Anna Abreu= Juuri äsköttäin 18- vuotta täyttänyt, lapsen mitoissa (10-vuotiaan lapsen pituinen), lapsenomaiset kasvot, teinitytön nauru ja ajatukset.
Suomalaiset miehet haluaisivat tutkimuksen mukaan harrastaa seksiä hänen kanssa. Vastanneissa on täytynyt olla myös vanhempiakin miehiä, koska lukumäärä on noin suuri. Voisi vain nyt ihmetellä, kuinka monta kaappi pedofiilia Suomessa todella onkaan?
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/684944?seksikysely
Miehet haluavat seksiä Anna Abreun kanssa
33
3973
Vastaukset
- panisinkyllä
Taitaa olla provosointia...mutta panisin ja vahvasti, jos saisin Anna Abeun kanssa olla sillai :D
Nuori kaunis ja seksikäs nainen eikä mikään lapsi.
Lapsi ei julkisuudessa kestäisi. Anna on seksisymboli ja piste.
nimim. Herra_47 - toiveuni?
AA on todella lapsekkaan näköinen ikäisekseen. Näyttää n. 12-13-vuotiaalta.
- vanha räähkä
Ei kai pedofiilin himon kohteena voi olla jos on jo täysi-ikäinen, mutta kieltämättä Abreu kyllä näyttää ehkä hieman ikäistään nuoremmalta. Itse en tosin pahemmin Annaa ole julkisuudessa seurannut.
- Auttakaa lapsosta
Nyt pian auttamaan tätä pientä tyttöä.
Missä viipyy sosiaalitätit, nyt teille on töitä tämän pienen lapsen Anna Abreun kanssa.
Sijaiskoti? Jonnekkin turvaan pienoinen pian!- ANNA FANI!
MEE ITE SIJAIS KOTIIN PIKKU KAKARA!!!>:) EI ANNA OO LAPSI! TE ITE OOTTE !! MÄ OON ANNA FANI ANNA ONN MULLE ELÄMÄ!!!! PAINUKAA HEVON KUSEE!!!!!
- veikeetä...
Tuskin se Annan vika on, minkälaiset ihmiset vastauksensa on antaneet. Lähinnä kyllä kiinnostas tietää sinun oma tausta, sillä aika harvalle tommonen ajattelu edes olisi tullut mieleen.
- ku Anna on sellanen
pikkuinen,voi hyvin pyöritellä eri asentoihin!
- seksi kelpaa puutoshetkellä
70% suomalaisista miehistä panis ihan ketä vaan, jos vaan sais.
Niin, ja seksi naisen kanssa on sitten ihan eri asia kuin mikään muu. Moni mies panis, mutta ei tosiaan mitään muuta.
Aika moni nainenkin panis ties ketä tahansa Heikki Kinnusta tai Anna Abreus miestä... mutta pano on vaan pano ja päivä on on päiviuni.
Totta helvetti, jos joku viihde sivu kysyy, panisitko, niin suurin osa vastaa perjantai-iltapäivän ratoksi, että joo, panisin.
ja suomalaiset uskoo kuin Raamattua.- anna,anna,anna
Tässä tiivistettynä suomalaisen miehen sielunkuva.
- siisannakin
Työtön mies ei naista saa.
Kaikki menee siis.
- No sex Anna
Anna on koominen näky. Minihobitti.
- pieni muuten
Kauheen iso pää sillä on!
- rotumies
Sopii näin Halloweenin aikana tuo kurpitsapää, joka on hartioiden levyinen. Pikanttina lisänä 25 cm pitkät sääret ja täysin vyötärötön keskivartalo.
Ei haluta, ei...- leikkaukseen.mars
Hah hah, vai että sinä olet mies. Varo ettei se suklaamuna sula siellä haarojesi välissä. Kannattais lukea niistäkin se käyttöohje, jos nimittäin osaa lukea.
- himopano69
on se kyllä kaunis
- kateita valaita
Hyi helvetti kun olette ällöttäviä, kaikkien pitäisi olla kuin yhdestä puusta veistettyjä, anna on kaunis nuori nainen, muuten ei anna erikssonkaan pitkä ole, eikä suzy quatro, mikäli muistatte :)
Eikä ollut Marilyn Monroekaan mikään hongankolistaja, pienet on seksikkäitä :) - hei hei anna
Anna on hirveä pissaliisa, ylimielinen sössöttäjä. Ulkonäköön en muuten kommentoi. Ura alkaa olla ohi.
- Kuihdutuslaari
Me miehet rakastetaan kauneutta ja söpöyttä. Ja niitä Annassa riittää. Oi anna meille kaikille, Anna.
- Allah-Aho
Onneksi ei sentään Suomalaiset miehet ole arabeja jotka halauvat naimisiin 10 vuotiaiden kanssa.
- hyi hvetti mikä pygm
Abreun ainoo miestä kiinostava ominaisuus on isot tissti, näyttää vielä isommalta kun on iso pää ja lyhyet jalat. Mitään muuta erikoista ei tuossa pissaliisassa ole.
- nuori parempi
vedä käteen dorka! taidat olla joku kaappihomo tai vanha haiseva rehuvidduinen haahka ja lepakko femakko. Pitäisi jauhaa ketunruoaksi.
- Wanhentunut aihe!
Wanhentunut aihe!
- anna9
Älä hauku Annaa!!! Ei se ole mikään sössöttäjä eikä mikään muukaan!!! Anna on paras laulaja ! PIKKU LAPSI ??? NO EI OO!
- ei jatkoon
Eipä Anna menesty laulajanakaan, eikä ihme, ei osaa laulaa ja laulut ovat ihan per-seestä.
- canander
Jauhatte kuusi vuotta vanhaa aloitusta, älykääpiöt.
- akkana se on nolo
Se on tehty suuseksiin, ei tarvitse kuin mennä seisomaan sen eteen ja avata vetoketju. kaikki oikealla korkeudella.
- Demdem
Älkää puhuko paskaa, joka jätkä jolla on terve muna, panisi Anna, se on varma.
- seonisopää
Näin sen eilen keskustassa, sillä on aikaiso pää!
Tai sen roppa on minihobitin.- ToisillaOnLoisillaEi
"Näin sen eilen keskustassa, sillä on aikaiso pää!"
Teksteistäsi päätellen sinulla ei ole tätä ongelmaa.
- Valmentaja53
Alkaa olla minulle jo liian vanha, 16-vuotiaana oli hyvä.
- nyrkkikyllikkionpojille
Tää paneminen on päänvaivana näille kerkenkasvuisille pojuille.
- Dobe
Annan kanssa olisi mukava kun tiukan ja pitkäaikaisen (koko yön) paneskelun jälkeen menisi maaten, niin hän ei veisi paljon tilaa sängyssä.
- jojokki
LoL
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274