Olen tumma skorpioni(nainen), tunnen monia skorpioni naisia ja tulen hyvin toimeen tummien kanssa. Vaaleiden kanssa toinen juttu, alkavat jossakin vaiheessa todella ärsyttämään, ovat itsekeskeisiä ja nauravat toisten epäonnistumisille, onko kokemuksia muilla?
vaalean ja tumman skorpionin ero
5
1956
Vastaukset
- nimittäin
hiusten väri ei johdu mistään geeneistä, vaan planeettojen asennoista ja tietystä vuodenkierron ajasta. Jos olet tarkastellut tätä asiaa niin olet varmasti tullut huomanneeksi että vaaleat skorpionit lisääntyvät kesäänpäin mentäessä, eli skorpionin ajan alussa ja tummat ovat taas talvella syntyneitä.
Näin ollen tummat eivät voi tulla toimeen vaaleiden kanssa. Heidän maailmankaikkeudellinen harmonia ei sovi värähtelemään resonanssissa. Johan sen jo hiusten värikin kertoo, toinen on tumma ja toinen on vaalea.
Tämä mystinen vuodenkiertoon liittyvä kahden elämän harmonia jotka eivät ole resonanssissa keskenään koskee myös muita merkkejä, mutta skorpioneissa se ilmiö korostuu.- no jo on..
ompas erikoinen väittämä. itse vaalea skorppioni ja parhaana ystävänä oikea musta skorppioni. ystäväni syntynyt minua ennen. JA MUUTEN.. toimeen tullaan erinomaisesti.. myös lapset ovat pellavapäitä vaikka skorppionin ajan lopussa ovatkin syntyneet, mutta eihän se geeneistä johdu..hahahah
- Olen tehnyt
no jo on.. kirjoitti:
ompas erikoinen väittämä. itse vaalea skorppioni ja parhaana ystävänä oikea musta skorppioni. ystäväni syntynyt minua ennen. JA MUUTEN.. toimeen tullaan erinomaisesti.. myös lapset ovat pellavapäitä vaikka skorppionin ajan lopussa ovatkin syntyneet, mutta eihän se geeneistä johdu..hahahah
tutkimuksia tämän aiheen osalta noin 25 vuotta jo ja käynyt läpi noin 3500 skorpparia kaikista ikäryhmistä. Kaikki skorpparit olivat joko vaaleita tai tummia ja sitten huomasin että heidän syntymäaikansa korreloi hiusten värin kanssa siten että tummat ovat skorpionin ajan lopulla syntyneitä ja vaaleat taas alkupuolella.
Kuinka paljon sinulla on kokemusta? Ainoastaan viiden ihmisen osalta? Sillä määrällä ei johtopäätöksiä tehdä.
- pellavaa sen olla pitää
Joo mut toistepäin ja tummilla on erilainen "moraalinen" taso,johtuu varmaan siitä
- skor
Kannattaa kokeilla hiusten värjäämistä vaaleasta tummaksi tai päin vastoin, niin todella huomaa eron omassa luonteessa. Hämmästyttävää kuinka luonne voi muuttua niin nopeasti. Uh ja voih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142