mikä kirja

onko jotain

Onko tietoa onko jotain kirjaa joka näyttää sorsan käsittelyn ampumisen jälkeen?

8

1771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • internettiä

ja hae täältä,jos on ohjeita niin luulisi
      löytyvän.
      suolistus ja veren lasku, ne ovat ensimmäiset
      toimenpiteet ampumisen jälkeen.

• suunnilleen

no erillistä veren laskua ei sorsa vaadi varsinkaan jos se suolistetaan mahdollisimman nopeasti. helpoiten se käy kun puhkaisee rintalastan alle reiän ja parilla sormella vetää kaikki sisuskalut ulos. sydämen ja keuhkojen ulos saamiseksi on linnun sisältä puhkaistava kalvo, joka menee ihan sormin.

• teakkeri

Hei

Itse käytin netissä paljon aikaa ko aihetta läpi käyden.
      Se on muuten ihme että aiheesta löytyy todella vähän tietoa.

Yksi hyvä kirja löytyy: Gummerus / Juha Jormanainen/
      Linnustajan käsikirja.

• mietityttää

onkohan tämä jormanainen, sama joka on tehny tuon (pelle-) metsästäjän käsikirjan (2008)? vaan sillä miehellä on tuskin aseenkantolupaa, tai sitten on viranomaiset antanu luvat ilman mitään mietintää, kattelin nimittäin jahti lehden (1/09) kuvaa sivulla 84.. tulee mieleen noin tuhat asiaa, mitkä miehellä on hukassa..

• Ihmettelevä.

Jormanaisen "Linnustajan Käsikirja" on surkein koskaan lukemani metsästysopas, täynnä luulotietoa, asiavirheitä ja typerää merkkituotteiden epärelevanttia esittelyä.

• garmeekokki
        Ihmettelevä. kirjoitti:

Jormanaisen "Linnustajan Käsikirja" on surkein koskaan lukemani metsästysopas, täynnä luulotietoa, asiavirheitä ja typerää merkkituotteiden epärelevanttia esittelyä.

saa käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä..linnun käsittely on nyt yksinkertainen toimenpide, ei siitä mitään avaruustiedettä kannata tehdä, ensin takki pois ja sitten ne kaikki muut osat mitä ei halua syödä..ensimmäisillä kerroilla voi kuitenkin olla että lopputulos ei ole niin silmiä hivelevä kuin mitä näillä tv:n huippukokeilla näkee..pääasia että saa lihat pataan!
        Itse kyllä kokemuksen kautta sitten oppii näppäriäkin tapoja. mutta tokihan sitä voi hakea kirjoistakin oppia.

• Jormis

Gummerrus yrittää kusettaa ja väittää painaneensa Jormanaisen Metsästäjän käsikirjan Aseet, varusteet, taktiikat vuonna 2008, vaikka kirja tuli myyntiin 2014. Jormanaisen Metsästäjän käsikirja Aseet, varusteet ja huolto ilmestyi kyllä silloin

• Otava

Yhtiömme huomioi saman. Rikkoo lakia ilmoittamalla kirjaan saman ISBN -numeron. Ensimmäinen laatua Suomessa. E 2p. myy niin hyvin, kiertää lakia vaihtamalla kanteen yhden sanan. Asiasta tulee ennakkotapaus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe