suhteet ja syömishäiriö

jokuvaannn

olen koko ikäni ollut alipainoinen.. olen kyllä täysn normaalikokoisen näköinen omasta ja näköjään muidenkin mielestä. laihdutin 6kg, mut ei sitä ees huomaa, jokkut vaa kysyy paljo painan ja sit sannoo et joo sähän oot ihan normaali, et mitenkä hoikka mut et läskikää... juu tuotanoin, ketä tässä nyt uskois? lääkäreitä jotka yrittää väittää et oon muka sairaalloisen alipainonen vai tuttuja jotka sanovat noin^^(aiempi mainitsemani)
mm. poikaystäväni kuuluu tohon luokkaan "sopiva", mä niin vihaan sitä sanaa! mä haluan olla laiha en sopiva,,,,,,, mä laihutan sit viel 10kg 27kiloseks... vittuku ei mikää riitä :/ ensi piti laihuttaa 40, sit 38, sit se meni 34 sit 32 sit 29 ja nyt se on jo 27, herranjumala...

4

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miunki

poikaystävä käytti sanaa 'sopiva' ja se oli todella häiritsevää. Nykyään se sanoo muo hoikaksi, muttei sekään riitä.
      Meninpä mainitsemaan että minkäs näköinen olisin 50-kilosena (olen nyt 56) ihan ääneen ajatellen poikaystäväni kuulolla ja hän vastasi ''varmaa tosi seksikäs..'' . . .
      No, inspiraatiota laihduttamiseen vain lisää. Tutuu ettei kukaan hyväksy loppujen lopuksi muo sellasena ku oon.
      Herranjumala, oot vai 27kg ja he sanovat sinua sopivaksi? Vaikea uskoa, et varmaan ole kovin pitkä. Älä ihmeessä laihduta, on jo tarpeex suuri ihme et pääsit tohon painoon selvin päin..
      Toinen kysymys on taas se kuinka kauan selviät hengissä tuossa painossa?

• aloittaja

en paina 27, mutta haluaisin, nykyään olen mitoissa 39 ja suunta alaspäin

• pinpelipom

Ite olin pahimmassa vaiheessa 160/36 ja olin sairaaloisen laiha, painoindeksi 14, vaikka sen kuuluisi olla yli 18. Joutusinkin osastolle, muuten olisin varmasti kuollut.

• sekasin

Viime kesana kaikki sukulaiset haukku anorektikoks, kun laihduin 67 kilosta 55 kiloon (pituutta 175). Nyt kaikki sanovat etta naytan paremmalta ja etta en enaa anorektikolta vaikka housukokoni on nyt 30-32 kun viime kesana se oli 34-36! Painan tosin edelleen samat 55 kiloa... mutta arsyttaa se etta en ole enaa erityisen laiha vaan normaali :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1612
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1261
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26