TAPIOLAN VERKKOPANKKI YSKII

Tarpeeton asiakas

Tapiolan verkkopankin uudistu toi ongelmia ainakin omalle kohdalleni.
Hoidan suurimman osan asioistani netin kautta ja olen mukauttanut selaimeni sellaiseksi että käyttö on helppoa ja ruudulle mahtuu paljon asiaa. Käytän myös oletuskokoa pienempää fonttia.

Nyt tunnuslukupyyntö jää osin talennuskentän alle.

Tapiolan asiakaspalvelussa todetaan että asialle ei voi mitään. Minusta koodauksessa on virhe, luultavasti realistisesti korjattava.

Tässä sitä nykyistä palvelua, annetaan ymmärtää että näkemiin.
No täytyy harkita muuta ei voi muuta todeta kuin että oudolta kuulostaa - miltähän kuulostaa kymmenen vuoden kuluttua, varmaan paljon pahemmalta. Ryssijät kun tuntuvat aina vain luottamusta nauttivan.

Tämänkin selvittämisessä meni muutama päivä, aikaa, vaivaa ja puhelinkuluja. Ensin diagnostoitiin väärä vika, tosiasiassa eivät vikaa edes löytäneet itse vaan piti se heille kertoa.

5

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brutus

Mitä selainta käytät? Mulla ainakin Firefox 3:ssa toimii fontin koon pienennys (Control -) ja kaikki asemoinnit pysyy kunnossa.

• Automaattipäivitykset päällä

Oletusfonttikokona olen 16 asemasta käyttänyt 12

• Brutus
        Automaattipäivitykset päällä kirjoitti:

Oletusfonttikokona olen 16 asemasta käyttänyt 12

No, jos olet määrittänyt omat fonttikoot, voi olla ihan hyvin ettei toimi.

Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.

Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.

Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.

Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.

Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.

Toimiiko muuten IE:llä fonttikoon pienennyksesi?

Entäs muissa verkkopankeissa?

• Mieti vähän
        Brutus kirjoitti:

Sanottakoon nyt jotain asioista tajuavana, että on jo hieman kovanluokan vaatimus, että systeemit toimisivat, jos käytät itse omia (radikaalejakin) tyylimäärittelyitä.

Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa.

Voin tuon zoomaustoimivuuden tarkistaa seuraavalla kerralla koko verkkopankin osalta, kun siellä käyn asioita hoitamassa.

Itse olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että verkkopankki toimii ainakin luotettavasti. Nimimerkki entinen DanskenSampon asiakas, jonka verkkopankin irvikuva oli painajainen.

Voithan kokeilla asentaa tuon Firefox 3:sen tai Operan. Siis, jos mahdollista. Sillä vois ongelma ratketa.

Homma on pelittänyt hyvin uudistukseen asti.
        Kaikissa uudistuksissa näkyy tulevan ongelmia ja huononnuksia, siksi totesinkin että mitenkähän kymmenen vuoden päästä. Toimiiko vain määrätyn merkkisellä tietokoneella.

Jos olet alaa tunteva, tiedät että kysessä on tavallaan pikku juttu hoitaa asia kuntoon.

Googlella on esimerkkejä yksinkertaisista sivuvaihtoehdoista. Tässäkin kirjautumissivu voisi olla pelkistetty. Miksei koko pankin toimintasivukin. Sivuston garaafinen taiteellinen suunnittelu on ajanut käytettävyyssuunnittelun edelle.
        Simppeli saittivaihtoehto vaan tarjolle.

• Brutus kirjoitti:

"Ainakin Firefox 3:ssa toimii tuo Control -/ zoomaavana, jolloin koko näkymän sisältö pienenee tai suurenee. En muista, miten toimii kakkosessa."

Toimii myös FireFox 2:ssa. Kokeilin juuri. En tiennyt aiemmmin, että tässä on sellainen kätevä ominaisuus, joten olen kovasti kiitollinen tiedosta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3723
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      87
      3118
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      69
      2326
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1530
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1309
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      87
      1169
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      29
      1029
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      991
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      965
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      952
    Aihe