KEPU ja Vanhanen ajoivat läpi lain, jonka mukaan metsänomistajat vapautettiin metsämyynnin veronmaksusta.
Veronmaksajat pantiin taas kerran maksumieheksi KEPUn sidosryhmille annetuista tulonsiirroista. Aiemmin verot oli jo poistettu maatilojen sukupolvenvaihdoksista.
Tämä se on sitä jakopolitiikkaa ihan vanhaan malliin.
Vanhaselta mersuja metsänomistajille
3
187
Vastaukset
- ryhmä :
on kyseessä löytyy veronalennuksia ja tulonsiirtoja heille rakettimaisella nopeudella
Nokian entinen pääjohtaja Kalle Isokallio kommentoi tätä verojen poistoa Iltalehden kolumnissaan hyvin.
Isokallio sanoi, että tässä pannaan veronmaksaja maksamaan metsäyhtiöiden heikkoja liiketoimintapäätöksiä. Kaikkien kurjimmassa kunnossa oleva yhtiö on itse asiassa lähellä KEPUa. Metsäliitto ja m-real ovat rahoittaneet KEPUn toimintaa merkittävällä tavalla. Tällä verojen poistolla siis ohjataan rahaa suoraan KEPUa tukeville tahoille.
- mihinkään -
Hummeri se olla pitää! Sillä on hyvä käydä
katsastelemassa tiluksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368