olen koko ikäni ollut alipainoinen.. olen kyllä täysn normaalikokoisen näköinen omasta ja näköjään muidenkin mielestä. laihdutin 6kg, mut ei sitä ees huomaa, jokkut vaa kysyy paljo painan ja sit sannoo et joo sähän oot ihan normaali, et mitenkä hoikka mut et läskikää... juu tuotanoin, ketä tässä nyt uskois? lääkäreitä jotka yrittää väittää et oon muka sairaalloisen alipainonen vai tuttuja jotka sanovat noin^^(aiempi mainitsemani)
mm. poikaystäväni kuuluu tohon luokkaan "sopiva", mä niin vihaan sitä sanaa! mä haluan olla laiha en sopiva,,,,,,, mä laihutan sit viel 10kg 27kiloseks... vittuku ei mikää riitä :/ ensi piti laihuttaa 40, sit 38, sit se meni 34 sit 32 sit 29 ja nyt se on jo 27, herranjumala...
suhteet ja syömishäiriö
4
706
Vastaukset
- miunki
poikaystävä käytti sanaa 'sopiva' ja se oli todella häiritsevää. Nykyään se sanoo muo hoikaksi, muttei sekään riitä.
Meninpä mainitsemaan että minkäs näköinen olisin 50-kilosena (olen nyt 56) ihan ääneen ajatellen poikaystäväni kuulolla ja hän vastasi ''varmaa tosi seksikäs..'' . . .
No, inspiraatiota laihduttamiseen vain lisää. Tutuu ettei kukaan hyväksy loppujen lopuksi muo sellasena ku oon.
Herranjumala, oot vai 27kg ja he sanovat sinua sopivaksi? Vaikea uskoa, et varmaan ole kovin pitkä. Älä ihmeessä laihduta, on jo tarpeex suuri ihme et pääsit tohon painoon selvin päin..
Toinen kysymys on taas se kuinka kauan selviät hengissä tuossa painossa?- aloittaja
en paina 27, mutta haluaisin, nykyään olen mitoissa 39 ja suunta alaspäin
- pinpelipom
Ite olin pahimmassa vaiheessa 160/36 ja olin sairaaloisen laiha, painoindeksi 14, vaikka sen kuuluisi olla yli 18. Joutusinkin osastolle, muuten olisin varmasti kuollut.
- sekasin
Viime kesana kaikki sukulaiset haukku anorektikoks, kun laihduin 67 kilosta 55 kiloon (pituutta 175). Nyt kaikki sanovat etta naytan paremmalta ja etta en enaa anorektikolta vaikka housukokoni on nyt 30-32 kun viime kesana se oli 34-36! Painan tosin edelleen samat 55 kiloa... mutta arsyttaa se etta en ole enaa erityisen laiha vaan normaali :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381612Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341261
- 261171