Älä unohda meitä.
Konsertti Suomessa
4
476
Vastaukset
- Suomessa
Tarja ei esiinny suomessa syystä, että kapuli on hinnoitellut sellaiset liksat, ettei kukaan suomessa ota niitä esiintymään. Tavastiaakaan ei saatu täyteen, niin miten sitten muuallakaan..
Tarjalla on kädet sidotut. Sääliksi käy.- Äimän käki
Sinulla tuntuu olevan ihan sisäpiiritietoa konserttien hinnoista ja Tarja Turusen managerin hinnoittelusta. Mielenkiintoista, miten sinne sisäpiiriin pääsee?
Ai niin ja minne ne Tarjan kädet on sidottu? Minä en ole sellaisestakaan kuullut. - pettynyt
Äimän käki kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan ihan sisäpiiritietoa konserttien hinnoista ja Tarja Turusen managerin hinnoittelusta. Mielenkiintoista, miten sinne sisäpiiriin pääsee?
Ai niin ja minne ne Tarjan kädet on sidottu? Minä en ole sellaisestakaan kuullut.Kyllä Tarja itse varmasti haluais konsertoida enemmän Suomessa.Tarjahan lupasi Kuusankosken konsertissa viime syksynä,että ensi vuonna (2008)hän tulee konsertoimaan enemmän Suomessa.En tiedä,miksi sitten konsertit eivät toteutuneet?
- sinänsä
pettynyt kirjoitti:
Kyllä Tarja itse varmasti haluais konsertoida enemmän Suomessa.Tarjahan lupasi Kuusankosken konsertissa viime syksynä,että ensi vuonna (2008)hän tulee konsertoimaan enemmän Suomessa.En tiedä,miksi sitten konsertit eivät toteutuneet?
Tuolla ylempänä on syy miksi Tarja ei esiinny Suomessa. Keikkapaikoilta on kerrottu, että on liian suuri riski ottaa Tarja esiintymään. Oliskohan palkkiopyynti on liian kova?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"799011Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1625682Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1355107Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään253939Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853490Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta563418Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1032781Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä402761En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102751- 241777