TAPIOLAN VERKKOPANKKI YSKII

Tarpeeton asiakas

Tapiolan verkkopankin uudistu toi ongelmia ainakin omalle kohdalleni.
Hoidan suurimman osan asioistani netin kautta ja olen mukauttanut selaimeni sellaiseksi että käyttö on helppoa ja ruudulle mahtuu paljon asiaa. Käytän myös oletuskokoa pienempää fonttia.

Nyt tunnuslukupyyntö jää osin talennuskentän alle.

Tapiolan asiakaspalvelussa todetaan että asialle ei voi mitään. Minusta koodauksessa on virhe, luultavasti realistisesti korjattava.

Tässä sitä nykyistä palvelua, annetaan ymmärtää että näkemiin.
No täytyy harkita muuta ei voi muuta todeta kuin että oudolta kuulostaa - miltähän kuulostaa kymmenen vuoden kuluttua, varmaan paljon pahemmalta. Ryssijät kun tuntuvat aina vain luottamusta nauttivan.

Tämänkin selvittämisessä meni muutama päivä, aikaa, vaivaa ja puhelinkuluja. Ensin diagnostoitiin väärä vika, tosiasiassa eivät vikaa edes löytäneet itse vaan piti se heille kertoa.

5

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brutus

      Mitä selainta käytät? Mulla ainakin Firefox 3:ssa toimii fontin koon pienennys (Control -) ja kaikki asemoinnit pysyy kunnossa.

      • Automaattipäivitykset päällä

        Oletusfonttikokona olen 16 asemasta käyttänyt 12


      • Brutus
        Automaattipäivitykset päällä kirjoitti:

        Oletusfonttikokona olen 16 asemasta käyttänyt 12

        No, jos olet määrittänyt omat fonttikoot, voi olla ihan hyvin ettei toimi.

        Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.

        Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.

        Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.

        Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.

        Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.

        Toimiiko muuten IE:llä fonttikoon pienennyksesi?

        Entäs muissa verkkopankeissa?


      • Mieti vähän
        Brutus kirjoitti:

        No, jos olet määrittänyt omat fonttikoot, voi olla ihan hyvin ettei toimi.

        Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.

        Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.

        Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.

        Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.

        Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.

        Toimiiko muuten IE:llä fonttikoon pienennyksesi?

        Entäs muissa verkkopankeissa?

        Homma on pelittänyt hyvin uudistukseen asti.
        Kaikissa uudistuksissa näkyy tulevan ongelmia ja huononnuksia, siksi totesinkin että mitenkähän kymmenen vuoden päästä. Toimiiko vain määrätyn merkkisellä tietokoneella.

        Jos olet alaa tunteva, tiedät että kysessä on tavallaan pikku juttu hoitaa asia kuntoon.

        Googlella on esimerkkejä yksinkertaisista sivuvaihtoehdoista. Tässäkin kirjautumissivu voisi olla pelkistetty. Miksei koko pankin toimintasivukin. Sivuston garaafinen taiteellinen suunnittelu on ajanut käytettävyyssuunnittelun edelle.
        Simppeli saittivaihtoehto vaan tarjolle.


      • Brutus kirjoitti:

        No, jos olet määrittänyt omat fonttikoot, voi olla ihan hyvin ettei toimi.

        Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.

        Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.

        Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.

        Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.

        Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.

        Toimiiko muuten IE:llä fonttikoon pienennyksesi?

        Entäs muissa verkkopankeissa?

        "Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa."

        Toimii myös FireFox 2:ssa. Kokeilin juuri. En tiennyt aiemmmin, että tässä on sellainen kätevä ominaisuus, joten olen kovasti kiitollinen tiedosta! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe