eli kyselisin mitä eroja on näissä kyseisissä mopoissa? joo tiedän että toi sr 50 r on noin 400 halvempi ja että tossa kalliimmassa on suora ruisu ja vaan sähkö startti.
onko toi halvempi kaasari malli yhtä tehokas kuin toi kalliimpi suihku malli?
(perusteltuja vastauksia kiitos)
aprilia sr 50 r / sr 50 r factory
6
1905
Vastaukset
- hermostunut
lähteekö tuo factory käyntiin varmasti myös syksyllä, kun siinä on pelkkä sähkö startti?
- mopo mies
lähteekö tuo factory käyntiin myös pakkasella, kun siinä on pelkkä sähkö startti?
- idioottien huippu
sori laitoin kaks kertaa ku kone sekos... (jälleen kerran)
- sr factory
Factoryssä (eli ruiskussa) on tasan 4kw, eli maksimi mitä saa olla mopossa (lukee kaverin rekisteriotteessa) ja normi kaasari-sr:ssä on 2,6 kw (lukee toisen kaverin rek.otteessa :D).
- peli paras
Tohon ruiskumalliin saa myös poljinkäynnistyksen jos haluaa, varalle.
- säränomistaja
joo lähtee se hyvin vaikka onki pakkasta =) pelkällä sähköllä siis. -10 pakkasessa ainaki viel lähtee. factory sen olla pitää, menee kaikista ohi kuha ottaa prikan pois, ja sairaan nopee kiihtyykki. mulla ois myynnissä yks, 2000e =D 5k km ajettu :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923944Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1091576- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.691519Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317