Vau, menisin kyllä oitis tuollaiseen jos vaan tulis vastaan paikka jolla olisi tarjota kyseistä hoitoa
http://jezebel.com/5027735/diane-sawyer-fearlessly-faces-flesh eating-fish
Kalat syövät jalkojasi -Suostuisitko?
8
185
Vastaukset
En menisi kyllä tyrkkäämään jalkojani paljuun jossa ties mitkä jalkasienen kantajat olisivat uittaneet kinttujaan ennen mua.
- FishGrandMa
siinä akvaariossa on joku puhdistussysteemi tai että vesi vaihdetaan aina asiakkaan jälkeen.
FishGrandMa kirjoitti:
siinä akvaariossa on joku puhdistussysteemi tai että vesi vaihdetaan aina asiakkaan jälkeen.
yhhyh...
Joku jalkasilsan syönti olis ollut ennen mua niin ei kiitos mulle.
Toisaalta, en kyllä käyttäisi iilimatojakaan hoitokeinona, ne etoo mua.
Alkoi inhottamaan sekin kun poika pisti rapumertaan särkeä syötiksi ja hyi hemmetti, se särki oli täpötäynnä lapamatoa, arvaas koskinko enää syöttisärkiin!!!Matosärki päätyi nuotioon.
- voisin panna jalat tonne
Mutta ei siellä sit enää olis niitä eläviä kaloja. Ne kuolis kaikki. Ja hoito loppuis siihen.
taatusti menisin;))
Hyi hyi hyi...en ikinä menisi varpaillani kaloja ruokkimaan...yäk...tosi inhottavan näköistäkin...
Juu,menisin.Mutta kalat tarttisi vaihtaa edellisen syönnin jälkeen ja pytty desinfioida,heh.
Meillä mökillä tuota saa ilmaiseksi.Kun illalla seisoo paikallaan vedessä laiturin portailla,niin pikkukalat tulee nyppimään.
Pitäiskö kehittää bisnes ? :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974