vaalean ja tumman skorpionin ero

tumma

Olen tumma skorpioni(nainen), tunnen monia skorpioni naisia ja tulen hyvin toimeen tummien kanssa. Vaaleiden kanssa toinen juttu, alkavat jossakin vaiheessa todella ärsyttämään, ovat itsekeskeisiä ja nauravat toisten epäonnistumisille, onko kokemuksia muilla?

5

1995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimittäin

hiusten väri ei johdu mistään geeneistä, vaan planeettojen asennoista ja tietystä vuodenkierron ajasta. Jos olet tarkastellut tätä asiaa niin olet varmasti tullut huomanneeksi että vaaleat skorpionit lisääntyvät kesäänpäin mentäessä, eli skorpionin ajan alussa ja tummat ovat taas talvella syntyneitä.

Näin ollen tummat eivät voi tulla toimeen vaaleiden kanssa. Heidän maailmankaikkeudellinen harmonia ei sovi värähtelemään resonanssissa. Johan sen jo hiusten värikin kertoo, toinen on tumma ja toinen on vaalea.

Tämä mystinen vuodenkiertoon liittyvä kahden elämän harmonia jotka eivät ole resonanssissa keskenään koskee myös muita merkkejä, mutta skorpioneissa se ilmiö korostuu.

• no jo on..

ompas erikoinen väittämä. itse vaalea skorppioni ja parhaana ystävänä oikea musta skorppioni. ystäväni syntynyt minua ennen. JA MUUTEN.. toimeen tullaan erinomaisesti.. myös lapset ovat pellavapäitä vaikka skorppionin ajan lopussa ovatkin syntyneet, mutta eihän se geeneistä johdu..hahahah

• Olen tehnyt
        no jo on.. kirjoitti:

ompas erikoinen väittämä. itse vaalea skorppioni ja parhaana ystävänä oikea musta skorppioni. ystäväni syntynyt minua ennen. JA MUUTEN.. toimeen tullaan erinomaisesti.. myös lapset ovat pellavapäitä vaikka skorppionin ajan lopussa ovatkin syntyneet, mutta eihän se geeneistä johdu..hahahah

tutkimuksia tämän aiheen osalta noin 25 vuotta jo ja käynyt läpi noin 3500 skorpparia kaikista ikäryhmistä. Kaikki skorpparit olivat joko vaaleita tai tummia ja sitten huomasin että heidän syntymäaikansa korreloi hiusten värin kanssa siten että tummat ovat skorpionin ajan lopulla syntyneitä ja vaaleat taas alkupuolella.

Kuinka paljon sinulla on kokemusta? Ainoastaan viiden ihmisen osalta? Sillä määrällä ei johtopäätöksiä tehdä.

• pellavaa sen olla pitää

Joo mut toistepäin ja tummilla on erilainen "moraalinen" taso,johtuu varmaan siitä

• skor

Kannattaa kokeilla hiusten värjäämistä vaaleasta tummaksi tai päin vastoin, niin todella huomaa eron omassa luonteessa. Hämmästyttävää kuinka luonne voi muuttua niin nopeasti. Uh ja voih.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3315
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2965
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2590
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2199
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe