua syyskuun alkuun asti.

        Noin sata paikallista ruokailijaa kävi maistamassa Manchesterissa sijaitsevan La Pizzeria Ristoranten pitsoja, joita mainostettiin "Italian makuisiksi" ja "todella erottuviksi". Pitsat olivat todellisuudessa Dr Oetkerin muutaman euron pakastepitsoja."

        http://www.talouselama.fi/uutiset/ravintoloitsija myonsi kehutut pitsat olivatkin pakastepitsoja/a2198336


      • pizzazzi
        14+13 kirjoitti:

        "Brittiläinen ravintoloitsija Gary Newborough keräsi ruokakriitikoiden kehuja pitsoillaan kunnes myönsi, että ne ovat itse asiassa pakastepitsoja ja ostettu läheisestä supermarketista. Newborough aikoo jatkaa niiden tarjoilua syyskuun alkuun asti.

        Noin sata paikallista ruokailijaa kävi maistamassa Manchesterissa sijaitsevan La Pizzeria Ristoranten pitsoja, joita mainostettiin "Italian makuisiksi" ja "todella erottuviksi". Pitsat olivat todellisuudessa Dr Oetkerin muutaman euron pakastepitsoja."

        http://www.talouselama.fi/uutiset/ravintoloitsija myonsi kehutut pitsat olivatkin pakastepitsoja/a2198336

        Ettekö ole koskaan kiinnittäneet huomiota Lidlissä miten isoja pinoja pakastepizzoja, pakastepatonkeja, ranskalaisia yms. ns. roskaruokaa nämä eräät ulkomaalaiset ostavat monta kertaa viikossa. En jaksa uskoa että ne itse kaikkea jaksavat syödä, eiköhän niitä johonkin grilliin/pizzeriaan haeta. Tulee varmaan parempi kate ostaa Lidlistä tuotteet jotka lämmitetään kuin ruveta alusta asti niitä tekemään. Ei taida yhdessäkään pizzeriassa/grillissä lukea että teemme tuotteemme alusta asti itse?


      • fghfghvbnv
        pizzazzi kirjoitti:

        Ettekö ole koskaan kiinnittäneet huomiota Lidlissä miten isoja pinoja pakastepizzoja, pakastepatonkeja, ranskalaisia yms. ns. roskaruokaa nämä eräät ulkomaalaiset ostavat monta kertaa viikossa. En jaksa uskoa että ne itse kaikkea jaksavat syödä, eiköhän niitä johonkin grilliin/pizzeriaan haeta. Tulee varmaan parempi kate ostaa Lidlistä tuotteet jotka lämmitetään kuin ruveta alusta asti niitä tekemään. Ei taida yhdessäkään pizzeriassa/grillissä lukea että teemme tuotteemme alusta asti itse?

        sama juttu Atrian kaupalla. kiinalaiset kantaa selkä vääränä koiranruoaksi tarkoitettuja siankorvia ja -sorkkia.


      • Sukulan opit
        fghfghvbnv kirjoitti:

        sama juttu Atrian kaupalla. kiinalaiset kantaa selkä vääränä koiranruoaksi tarkoitettuja siankorvia ja -sorkkia.

        Mut siankorvathan ovat aivan parhaita! Rapeita ja maukkaita!


    • jesse james

      mira mari myy kalkkunaa kinkkuna koska uskonnolliset taustat syynä..
      Eli joka kerta kinkku on oikeesti kalkkunaa!!!!!!!!!!!
      FAKTA!!!!!!!!!

    • Heipparallaa

      Ihan hyvää on ollut palvelu ja pizzatkin hyviä, niin paikan päällä kuin kotiin tilattuna MiraMarista!

    • perinteisiä ruokia

      Pizzahan ei kuulu alkuperäiseen täkäläiseen ruokakulttuuriin. Itse syön pari kertaa vuodessa pizzaa, joka on alusta asti tehty itse. En syö mitään kaupasta ostettuja.

      Silti, läskisoosi ja perunat on parasta. Sitä herkkua, jos joskus saan, tulee syötyä aivan liikaa.

      Karjalanpaisti, poronkäristys, kalakukko, makkarakeitto, kalakeitto, erilaiset laatikkoruoat etc etc. Ne on parasta ja niitä syön.

    • Kuopion pottomi

      Hyvvee ruokoo

    • sanyana

      Olen tilannut kotiinkuljetuksen joitakin kertoja ja olen ihan tyytyväinen pizzoihin. Maistuu ainakin mulle.

