finisol rosteriaine

Mitshubisti

Mistä saa finisol rosterispreyta? Olin eilen Keravan TB:llä ja kuulin kun joku asentaja oli vetännyt rosterispräyllä pakosarjat ja kehu et ois tullut hyvät. Menin illalla wurthille kun ajattelin että sieltä saisi mutta eipä ollut kuten ei ollut paikallisessa varaosamaailmassakaan. Illalla katoin motonetinkin läpi internetistä mutta ei. Tietääkö kukaan mistä saa ja onko käyttökokemuksia?

13

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mitshubisi

        Kiva kun laitoit vinkin. Myykö Toi Örum myös kuluttajille tuotteita? Käsitin että se ois jonkinlainen tukkuliike?


      • Mitshubisti
        Mitshubisi kirjoitti:

        Kiva kun laitoit vinkin. Myykö Toi Örum myös kuluttajille tuotteita? Käsitin että se ois jonkinlainen tukkuliike?

        Jumankekka! Soitin tonne Örumille ja ne kerto mistä sitä saa, hyvä kama.

        Viikonloppuna laitetaan uutta pintaa pälle, saa nähdä miten hieno tulee.

        Hinta oli alle 13€ pullo.


      • finisol
        Mitshubisti kirjoitti:

        Jumankekka! Soitin tonne Örumille ja ne kerto mistä sitä saa, hyvä kama.

        Viikonloppuna laitetaan uutta pintaa pälle, saa nähdä miten hieno tulee.

        Hinta oli alle 13€ pullo.

        Itse olin todella pettynyt kyseiseen tuotteeseen. Annetut speksit ei oleet todellisia. Palasin Wurthin asiakkaaksi. Mitä Wurth lupaa se pitää.


      • rtyrtyyr
        finisol kirjoitti:

        Itse olin todella pettynyt kyseiseen tuotteeseen. Annetut speksit ei oleet todellisia. Palasin Wurthin asiakkaaksi. Mitä Wurth lupaa se pitää.

        Kuka semmoinen Wurth on ja mitä hän lupailee?


      • humpuukia nimellä
        finisol kirjoitti:

        Itse olin todella pettynyt kyseiseen tuotteeseen. Annetut speksit ei oleet todellisia. Palasin Wurthin asiakkaaksi. Mitä Wurth lupaa se pitää.

        Wurthin tuotteissa on wurthia vain etiketti. Kaikki materiaali on halpaskeidaa jostakin hevonkuusesta.


      • Wurth
        humpuukia nimellä kirjoitti:

        Wurthin tuotteissa on wurthia vain etiketti. Kaikki materiaali on halpaskeidaa jostakin hevonkuusesta.

        Itsekin olen todella pahasti pettynyt Finisol laatuun. Ostin Puksun Essolta mattamusta sprayn ja tuote ei toiminut laisinkaan. Yritin vaihtaa, muuta ei onnistunut. Kävin ostamassa Wurthiläisen ja kanssa kummaa tuote toimi ja jälki oli loistavaa.


      • Spray
        Wurth kirjoitti:

        Itsekin olen todella pahasti pettynyt Finisol laatuun. Ostin Puksun Essolta mattamusta sprayn ja tuote ei toiminut laisinkaan. Yritin vaihtaa, muuta ei onnistunut. Kävin ostamassa Wurthiläisen ja kanssa kummaa tuote toimi ja jälki oli loistavaa.

        Yhdyn Wurthin mielipiteeseen. Hankin paikallisesta varaosaliikkeestä Finisolia, kun sitä kovin mainostettiin. Petyin laatuun tuote ei puhdistanut ikkunoita laisinkaan. Hain uuden CRC pullo ja kas kummaa lasit olivat jälleen puhtaa.


      • Maalailija
        Spray kirjoitti:

        Yhdyn Wurthin mielipiteeseen. Hankin paikallisesta varaosaliikkeestä Finisolia, kun sitä kovin mainostettiin. Petyin laatuun tuote ei puhdistanut ikkunoita laisinkaan. Hain uuden CRC pullo ja kas kummaa lasit olivat jälleen puhtaa.

        Spray on oikeassa. Näin yksillä messuilla Finisol tuotteita ja päätin kokeilla niitä. Pettymys oli valtava. Eivät vasranneet odutksiin laisinkaan. Hain kunnon kamaa eli CRC:tä ja Wurthiläistä.


      • samaa
        Maalailija kirjoitti:

        Spray on oikeassa. Näin yksillä messuilla Finisol tuotteita ja päätin kokeilla niitä. Pettymys oli valtava. Eivät vasranneet odutksiin laisinkaan. Hain kunnon kamaa eli CRC:tä ja Wurthiläistä.

        Samaa paskaa kaikki ovat.


      • jeesus9
        samaa kirjoitti:

        Samaa paskaa kaikki ovat.

        Olen itse käyttänyt Motippia. Kokemukset hyviä. Kerran kun Motip oli loppu kokeilin Finisolia ja ei toiminut. On kuulemma jotain Kiinalaista tuontitavaraa, ja laatu vaihtelee paljon.


      • jeesus9
        jeesus9 kirjoitti:

        Olen itse käyttänyt Motippia. Kokemukset hyviä. Kerran kun Motip oli loppu kokeilin Finisolia ja ei toiminut. On kuulemma jotain Kiinalaista tuontitavaraa, ja laatu vaihtelee paljon.

        Tätä tuoteperhe on kuulemma uuistunut Pro sarjaksi . On todella kovaa kamaa. Maalit aivan huippulaatua. Tulee parempi jälki kuin alkuperäisellä maaleilla. Voiteluaine sopii todella hyvin myöskin raskaan kaluston käyttöön. Käytin itse omassa vetokidassa ja toimi todella hyvin jopa paremmin kuin alkuperäinen öljy. Suosittelen tuoteperhettä kaikille.


      • tomikoo3
        jeesus9 kirjoitti:

        Tätä tuoteperhe on kuulemma uuistunut Pro sarjaksi . On todella kovaa kamaa. Maalit aivan huippulaatua. Tulee parempi jälki kuin alkuperäisellä maaleilla. Voiteluaine sopii todella hyvin myöskin raskaan kaluston käyttöön. Käytin itse omassa vetokidassa ja toimi todella hyvin jopa paremmin kuin alkuperäinen öljy. Suosittelen tuoteperhettä kaikille.

        Jaha, mitäs se Finisolin TJ on tänne suomi24 eksynyt ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe