Olen 16. päivä syntynyt vesimies, mutta kyseisen merkit luonteenpiirteet eivät sovi minulle lähellekään. Kaikki jotka ovat yrittäneet arvata horoskooppiani käytökseni, ajatuksieni, puheeni jne perusteella ovat kysyneet että olenko rapu. Tein vielä huvin vuoksi testin että "Mikä on oikea horoskooppisi" ja tuostakin testistä tuli tulokseksi rapu. Pakko myöntää että 80-90% ravun ominaisuuksista sopii minulle. Mikä voisi aiheuttaa tällaisen että se tietty horoskooppi johon on syntynyt ei olekaan se oikea ns? Onko muita jolla luonne ei täsmää syntymämerkin kanssa.
Ihmetyttää.
Vesimies (oikeasti rapu?)
2
1093
Vastaukset
- Vesimies61
Nouseva merkki kerto totuuden.
- vem67
Ehkä olet adoptoitu ja syntymäaika vaihdettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332