Tarvisin siis uuden sydämen. Valopetrolilämmittimen merkki on Panasonic-OS224EXF. Soittelin jo Kaasuvalo Oy:n ja sieltä kerrottiin että valmistus lopetettu.. Tuleeko mieleen mistä voisin vielä kysellä sydäntä tai jos jollakulla on nurkissa pyörimässä niin voisin olla kiinnostunut ostamaan, sopisiko ehkä jostain toisesta lämmittimestä sydän tuohon??
Valopetrolilämmittimeen varaosia, mistä?
10
3746
Vastaukset
- här
Mulla lojuu samanlainen vehje nurkassa ja olen kysellyt sydäntä jota mistään ei tunnu saavan. Kerro mullekin jos jostain löydät.
- täältä :
http://www.tunnelmantuojat.fi/
jotakin varaosia on heillä myynnissä valopetroolilaitteisiin - gjel
Itselläni on sama pulma.
Netistä löytyy "kerosene/paraffin heater wicks" hyvinkin monesta lähteestä jenkeistä ja Englannista. tuo EXF lisätyyppi saattaa olla Suomeen tuodun mallin lisätyyppi, koska se ei ole tunnettu missään muualla internetissä.
Minulla on tarkoitus tilata ja kokeilla jotain löytämistäni kymmenistä kaupoista. Pari kyselyä panin juuri vetämään. Keron lisää sitten sopiiko.- sukkaa
vai ei :)
- Sulo Vilen
Miten kävi - onnistuiko löytää ? Minulal on tuota Psonicia 2 kpl ja sydämet ilmeisesti tartteisin tai sit en osaa vaan käyttää ? Osiako ei Suomesta saa.
Pitäskö kantaa vehkeet kaatopaikalle - tulipahan tehtyä Sulo Vilenit - halvalla sain . - ykä
Sulo Vilen kirjoitti:
Miten kävi - onnistuiko löytää ? Minulal on tuota Psonicia 2 kpl ja sydämet ilmeisesti tartteisin tai sit en osaa vaan käyttää ? Osiako ei Suomesta saa.
Pitäskö kantaa vehkeet kaatopaikalle - tulipahan tehtyä Sulo Vilenit - halvalla sain .täällä yx vileeni kans...halavala sain panasonicin
osais vain käyttää.
onko jollain ohjerja , josta vois kopioda oleellisimmat ohjeet
- TuulikkiSa
Hei! Löysittekö käyviä sukkia mistään? Ilmoitelkaa minullekin mistä löytyy sopiva tuohon lämmittimeen jos olette löytäneet. Löytyikö sieltä ulkomailta?
- Anonyymi
Tässä linkki sivulle josta löytyy OS224EXF sydän Panasonic lämmittimeen: https://www.milesstair.com/by_make/PANASONIC_Kerosene_Heaters.html
- Ensiokaa
Tarvitsisin uuden sytyttimen Panasonic lämmittimeen. Siinä on hehkulanka mukana.
Nyt pitää sytyttää tulitikulla. - Anonyymi
Tässä linkki Miles Stair's Wick Shop sivulle, josta löytyy tuo Pansonicin sydän eli https://www.milesstair.com/by_make/PANASONIC_Kerosene_Heaters.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972