Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tulipas sekoiltua

huhhuh,,.

jes hei eilen tuli otettua 8opamoxia 5xanoria 18 kaljaa ja viel sänkyyn mennessä imppasin butaania ja mietin että voi hele jotta oon tyhmä, vielä tätäkin pitää... tietyst aamust jo alotin enhän muuten ois jaksanu, välil nukuinkin 1-2T ... ei kehulla mutta näin täällä täl kertaa. Muita?

5

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain

      Vetäisin niin paljon vaan ku mahollista mitä tahansa ryynejä ku saisin niitä jostain.

    • catha

      Ei enää rankkaa sekoilua. Joskus ennen sitä tuli harrastettua rankalla kädellä. Pari esimerkkiä:

      Perjantai päivästä lauantai iltaan nukkumatta. Kaljaa, viinaa, kait joku 4-5kpl 2mg xanoria, ehkä enemmänkin. Lisäks vähän subua ja pilveä sekä voimakkaasti piristävää synteettistä psykedeeliä 2c-e:tä. Välillä oli todellisuus tosiaan hukassa.

      Yksi ilta Viinaa, pilveä, 2mg xanoreita noin 10kpl ja muutama, luultavasti muutama vielä enemmän 100mg:n leponexia. Muisti täysin hukassa, kadonnut lompakko, reppu, kotiavaimet ja toinen kenkä.

      Konemetsässä 2006. Perjantai lauantai välinen yö meni pirin ja LSD:n kanssa valvoen. Piriä lauantai iltaan ja sitten läjä 10mg:n zyprexaa ja 25mg melpaxia kaljan kanssa. Tietysti pilvi paloi koko ajan.

      Vappu 2006. Kaljaa, pari 2mg:n xanoria, pilvee ja muutama gramma sieniä.

      Eräs joulupäivä kaverilla. Epämääräiset määrät 1mg:n xanoria, 15mg:n opamoxia, 50mg:n doxalia, 2mg:n sirdaludia, panacodia ja jotain unilääkkeitä. Muisti nollassa.

      Sitten semmoinen leppoisampi eli pilvee, pirii ja sienii.

      Kahden päivän putki nukkumatta kaljan/viinin, 5-meo-dipt:n ja 4-ho-mipt:n kanssa. (molemmat ovat synteettisiä psykedeelejä, hieman muistuttavat sieniä)

      -----------------------------------------------
      Jos tarkkoja ollaan niin xanoria en ole syönyt kuin kait kerran. Muuten ovat olleet aina rinnakkais valmisteita tai virosta tuotuja, eli siis alproxeja ja xanaxeja.

      Ja siis nykyään en enää harrasta tuollaista sekoilua. Viinan kanssa otan korkeintaan pilveä. Bentsoja otan yleensä yhdessä mietojen opiaattien kanssa, tai sitten sellaisenaan. Pilven taas kyllä voi yhdistää minkä tahansa kanssa.
      Ja siis en käytä enää vahvoja opiaatteja, vahvoja stimulantteja tai psykeelejä...

      • Näin on.

        jo ja ajoissa! Heti!
        Auttakaa itseänne, ei teitä kukaan auta!

        Haluatteko olla itsenne ulkopuolella koko ajan?
        Ettekö halua olla sinuja oman itsenne kanssa?

        Viina on pako!
        Mömmöt poislähtö!

        Pysykää paikoillanne, ei ole vielä aika paeta eikä lähteä pois!

        Se päivä tulee ennemmin kuin huomaattekaan...


      • catha
        Näin on. kirjoitti:

        jo ja ajoissa! Heti!
        Auttakaa itseänne, ei teitä kukaan auta!

        Haluatteko olla itsenne ulkopuolella koko ajan?
        Ettekö halua olla sinuja oman itsenne kanssa?

        Viina on pako!
        Mömmöt poislähtö!

        Pysykää paikoillanne, ei ole vielä aika paeta eikä lähteä pois!

        Se päivä tulee ennemmin kuin huomaattekaan...

        Ei ne mömmöt minulle ollut pois lähtö. Ne olivat pako keino siinä missä viinakin.
        Ja mitä tällä hetkellä käytän ja miten käytän ei tuota mitään hengen vaaraa. Käytän päihteitä kerran pari kuukaudessa. Päihteistä, joita tällä hetkellä käytän haitallisin elimistölle on alkoholi. Tämä ilmenee mm. päihdelääketiede kirjasta. Lisäksi se on minun kohdallani noista myös psyykkisesti haitallisin. Huomaan sen siitä, että jotain muuta kuin alkoholia nautittuani seuraavina päivinä ahdistukset eivät lisäänny tai pahennu. Alkoholia taas käytettyäni muutaman päivän ahdistaa tavallista enemmän ja voimakkaammin.

        Eli siis yhteen vetona en ole enää lähellekkään koko ajan ulkona itsestäni. Ja kyllä minua autettiin. Sain hyvän avun a-klinikalta päihde ongelmista eroon pääsemiseksi. Lisäksi minulla ei ole mitään vaaraa kuolla nauttimiini päihteisiin, koska tiedän paljon voi ottaa turvallisesti ja minä myös noudatan niitä määriä.

        Ja kyllä, välillä on pakko paeta todellisuutta kemiallisella helpotuksella. Ainoastaan niin pystyn rauhoittumaan. Ja vaikka ryhtyisin täydelliseksi absolutistiksi, niin silti en voisi olla sinut itseni kanssa. Minä kun en oikein osaa tunnistaa tunteitani ja mielialojani sekä ajatusmaailmani on hallitsemattoman kaaottinen.

        Vielä siitä päihdelääketieteen kirjasta. Se on Duodecim:n tuottama ja sen ovat kirjoittaneet lukuisat professorit, dosentit ja lääkelaitoksen tutkijat kuten esim. Lääketieteen professori Liisa Ahtee. Sen on toimittaneet Alkoholisairauksien professori Mikko Salaspuro, Kansanterveyslaitoksen mielenterveyden ja alkoholi tutkimusosaston tutkimus professori Kalervo Kiianmaa ja Yleislääketieteen professori Kaija Seppä. Kirja on tarkoitettu lääkäreiden ja päihteiden kanssa työskentelevien hoitajien käyttöön. Itselleni se on päätynyt terveyden alan oppilaitoksen kirjastosta.


    • kokaiini jamuut

      Vai että butaania ja resepti lääkkeitä. Koskahan suomen kansa ja hallinto tajuavat että huumaavien aineiden käyttö ei poistu keskuudestamme. Ei vaikka kuinka kama kiellettäisiin ja kersoja valistettaisiin! Itse myönnän olevani kovien aineiden käyttäjä mutta koskaan en ole noin alas vajonnut että butaania olisin impannu... Huumeet laillisiks sanon minä.. tai ainakin se käyttö rikos pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe