MIO navigaattori

Ville1

Ostin alle puolivuotta sitten Mio:n navigaattorin. Aloin päivittää sen ohjelmisto ja kuinka kävikää koko laite jumittui, jonka jäkeen olin yhteydessä asiakaspalveluun (englaninkielinen päivystäjä). Jätin soittopyynnön Suomea puhuvalle asiakaspalvelijalle. He lupasivat ottaa yhteyttä niin paian kuin on mahdollista. Kului noin 48 tuntia kun joku nainen sieltä soitti, joka ei tiennyt asiosta yhtään mitään.( Paskaa palvelua)
Ilmoitti että lähetä se heille korjattavaksi ja antoi hinta arvion joka oli kaksi kertaa suurempi kuin itse navigaattorin hinta .
Jos joku miettii Mio:n navigaattorin ostamista niin suosittelen lämpimästi JOTAIN MUUTA MERKKIÄ kuin Mio:a

Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen KO. yhtiön tuotetta jonka minä ostan tai edes otan vaikka ilmaiseksi saisin !!!!

Toivottavasti tästä viestistä on jollekkin apua joka miettii navigaattorin ostamista.

44

13972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossakin

      Tuota tapahtuu yhden sun toisenkin merkkisen elektronisen tietokoneen ohjaaman laitteen kanssa aina silloin tällöin. Reaktiosi ongelmaasi on kuitenkin aivan ymmärrettävä ns. Palvlovin ehdollistettu, josta kyllä aika parantaa.

      Ei kuitenkaan käynyt mielessä etsiä netin foorumeista apua tai vaikkapa ihan kirjoitella jollekin Mio-palstalle apuja kyselläksi? Sen kautta ongelma kuin ongelma yleensä hoituu paremmin kuin valmistajien/edustajien asiakastukien kanssa.

      • Aasi-Aatsi?

        Sain Mion Moov 310:n lahjaksi jouluna 2008 ja nyt sitten ajeltiin onnellisena kohti San Marinoa Mion ohjeisiin luottaen. Jostain syystä vuokra-auto ei halunnut olla yhteistyökykyinen Mion kanssa lataushommien suhteen. Seuraavaksi katosi satelliitit taivaalta ja siinäpä sitten köröteltiin paperikartalla Italiassa, Ranskassa ja Monacossa. Ei pihahtanut Mio kuin 2 x noin 30 s ajan loppumatkan aikana. Kotona Suomessa se näytti sitten taas toimivan oikein. Ei reissun aikana oikein ollut mahdollisuutta ruveta selvittelemään, miten laite alkaisi taas toimimaan eri nettineuvojien vinkein. Ei siis ole vielä oikein hyviä kokemuksia. Niin ja kamerapöntöt se näyttää aina, mutta äänivaroitusta ei tietenkään tule joka kerta. Tom Tom toimi viime kesänä Belgia, Luxemburg, Ranska ja Hollanti alueella yhtä pientä virhettä vaille täydellisesti.


      • lataustuki
        Aasi-Aatsi? kirjoitti:

        Sain Mion Moov 310:n lahjaksi jouluna 2008 ja nyt sitten ajeltiin onnellisena kohti San Marinoa Mion ohjeisiin luottaen. Jostain syystä vuokra-auto ei halunnut olla yhteistyökykyinen Mion kanssa lataushommien suhteen. Seuraavaksi katosi satelliitit taivaalta ja siinäpä sitten köröteltiin paperikartalla Italiassa, Ranskassa ja Monacossa. Ei pihahtanut Mio kuin 2 x noin 30 s ajan loppumatkan aikana. Kotona Suomessa se näytti sitten taas toimivan oikein. Ei reissun aikana oikein ollut mahdollisuutta ruveta selvittelemään, miten laite alkaisi taas toimimaan eri nettineuvojien vinkein. Ei siis ole vielä oikein hyviä kokemuksia. Niin ja kamerapöntöt se näyttää aina, mutta äänivaroitusta ei tietenkään tule joka kerta. Tom Tom toimi viime kesänä Belgia, Luxemburg, Ranska ja Hollanti alueella yhtä pientä virhettä vaille täydellisesti.

        Luuletko että tuon kuvauksen perusteella olisi saattanut olla vika siinä vuokra-auton pistokkeessa?


      • JJ
        Aasi-Aatsi? kirjoitti:

        Sain Mion Moov 310:n lahjaksi jouluna 2008 ja nyt sitten ajeltiin onnellisena kohti San Marinoa Mion ohjeisiin luottaen. Jostain syystä vuokra-auto ei halunnut olla yhteistyökykyinen Mion kanssa lataushommien suhteen. Seuraavaksi katosi satelliitit taivaalta ja siinäpä sitten köröteltiin paperikartalla Italiassa, Ranskassa ja Monacossa. Ei pihahtanut Mio kuin 2 x noin 30 s ajan loppumatkan aikana. Kotona Suomessa se näytti sitten taas toimivan oikein. Ei reissun aikana oikein ollut mahdollisuutta ruveta selvittelemään, miten laite alkaisi taas toimimaan eri nettineuvojien vinkein. Ei siis ole vielä oikein hyviä kokemuksia. Niin ja kamerapöntöt se näyttää aina, mutta äänivaroitusta ei tietenkään tule joka kerta. Tom Tom toimi viime kesänä Belgia, Luxemburg, Ranska ja Hollanti alueella yhtä pientä virhettä vaille täydellisesti.

        Omassa Miossani olen huomannut että jos ajan katveeseen eli parkkitaloon tai autokatokseen ja suljen koneen niin seuraavalla kerralla laiteen satelliittien haku kestää todella kauan. Sain jälleenmyyjältä hyvän vinkin tähän. Miossa on päällä on/off nappi ja samalla myös reset nappi. Nykyään käytän aina nopeasti resetin puolella ja satelliitit löytyy välittömästi. Olen ollut tyytyväinen koneeseen ja olen myös ajellut Euroopassa.


      • kaikki vaativat antennin.
        Aasi-Aatsi? kirjoitti:

        Sain Mion Moov 310:n lahjaksi jouluna 2008 ja nyt sitten ajeltiin onnellisena kohti San Marinoa Mion ohjeisiin luottaen. Jostain syystä vuokra-auto ei halunnut olla yhteistyökykyinen Mion kanssa lataushommien suhteen. Seuraavaksi katosi satelliitit taivaalta ja siinäpä sitten köröteltiin paperikartalla Italiassa, Ranskassa ja Monacossa. Ei pihahtanut Mio kuin 2 x noin 30 s ajan loppumatkan aikana. Kotona Suomessa se näytti sitten taas toimivan oikein. Ei reissun aikana oikein ollut mahdollisuutta ruveta selvittelemään, miten laite alkaisi taas toimimaan eri nettineuvojien vinkein. Ei siis ole vielä oikein hyviä kokemuksia. Niin ja kamerapöntöt se näyttää aina, mutta äänivaroitusta ei tietenkään tule joka kerta. Tom Tom toimi viime kesänä Belgia, Luxemburg, Ranska ja Hollanti alueella yhtä pientä virhettä vaille täydellisesti.

        ,,,


      • viisaampi nyt

        asiakkaan karkoittaa jopa loppuelämäks. hemmetti jos ei tuollaista asiaa saatu menemään kuten ois pitänyt miten sitten isommat. lisää vaa tunteita palstalle.


      • ribbe100

        Höpö höpö. Jossei valmistaja/edustaja osaa/viitsi neuvoa niin parasta vaihtaa merkkiä.


      • Aasi-Aatsi? kirjoitti:

        Sain Mion Moov 310:n lahjaksi jouluna 2008 ja nyt sitten ajeltiin onnellisena kohti San Marinoa Mion ohjeisiin luottaen. Jostain syystä vuokra-auto ei halunnut olla yhteistyökykyinen Mion kanssa lataushommien suhteen. Seuraavaksi katosi satelliitit taivaalta ja siinäpä sitten köröteltiin paperikartalla Italiassa, Ranskassa ja Monacossa. Ei pihahtanut Mio kuin 2 x noin 30 s ajan loppumatkan aikana. Kotona Suomessa se näytti sitten taas toimivan oikein. Ei reissun aikana oikein ollut mahdollisuutta ruveta selvittelemään, miten laite alkaisi taas toimimaan eri nettineuvojien vinkein. Ei siis ole vielä oikein hyviä kokemuksia. Niin ja kamerapöntöt se näyttää aina, mutta äänivaroitusta ei tietenkään tule joka kerta. Tom Tom toimi viime kesänä Belgia, Luxemburg, Ranska ja Hollanti alueella yhtä pientä virhettä vaille täydellisesti.

        Mio Moov toimi Suomessa ihan ok ja otimme sen mukaan Irlantiin. Kas sepä ei löytänyt ainutta satellittia ja onneksi vuokra-autosamme oli navi.
        Kotona Suomessa se taas toimi, aika kumma peli joka valitsee maan jossa toimii. Turha siihen on ulkoman karttoja hakkia kun ei pelaa ja näyttää siltä että MIOissa on sekä vika että ominaisuus. Huono navi.


    • fr4f32

      eipä tartte itselle hankkia kun seurasin pari viikkoa euroopassa kuinka paska laite ko. merkkinen härpäke on.

      • toinenh

        siis vastaavanlainen alkeisreaktio. Kyllä te niistä vielä parannette, kunhan vaan ootette?


      • Nummika
        toinenh kirjoitti:

        siis vastaavanlainen alkeisreaktio. Kyllä te niistä vielä parannette, kunhan vaan ootette?

        Kävipä minullekkin niin että mio meni päivityksessä paskaksi(miomap sekosi),eikä sitä saanut palautettua mukana tulleelta cd levyltä.Laite on n. puoli vuotta vanha.
        Soitin puhelintukeen josta sain yli viikon jälkeen suomenkielisen asiakaspalvelijan kiinni,joka oli suoraan sanottuna ihan pihalla.Aikoi lattaa minulle s.postia ja pyysi minua vastaamaan siihen ja laittamaan kuvankaappaus navikaattorin virheviesteistä.Laitoin heti s.postin takaisin.

        Yli viikon odotuksen jälkeenei mitään kuulunut joten soitin taas asiakas palveluun.Ei s.posti ollut mennyt perille.Epäili olenko lähettänytkään ja pyysi laittamaan uudelleen saman postin.Minä laitoin.Eikä vastausta edelleenkään joten taas soitto asiakaspalveluun.Edelleenkääm ninun s.posti ei ollut mennyt sinne.
        Nyt sentään miolta lähettivät s.postiin postin paperit jotka tulostin ja sain niillä vietyä laitteen postiin ja nyt laite on ollut jo yli 3 viikkoa huoltoreissulla.Laitteen hajoamisesta on jo n.2kk

        Laitoin paripäivää sitten kolmesta eri osoitteesta asiakaspalveluun s.postia kyselläkseni mitä laitteelle kuuluu,yhteenkään ei vastattu,joten soitin sinne.YKSKÄÄN lähettämäni s.posti ei ollut mennyt muka perille!!!!!

        Olen tämän takia joutunut ostamaan uuden navin ja voitte varmaan uskoa ettei sen merkkinole mio.Todella surkeaa asiakaspalvelua ja navikaattori on jossain belkiassa tai hollannissa huollossa.


      • Hintansa väärti.

        Mioi on kohtuu hintainen jos se nyt mitään tarkoittaa,minulle kylläkin kun joutuu niitä monta ostamaan,kilpailijat maksoi 50e enempi,varsi ja imukuppi on tässä 300 kyllä huonot,saiskohan saman merkin varsia jostain.tuo venäjän murteella tapahtuva opastus kyllä jurppii,kuinka suomea oikeasti ei osata ja päästään selostajaksi sopis valita vähän tarkemmin.


    • näinkin:

      Ostin puolivuotta sitten kolme kappaletta Mio navigaattoreita. Kaksi lahjaksi ja yhden itselleni. Ostaessani laitteet myyjäliikkeessä ei mainittu ilmaisesta karttapäivityksestä. Löysin ko. tiedon Mion sivuilta ja rekisteröin laitteet saman tien jääden odottamaan kartan valmistumista. (Tele Atlas 2009.06)
      Eilen 2.7.2009 saimme sähköpostiin product keyt ja ohjeet ilmaiseen päivitykseen. Tein saamani ohjeen mukaiset toimet kullekin laitteelle erikseen ja päivitys kävi ongelmitta. Minusta aika edullista 114 ekeä maksaneelle laitteelle... eli ns. härpäkkeelle.

      • hanni

        sait päivityksen onnistumaan, olen koettanut omaan mioon ladata sitä päivitystä monta kertaa ohjeiden mukaan mutta ei vaan onnistu. aina vaan vuoden 2008 kartat latautuu,alkaa kohta mennä hermot


      • pietu-t

        Minulla on Mio Moov 510 ja siihen en saa ladattua ilmaista karttapäivitystä.Myös minulle tuli sähköpostiin viimeviikolla tieto 2009 kartasta.Lataa vaan 2008 kartan.Mikä on nyt vialla?


      • Mbira
        pietu-t kirjoitti:

        Minulla on Mio Moov 510 ja siihen en saa ladattua ilmaista karttapäivitystä.Myös minulle tuli sähköpostiin viimeviikolla tieto 2009 kartasta.Lataa vaan 2008 kartan.Mikä on nyt vialla?

        Tänään todettiin uutta päivitystä ladattaessa, että MioMoov desktop ei ole yhteensopiva Windows Vistan kanssa!! Kaverin XP:llä alkoi toimia.

        Eli huono huono ja huono juttu....


      • pietu-t
        Mbira kirjoitti:

        Tänään todettiin uutta päivitystä ladattaessa, että MioMoov desktop ei ole yhteensopiva Windows Vistan kanssa!! Kaverin XP:llä alkoi toimia.

        Eli huono huono ja huono juttu....

        Kysyisin sinulta vielä,että kun aukaiset navigaattorin,niin lukeeko siinä Mio Map 2009? Soitin tällä viikolla Mion asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin,että uusin kartta olisi kuulema 2008,mutta en oikein usko sitä?! Minulla muuten on Vista.


      • voi voi
        pietu-t kirjoitti:

        Kysyisin sinulta vielä,että kun aukaiset navigaattorin,niin lukeeko siinä Mio Map 2009? Soitin tällä viikolla Mion asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin,että uusin kartta olisi kuulema 2008,mutta en oikein usko sitä?! Minulla muuten on Vista.

        miten saisin mioni päivitettyä ja mitä se maksaa noin peltipoliisit onko mahdollista sekä nopeuden rajoitus


      • JJ
        Mbira kirjoitti:

        Tänään todettiin uutta päivitystä ladattaessa, että MioMoov desktop ei ole yhteensopiva Windows Vistan kanssa!! Kaverin XP:llä alkoi toimia.

        Eli huono huono ja huono juttu....

        Itse päivitin laitteeni (moov370) vistalla, eikä ollut mitään ongelmia.


      • jepejep
        hanni kirjoitti:

        sait päivityksen onnistumaan, olen koettanut omaan mioon ladata sitä päivitystä monta kertaa ohjeiden mukaan mutta ei vaan onnistu. aina vaan vuoden 2008 kartat latautuu,alkaa kohta mennä hermot

        2008 on vaan logo laiteessa, päivitys ei vaihda sitä. itselläni huomasin saman ja kun tarkistin Helsingin Messukeskuksen liittymän niin huomasin että oli muuttunut oikein ajettavaksi päivityksen jälkeen.


      • mio jayy

        Itse ostin ja rakisteröin viime kuussa. ja mietin että tuleekohan päivitystä.
        Kiitos infosta
        Varmaan helppo jos ohjeet lukee.

        Nyt odotelen että uusi päivitys tulee.
        Onkohan mio`ssa useampi ilmainen päivitys vai vain tää eka ensimmäinen..
        Mio moow 200


      • ribbe100
        jepejep kirjoitti:

        2008 on vaan logo laiteessa, päivitys ei vaihda sitä. itselläni huomasin saman ja kun tarkistin Helsingin Messukeskuksen liittymän niin huomasin että oli muuttunut oikein ajettavaksi päivityksen jälkeen.

        Mistä sen voi tarkistaa, että milloin kartat tai kartta on viimeksi päivitetty? Olen etsinyt, mutta ei ole löytynyt.


    • TomTom on vähintään yhtä hankalaa

      netissä on "avustajia", ei asiakaspalvelussa, tai yleensä takuukäsittelyssä.

      kun nyt ostat autoja ja tarvit viisikin navcia,
      alat ymmärtämään, ongelmissa olet yksin.

      MIO on aina paljon edellä TomTomia, jossa maksetaan imagosta, kauanko ?

      • miomap

        Minulla on pari vuotta vanha C220 joka oli silloin halvin malli. Hyvin on toiminut ja karttoja löytyy edullisesti esim Pirate Baysta. 2009 kartat tuli ladattua ja parin kuukauden päästä tuli miolta sähköpostia, että nyt ois 2009 kartat saatavilla. Pari kertaa on antanut jonkin virheilmoituksen jotakin Botswanan karttaa väärässä kohdassa näpelöidessä, mutta enpä ole viittinyt reklamoida.

        Mio on ollut positiivinen kokemus paljon hypetettyyn TomTomiin ja myös Garminiin verrattuna. Helppo kräkätä ja asennella vaikka mitä hilavitkuttimia ja piraattikarttoja.


      • näin on

        innovaatioissa navigon jyrää tompan ja mion sata-nolla


      • navista
        näin on kirjoitti:

        innovaatioissa navigon jyrää tompan ja mion sata-nolla

        Hommasin Mion Slirit 555:n. Aiemmin kokemusta Tomtom 720T IQR ja navigon 7310:sta. Pakko todeta että paras on Tomppa ja IQ Route siinä. Nopein ja luotettavin. Näyttää nopeusrajoitusalueet lähes oikein, lähes rajaton määrä taustateemoja, katujen lisäksi myös talon numeroita myöten löytyy oikein, ohjelma koneelle paras ja selkeä käyttää autossa ja ohjelmaa kotona. Mio on kankea käyttää, lisäpalvelut toimii, jos toimii, ohjelma surkea, eikä imukuppijalka herättänyt luottamusta (ei voi asentaa kojetaululle asennuslevylle, että ei tuliks näkökenttään) ja kuva nykii ajaessa. Kuvan zoomaus kuitenkin hyvää ja kadut selkeitä. Navigon oli nopea ja löysi hyvin, mutta vähän kankea käyttää, kuori heppoinen ja napit pieniä.


      • Hermostunuttt
        navista kirjoitti:

        Hommasin Mion Slirit 555:n. Aiemmin kokemusta Tomtom 720T IQR ja navigon 7310:sta. Pakko todeta että paras on Tomppa ja IQ Route siinä. Nopein ja luotettavin. Näyttää nopeusrajoitusalueet lähes oikein, lähes rajaton määrä taustateemoja, katujen lisäksi myös talon numeroita myöten löytyy oikein, ohjelma koneelle paras ja selkeä käyttää autossa ja ohjelmaa kotona. Mio on kankea käyttää, lisäpalvelut toimii, jos toimii, ohjelma surkea, eikä imukuppijalka herättänyt luottamusta (ei voi asentaa kojetaululle asennuslevylle, että ei tuliks näkökenttään) ja kuva nykii ajaessa. Kuvan zoomaus kuitenkin hyvää ja kadut selkeitä. Navigon oli nopea ja löysi hyvin, mutta vähän kankea käyttää, kuori heppoinen ja napit pieniä.

        Ostin juuri mion.. Jokainen pienikin tie on "valtatie 389102756" Todella rasittava!! Vien laitteen takaisin ja rahat takaisin myös!!


      • Voi vittu
        miomap kirjoitti:

        Minulla on pari vuotta vanha C220 joka oli silloin halvin malli. Hyvin on toiminut ja karttoja löytyy edullisesti esim Pirate Baysta. 2009 kartat tuli ladattua ja parin kuukauden päästä tuli miolta sähköpostia, että nyt ois 2009 kartat saatavilla. Pari kertaa on antanut jonkin virheilmoituksen jotakin Botswanan karttaa väärässä kohdassa näpelöidessä, mutta enpä ole viittinyt reklamoida.

        Mio on ollut positiivinen kokemus paljon hypetettyyn TomTomiin ja myös Garminiin verrattuna. Helppo kräkätä ja asennella vaikka mitä hilavitkuttimia ja piraattikarttoja.

        "Mio on ollut positiivinen kokemus paljon hypetettyyn TomTomiin ja myös Garminiin verrattuna. Helppo kräkätä ja asennella vaikka mitä hilavitkuttimia ja piraattikarttoja."

        Niin ja tomtomiinko ei pysty näitä tekemään?


      • gretete
        Hermostunuttt kirjoitti:

        Ostin juuri mion.. Jokainen pienikin tie on "valtatie 389102756" Todella rasittava!! Vien laitteen takaisin ja rahat takaisin myös!!

        Huh! Ottivat tuotteen takaisin ja palauttivat rahat!!!! Virheistä oppii, jatkossa otan navigaattorin aina kokeiluun ja avaan pakkausket "hellästi"


      • Asiakaspalveluako?
        gretete kirjoitti:

        Huh! Ottivat tuotteen takaisin ja palauttivat rahat!!!! Virheistä oppii, jatkossa otan navigaattorin aina kokeiluun ja avaan pakkausket "hellästi"

        Ostimme navigaattori Mio 200 maaliskuussa 2009. Jo alkujaan virheellisesti jo täällä kotikaupungissakin ohjannut laite oli ostoliikkeessä ihmeteltävänä pari viikkoa syksyllä 2009. Sitten antoivat Mion asiakaspalvelun numeron, johon soitin. Joulukuun puolivälissä kaveri lähetti sieltä sähköpostilla ohjeita, jotka tyssäsivät päivityksen 3. vaiheessa kun ei näyttöön tullut työkaluja, joita ohjeen mukaan olisi pitänyt käyttää. Tuoteavaimenkin sain ja samoja ohjeita monta kertaa. Sitten asiakaspalvelija luovutti ja antoi teknisen tuen numeron, johon soitin. Puhelinyhteydessä langan päässä ollut kaveri kehotti lähettämään koko aikaisemman sähköpostiliikenteen hänelle. Sen lähetin 14.12.2009, jonka jälkeen ei ole kuulunut mitään. Koko navigaattori oli tyhjä, kun yritin käyttää sitä äskettäin, eli päivitysyritykset olivat tyhjentäneet koko laitteen. Päivitystiedostot olisivat tietokoneellani kun vain saisin ne siirrettyä laitteeseen. Alkuperäiset kartat olivat "Aatamin aikaiset".


