Minkä takia soittavat PlusTV:ltä uuden tilaajaan tarjouksia, vaikka on voimassa oleva tilaus jolla ei voi saada ko. tarjousta?
Soittelevat PlusTV:ltä
7
1370
Vastaukset
- minäkin tein
Soita ja peru sopimuksesi,niin johan alkaa tarjouksia tulemaan.
Minä otin kesällä jonkin kamppanjan ja olin perumassa sitä niin sanoivat että on uusi kampanja menossa ja saa heti katsoa 2kk. ilmaiseksi.
Katotaan joo ja sitten irtisanomisen kautta uudet kampanjat/ilmaiset katselu kuukaudet.- ertwt
Vaan puhelinmyyntifirmasta. Eli contact centeristä.
- Binbin-daze
ilmaiseksi 2 kuukaudeksi paketin jolta ei katso yhtään mitään niin eihän sitä silloin katso, mutta saahan sen ilmaiseksi joten se kannattaa ottaa, vai mitä. Yrittivät väkisin antaa ilmaiseksi kuukaudeksi plustv-paketin, mutten ottanut koska sieltä ei olisi kuitenkaan voinut katsoa yhtä ainutta ohjelmaa, joten mitä sillä olis tehnyt.
- argh >:(
ertwt kirjoitti:
Vaan puhelinmyyntifirmasta. Eli contact centeristä.
Ei. Ei ne puhelinmyyjät contact centeristä soita. Contact centerissä käsitellään sähköpostit ja vastataan asiakkaiden puheluihin, ei muuta.
Binbin-daze kirjoitti:
ilmaiseksi 2 kuukaudeksi paketin jolta ei katso yhtään mitään niin eihän sitä silloin katso, mutta saahan sen ilmaiseksi joten se kannattaa ottaa, vai mitä. Yrittivät väkisin antaa ilmaiseksi kuukaudeksi plustv-paketin, mutten ottanut koska sieltä ei olisi kuitenkaan voinut katsoa yhtä ainutta ohjelmaa, joten mitä sillä olis tehnyt.
Otin Heinäkuun alussa tuon PlusTv paketin kun tarjoivat 2kk 10eurolla, sanoivat että kaksi kuukautta maksaa tuon 10e ja jos ei halua tilata plustv:tä jatkossa voi sen irtisanoa/katkaista, jolloin saa vielä kolmannen kuukauden kaupan päälle ilmaiseksi, noh en halunnut jatkaa plustv:tä ja irtisanoin sopimuksen, nyt sieltä kuitenkin tuli lasku, soittivat vielä irtisanomiseen liittyen ja kuulemma sopimuksessa lukee että tuo lasku on vielä maksettava!! kuitenkin kauppaaja sanoi minulle plustv:tä kaupatessaan että kolmas kuukausi on täysin ilmainen jos katkaisee ennen kuin 2kk on tullut täyteen.. Rahastusta sanon minä, eikä se myyjä sanonut mulle mistään sopimuspykälästä missä noin lukee kun kauppasi plustv:tä!!!
- love.wins
argh >:( kirjoitti:
Ei. Ei ne puhelinmyyjät contact centeristä soita. Contact centerissä käsitellään sähköpostit ja vastataan asiakkaiden puheluihin, ei muuta.
Itse olen contact centerillä töissä. Meillä soitellaan parasta aikaa PlusTV:n kampanjaa. Siis contact centerin tiloissa ja palkkalistoilla ovat meidän puhelinmyyntiagentit, vaikka sanovatkin "(oma nimi) PlusTV:ltä, hyvää päivää". Toki kyseisellä firmalla varmaan onkin omassa talossa myyjiä, vaan nyt on ainakin osa hommista ulkoistettu meille. Iso kampanja kun vaatii paljon työvoimaa.
- *AINA
jacka87 kirjoitti:
Otin Heinäkuun alussa tuon PlusTv paketin kun tarjoivat 2kk 10eurolla, sanoivat että kaksi kuukautta maksaa tuon 10e ja jos ei halua tilata plustv:tä jatkossa voi sen irtisanoa/katkaista, jolloin saa vielä kolmannen kuukauden kaupan päälle ilmaiseksi, noh en halunnut jatkaa plustv:tä ja irtisanoin sopimuksen, nyt sieltä kuitenkin tuli lasku, soittivat vielä irtisanomiseen liittyen ja kuulemma sopimuksessa lukee että tuo lasku on vielä maksettava!! kuitenkin kauppaaja sanoi minulle plustv:tä kaupatessaan että kolmas kuukausi on täysin ilmainen jos katkaisee ennen kuin 2kk on tullut täyteen.. Rahastusta sanon minä, eikä se myyjä sanonut mulle mistään sopimuspykälästä missä noin lukee kun kauppasi plustv:tä!!!
Eiköhän puhelimessakin ostetuista tilauksista tule aina jonkinlainen tilausvahvistus sähköpostiin, jossa on oltava myös selkeät ohjeet, mitä ostaa, kuinka pitkäksi ajaksi ... jne
Oletko lukenut selaisen.. ja sieltä myös sen pienellä painetun osion, jossa se oleellinen yleensä on
"PIENELLÄ PAINETTU" teksti on AINA se tärkein... muistakaa se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126