Tapiolan verkkopankin uudistu toi ongelmia ainakin omalle kohdalleni.
Hoidan suurimman osan asioistani netin kautta ja olen mukauttanut selaimeni sellaiseksi että käyttö on helppoa ja ruudulle mahtuu paljon asiaa. Käytän myös oletuskokoa pienempää fonttia.
Nyt tunnuslukupyyntö jää osin talennuskentän alle.
Tapiolan asiakaspalvelussa todetaan että asialle ei voi mitään. Minusta koodauksessa on virhe, luultavasti realistisesti korjattava.
Tässä sitä nykyistä palvelua, annetaan ymmärtää että näkemiin.
No täytyy harkita muuta ei voi muuta todeta kuin että oudolta kuulostaa - miltähän kuulostaa kymmenen vuoden kuluttua, varmaan paljon pahemmalta. Ryssijät kun tuntuvat aina vain luottamusta nauttivan.
Tämänkin selvittämisessä meni muutama päivä, aikaa, vaivaa ja puhelinkuluja. Ensin diagnostoitiin väärä vika, tosiasiassa eivät vikaa edes löytäneet itse vaan piti se heille kertoa.
TAPIOLAN VERKKOPANKKI YSKII
5
579
Vastaukset
- Brutus
Mitä selainta käytät? Mulla ainakin Firefox 3:ssa toimii fontin koon pienennys (Control -) ja kaikki asemoinnit pysyy kunnossa.
- Automaattipäivitykset päällä
Oletusfonttikokona olen 16 asemasta käyttänyt 12
- Brutus
Automaattipäivitykset päällä kirjoitti:
Oletusfonttikokona olen 16 asemasta käyttänyt 12
No, jos olet määrittänyt omat fonttikoot, voi olla ihan hyvin ettei toimi.
Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.
Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.
Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.
Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.
Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.
Toimiiko muuten IE:llä fonttikoon pienennyksesi?
Entäs muissa verkkopankeissa? - Mieti vähän
Brutus kirjoitti:
No, jos olet määrittänyt omat fonttikoot, voi olla ihan hyvin ettei toimi.
Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.
Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.
Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.
Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.
Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.
Toimiiko muuten IE:llä fonttikoon pienennyksesi?
Entäs muissa verkkopankeissa?Homma on pelittänyt hyvin uudistukseen asti.
Kaikissa uudistuksissa näkyy tulevan ongelmia ja huononnuksia, siksi totesinkin että mitenkähän kymmenen vuoden päästä. Toimiiko vain määrätyn merkkisellä tietokoneella.
Jos olet alaa tunteva, tiedät että kysessä on tavallaan pikku juttu hoitaa asia kuntoon.
Googlella on esimerkkejä yksinkertaisista sivuvaihtoehdoista. Tässäkin kirjautumissivu voisi olla pelkistetty. Miksei koko pankin toimintasivukin. Sivuston garaafinen taiteellinen suunnittelu on ajanut käytettävyyssuunnittelun edelle.
Simppeli saittivaihtoehto vaan tarjolle. Brutus kirjoitti:
No, jos olet määrittänyt omat fonttikoot, voi olla ihan hyvin ettei toimi.
Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.
Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.
Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.
Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.
Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.
Toimiiko muuten IE:llä fonttikoon pienennyksesi?
Entäs muissa verkkopankeissa?"Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa."
Toimii myös FireFox 2:ssa. Kokeilin juuri. En tiennyt aiemmmin, että tässä on sellainen kätevä ominaisuus, joten olen kovasti kiitollinen tiedosta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504