      • Ilippi
        Asiakaspalveluako? kirjoitti:

        Ostimme navigaattori Mio 200 maaliskuussa 2009. Jo alkujaan virheellisesti jo täällä kotikaupungissakin ohjannut laite oli ostoliikkeessä ihmeteltävänä pari viikkoa syksyllä 2009. Sitten antoivat Mion asiakaspalvelun numeron, johon soitin. Joulukuun puolivälissä kaveri lähetti sieltä sähköpostilla ohjeita, jotka tyssäsivät päivityksen 3. vaiheessa kun ei näyttöön tullut työkaluja, joita ohjeen mukaan olisi pitänyt käyttää. Tuoteavaimenkin sain ja samoja ohjeita monta kertaa. Sitten asiakaspalvelija luovutti ja antoi teknisen tuen numeron, johon soitin. Puhelinyhteydessä langan päässä ollut kaveri kehotti lähettämään koko aikaisemman sähköpostiliikenteen hänelle. Sen lähetin 14.12.2009, jonka jälkeen ei ole kuulunut mitään. Koko navigaattori oli tyhjä, kun yritin käyttää sitä äskettäin, eli päivitysyritykset olivat tyhjentäneet koko laitteen. Päivitystiedostot olisivat tietokoneellani kun vain saisin ne siirrettyä laitteeseen. Alkuperäiset kartat olivat "Aatamin aikaiset".

        Luulen, että Mion "asiakaspalvelussa" on joku nainen, joka joskus vastaa puhelimeen, mutta ei koskaan lue sähköpostia. Nettisivu tarjoaa palautemahdollisuutta, johon luvataan vastaus viidessä päivässä. Aloin yrittää joulukuun alkupuolella suomeksi ja välillä englanniksikin, mutta turhaan. Gigantista sain sitten tuon asiakaspalvelun numeron ja todellakin: siellä oli henkilö. Annoin oman sähköpostiosoitteeni, johon hän lupasi lähettää toivomaani tietoa. Nyt pariin päivään ei ole ainakaan vielä mitään tullut. Ongelmani on se, että halusin omaan C510 -laitteeseeni karttapäivitystä. Mion nettikauppa myi minulle tunnukset päivitystä varten (29,95e), mutta osoittautui, että niitä ei voinutkaan ladata ilman jotain lisäkettä. Sen hankkiminen netin kautta taas alkoi tökkiä jostain syystä. Laite tosin toimii, mutta kartta alkaa olla vanha. Taisin menettää tuon kolmekymppisen.


      • turn-left
        Hermostunuttt kirjoitti:

        Ostin juuri mion.. Jokainen pienikin tie on "valtatie 389102756" Todella rasittava!! Vien laitteen takaisin ja rahat takaisin myös!!

        Jep jep täällä on moov M300 joka neuvoo aina välillä just noin "tielle valtatielle 183468164848.09437981" todella harmillista. Muilla kielillä toimii ok. Käytössä nyt english-female. Puhelintuesta luvattin jotain selvitystä, saas nähdä sitten...

        Aika keskeneräinen tekele muutenkin. POI shortcutit ei näytä mitään jos esim huoltis tai sairaala on yli 5 km päässä.


      • n3r
        turn-left kirjoitti:

        Jep jep täällä on moov M300 joka neuvoo aina välillä just noin "tielle valtatielle 183468164848.09437981" todella harmillista. Muilla kielillä toimii ok. Käytössä nyt english-female. Puhelintuesta luvattin jotain selvitystä, saas nähdä sitten...

        Aika keskeneräinen tekele muutenkin. POI shortcutit ei näytä mitään jos esim huoltis tai sairaala on yli 5 km päässä.

        m400 reilulla satkulla. kokemuksistanne päätellen taidankin palata garminiin.


      • EKSY-nyt
        turn-left kirjoitti:

        Jep jep täällä on moov M300 joka neuvoo aina välillä just noin "tielle valtatielle 183468164848.09437981" todella harmillista. Muilla kielillä toimii ok. Käytössä nyt english-female. Puhelintuesta luvattin jotain selvitystä, saas nähdä sitten...