    • pizzahakki

      Voi voi teitä juntteja, pizzan täytyy olla ISO! Joo, on se hienoo ahtaa ittensä ähkyyn ja kehuu olipa iso ja halpa pizza... Ei ei ei... Itse olen nyt pari vuotta kauopiossa asunut, ja olen aina ollut pizzan ystävä. Olen syönyt pizzaa elämäni aikana jokapuolella maailmaa ja suomessakin ympäriinsä, että jos nyt vertaillaan näitä kuopion pizzoja, niin mamu paikoissahan pizzat ovat aikalailla samaa kauraa jokapaikassa niikun yleensä, koko eroja varmaan enempikin, mut maku samaa luokkaa... Mutta testatkaapa näitä muita vaihtoehtoja kuin mamut ja kotipizzat... Ja älkää ottako pizzaa mukaan vaan syökää se paikanpäällä niin tiedätte miltä se hyvä pizza maistuu... Mielestäni kaupungin parhaat pizzat löytyvät ullan krouvista ja pizzan paikasta, jälkimmäisessä ehkäpä kaupungin parasta pizzaa!

    • åfåldfffffwegk,9q5bj

      Aiankin Torin alla oleva Mira Mari on ollut useasti kiinni.

      Tänäänkin ketään ei ollut ketään paikalla ja tuolit oli käännetty niin ettei paikka ole paikka auki.

      • qapru

        Torinaluskauppakujalle ei kukaan tahdo eksyä, joten ihmettelen kauanko Mira Mari siellä jaksaa puksuttaa.


      • 6+17
        qapru kirjoitti:

        Torinaluskauppakujalle ei kukaan tahdo eksyä, joten ihmettelen kauanko Mira Mari siellä jaksaa puksuttaa.

        Toisaalta torin alla oleva kiinalainen ravintola on hyvällä paikalla.

        Harvoin tulee käytyä kauppakadun tai suokadun kiinalaisessa ravintolassa. Lounasaikana ensin etsi jostain kadun varresta parkkipaikka ja maksa kiskurihinta pysäköinnistä. Huonolla tuurilla liian innokas parkkipirkko on kirjoittamassa pysäköintivirhemaksua.


      • 13+20
        qapru kirjoitti:

        Torinaluskauppakujalle ei kukaan tahdo eksyä, joten ihmettelen kauanko Mira Mari siellä jaksaa puksuttaa.

        Puksutus loppui. Tänään oli lappu luukulla. Paikalle on tulossa italiailainen seisova pöytä ensi kuussa.


      • qapru
        13+20 kirjoitti:

        Puksutus loppui. Tänään oli lappu luukulla. Paikalle on tulossa italiailainen seisova pöytä ensi kuussa.

        No siinä se taru sitten. Onkohan se italialainen keittiö sitten miten paikkaansa pitävä, mainostaahan Mira Marikin itseään italialaisena :)


    • etukenoeki

      Haluaisin tuplapizstan mutta semmosta ei oo missään myytävänä, kyllä tuplaviskin saa mutta ei tuplapitszaa, se väärin, ja myös tuplasalamit saa kans, mutta minä haluan että niitä tippzoja on kaksi päällekäin, eli tuplapitssa.

    • Eiole

      Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.

    • Jaakkokuopio

      Salaatissa oli matoja huomatin sanoivat et saat ensikerlla uuden pizzan ilmaseksi meni kyllä ruokahalu särkiniemen miramarin mut eipä tarvii mennä enää sinne

    • Proteiiniä

      Et ymmärtänyt hyvän päälle? Paikka on ilmiselvästi ajan hermolla. Nykyään on muodikasta syödä heinäsirkkoja, matoja, jne.

    • pizza_mies

      Olisiko ehdotuksia

    • Anonyymi

      Hei!

      Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille?

    • Anonyymi

      en käy toista kertaa kun näin keitiöön

    • Anonyymi

      Kotiinkuljetus???? Peltonen on kuulema liian kaukana. Kiertäkää tämä paikka. Ennen kaikki toimi. Varmasti on uusi omistaja

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    • Anonyymi

      Kuopiolainen! Kerro kuuluuko mielestäsi ananas pitsaan?

      • Anonyymi

        Kuuluu jos tykkää ananaksesta.


    • Anonyymi

      Onko tapahtunut muutoksia siihen mikä on paras pitseria? Missä parhaat pitsat toukokuu 2024?

    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Hellepizza

    • Anonyymi

      Saako torilta pitsaa?

    • Anonyymi

      Johan olis seka tilata pitsa kottiin

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe