vaalean ja tumman skorpionin ero

tumma

Olen tumma skorpioni(nainen), tunnen monia skorpioni naisia ja tulen hyvin toimeen tummien kanssa. Vaaleiden kanssa toinen juttu, alkavat jossakin vaiheessa todella ärsyttämään, ovat itsekeskeisiä ja nauravat toisten epäonnistumisille, onko kokemuksia muilla?

5

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimittäin

hiusten väri ei johdu mistään geeneistä, vaan planeettojen asennoista ja tietystä vuodenkierron ajasta. Jos olet tarkastellut tätä asiaa niin olet varmasti tullut huomanneeksi että vaaleat skorpionit lisääntyvät kesäänpäin mentäessä, eli skorpionin ajan alussa ja tummat ovat taas talvella syntyneitä.

Näin ollen tummat eivät voi tulla toimeen vaaleiden kanssa. Heidän maailmankaikkeudellinen harmonia ei sovi värähtelemään resonanssissa. Johan sen jo hiusten värikin kertoo, toinen on tumma ja toinen on vaalea.

Tämä mystinen vuodenkiertoon liittyvä kahden elämän harmonia jotka eivät ole resonanssissa keskenään koskee myös muita merkkejä, mutta skorpioneissa se ilmiö korostuu.

• no jo on..

ompas erikoinen väittämä. itse vaalea skorppioni ja parhaana ystävänä oikea musta skorppioni. ystäväni syntynyt minua ennen. JA MUUTEN.. toimeen tullaan erinomaisesti.. myös lapset ovat pellavapäitä vaikka skorppionin ajan lopussa ovatkin syntyneet, mutta eihän se geeneistä johdu..hahahah

• Olen tehnyt
        no jo on.. kirjoitti:

ompas erikoinen väittämä. itse vaalea skorppioni ja parhaana ystävänä oikea musta skorppioni. ystäväni syntynyt minua ennen. JA MUUTEN.. toimeen tullaan erinomaisesti.. myös lapset ovat pellavapäitä vaikka skorppionin ajan lopussa ovatkin syntyneet, mutta eihän se geeneistä johdu..hahahah

tutkimuksia tämän aiheen osalta noin 25 vuotta jo ja käynyt läpi noin 3500 skorpparia kaikista ikäryhmistä. Kaikki skorpparit olivat joko vaaleita tai tummia ja sitten huomasin että heidän syntymäaikansa korreloi hiusten värin kanssa siten että tummat ovat skorpionin ajan lopulla syntyneitä ja vaaleat taas alkupuolella.

Kuinka paljon sinulla on kokemusta? Ainoastaan viiden ihmisen osalta? Sillä määrällä ei johtopäätöksiä tehdä.

• pellavaa sen olla pitää

Joo mut toistepäin ja tummilla on erilainen "moraalinen" taso,johtuu varmaan siitä

• skor

Kannattaa kokeilla hiusten värjäämistä vaaleasta tummaksi tai päin vastoin, niin todella huomaa eron omassa luonteessa. Hämmästyttävää kuinka luonne voi muuttua niin nopeasti. Uh ja voih.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4911
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3384
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3278
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      49
      2582
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1817
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1620
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1428
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      12
      1227
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1025
    Aihe