        Aika keskeneräinen tekele muutenkin. POI shortcutit ei näytä mitään jos esim huoltis tai sairaala on yli 5 km päässä.

        Vaikkapa TomTom pyörii hienosti Mio:n laitteissa.

        Käytä Googlea.


      • miiiio
        EKSY-nyt kirjoitti:

        Vaikkapa TomTom pyörii hienosti Mio:n laitteissa.

        Käytä Googlea.

        Jatketaan valitusvirttä.KÄÄNNY VALTATIELLE 18304756204830


        Mio on seonnut, niin on kohta kuskikin.Kai tämä on palautettava???


        PS. Isot on meillä Suomessa tiet (valtatiet)


      • MIO300
        miiiio kirjoitti:

        Jatketaan valitusvirttä.KÄÄNNY VALTATIELLE 18304756204830


        Mio on seonnut, niin on kohta kuskikin.Kai tämä on palautettava???


        PS. Isot on meillä Suomessa tiet (valtatiet)

        KÄÄNNY PUOLIPISTETIELLE NUMERO 568102.29081.. EIKÖ TUOTA SAATANAN RUIKUTUSTA SAA POIS?


    • et sellast

      minulle kävi melkein samalla tavalla

    • Moov 310

      Enkö saa mistään tuohon tyhjään mio 310 edes perus softaa nyt laite kokonaan tyhjä... tarkoitin tietenkin ilmaiseksi... en halua maksaa laitteesta samaa hintaa uudestaan--

    • öjäöljölk

      Minulla on mio moov 580 ja on ihan paska navigaattori. Tompan jälkeen todella vaikea käyttöinen ja aina ihan pihalla. Toimii ulkomailla miten sattuu eikä aina löydä satelliitteja ollenkaan.

      Karttapäivitys kallista.

      Tietääkö kukaan mistä tietää että kartta on päivitetty kun näyttäisi ihan samalta joka kerta

    • If it works...

      En sitten uskonut yllä kirjoitettua, ja latasin Mio V735:een jotain ohjelmia. Hiisi, sain ne puolipistetiet ym. lisukkeena.

      If it works, don't fix it.

    • JaakkoVaakko

      Kolme vuotta vanhan Mio 510:n näyttö pimeni kastuttuaan. Minun vika, eikä navi sitä toivu. Olin kerännyt omia POI-paikkoja sen muistikortille, nyt ne pitäisi siirtää jollekin toiselle navigaattorille. Miten se onnistuisi?
      Jaakko

    • muuten hyvä, mutta..

      Mio Muuv 580 on toiminut pari vuotta moitteettomasti, matkustelen ainoastaan Suomessa.
      Akun kestossa on toivomisen varaa, mutta parivuotisen käytön jälkeen saattaa olla elonsa ehtoopuolella.
      Nyt tammikuussa 2012 tuli ongelmia kun laite hukkasi käytännöllisesti kaiken.
      Näytössä näkyi ainoastaan laitteen ja tietokoneen yhdistävä USB-kehote.
      Yksinkertaisten ohjeiden mukaan ladattu (aikaa meni n. 6 tuntia) ohjelmisto ymmärsi vihdoin siirtyä laitteeseen.
      Kieleksi latautui ainoastaa englanti, ja sehän ei minulta luonnistu...
      Harjoitukset jatkuvat....

    • Reino2896

      Minulla on Mio 505 TV -navigaattori, ja käynnistäessäni laitteen se sammuu lähes välittömästi. Onko kenellekään kokemusta miten sen saisi toimimaan?

    • Mioko?

      Moi meikällä mio moov 405 ja menin ja painoin palauta tehdasasetukset..
      No niin laiteessa on ny kaikki englannin kielellä... Siellä on kyllä language valikko mutta tyhjänä mites saa takasin suomenkielelle koko härvelin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe