Soittelevat PlusTV:ltä

tilaaja12345

Minkä takia soittavat PlusTV:ltä uuden tilaajaan tarjouksia, vaikka on voimassa oleva tilaus jolla ei voi saada ko. tarjousta?

7

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin tein

      Soita ja peru sopimuksesi,niin johan alkaa tarjouksia tulemaan.

      Minä otin kesällä jonkin kamppanjan ja olin perumassa sitä niin sanoivat että on uusi kampanja menossa ja saa heti katsoa 2kk. ilmaiseksi.

      Katotaan joo ja sitten irtisanomisen kautta uudet kampanjat/ilmaiset katselu kuukaudet.

      • ertwt

        Vaan puhelinmyyntifirmasta. Eli contact centeristä.


      • Binbin-daze

        ilmaiseksi 2 kuukaudeksi paketin jolta ei katso yhtään mitään niin eihän sitä silloin katso, mutta saahan sen ilmaiseksi joten se kannattaa ottaa, vai mitä. Yrittivät väkisin antaa ilmaiseksi kuukaudeksi plustv-paketin, mutten ottanut koska sieltä ei olisi kuitenkaan voinut katsoa yhtä ainutta ohjelmaa, joten mitä sillä olis tehnyt.


      • argh >:(
        ertwt kirjoitti:

        Vaan puhelinmyyntifirmasta. Eli contact centeristä.

        Ei. Ei ne puhelinmyyjät contact centeristä soita. Contact centerissä käsitellään sähköpostit ja vastataan asiakkaiden puheluihin, ei muuta.


      • Binbin-daze kirjoitti:

        ilmaiseksi 2 kuukaudeksi paketin jolta ei katso yhtään mitään niin eihän sitä silloin katso, mutta saahan sen ilmaiseksi joten se kannattaa ottaa, vai mitä. Yrittivät väkisin antaa ilmaiseksi kuukaudeksi plustv-paketin, mutten ottanut koska sieltä ei olisi kuitenkaan voinut katsoa yhtä ainutta ohjelmaa, joten mitä sillä olis tehnyt.

        Otin Heinäkuun alussa tuon PlusTv paketin kun tarjoivat 2kk 10eurolla, sanoivat että kaksi kuukautta maksaa tuon 10e ja jos ei halua tilata plustv:tä jatkossa voi sen irtisanoa/katkaista, jolloin saa vielä kolmannen kuukauden kaupan päälle ilmaiseksi, noh en halunnut jatkaa plustv:tä ja irtisanoin sopimuksen, nyt sieltä kuitenkin tuli lasku, soittivat vielä irtisanomiseen liittyen ja kuulemma sopimuksessa lukee että tuo lasku on vielä maksettava!! kuitenkin kauppaaja sanoi minulle plustv:tä kaupatessaan että kolmas kuukausi on täysin ilmainen jos katkaisee ennen kuin 2kk on tullut täyteen.. Rahastusta sanon minä, eikä se myyjä sanonut mulle mistään sopimuspykälästä missä noin lukee kun kauppasi plustv:tä!!!


      • love.wins
        argh >:( kirjoitti:

        Ei. Ei ne puhelinmyyjät contact centeristä soita. Contact centerissä käsitellään sähköpostit ja vastataan asiakkaiden puheluihin, ei muuta.

        Itse olen contact centerillä töissä. Meillä soitellaan parasta aikaa PlusTV:n kampanjaa. Siis contact centerin tiloissa ja palkkalistoilla ovat meidän puhelinmyyntiagentit, vaikka sanovatkin "(oma nimi) PlusTV:ltä, hyvää päivää". Toki kyseisellä firmalla varmaan onkin omassa talossa myyjiä, vaan nyt on ainakin osa hommista ulkoistettu meille. Iso kampanja kun vaatii paljon työvoimaa.


      • *AINA
        jacka87 kirjoitti:

        Otin Heinäkuun alussa tuon PlusTv paketin kun tarjoivat 2kk 10eurolla, sanoivat että kaksi kuukautta maksaa tuon 10e ja jos ei halua tilata plustv:tä jatkossa voi sen irtisanoa/katkaista, jolloin saa vielä kolmannen kuukauden kaupan päälle ilmaiseksi, noh en halunnut jatkaa plustv:tä ja irtisanoin sopimuksen, nyt sieltä kuitenkin tuli lasku, soittivat vielä irtisanomiseen liittyen ja kuulemma sopimuksessa lukee että tuo lasku on vielä maksettava!! kuitenkin kauppaaja sanoi minulle plustv:tä kaupatessaan että kolmas kuukausi on täysin ilmainen jos katkaisee ennen kuin 2kk on tullut täyteen.. Rahastusta sanon minä, eikä se myyjä sanonut mulle mistään sopimuspykälästä missä noin lukee kun kauppasi plustv:tä!!!

        Eiköhän puhelimessakin ostetuista tilauksista tule aina jonkinlainen tilausvahvistus sähköpostiin, jossa on oltava myös selkeät ohjeet, mitä ostaa, kuinka pitkäksi ajaksi ... jne

        Oletko lukenut selaisen.. ja sieltä myös sen pienellä painetun osion, jossa se oleellinen yleensä on

        "PIENELLÄ PAINETTU" teksti on AINA se tärkein... muistakaa se


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe