pakko-selibaatti

tiimalasi43

Suhteessa 17vuotta rakastamani miehen kanssa, mutta n.6vuotta sitten lääkärien virhe vei kyvyt mieheltä. Kaikki on kokeiltu, eikä mikään auta. Erota en tahdo, koska kaikki muu on hyvin. Huijaan itseäni kun ajattelen selviäväni ilman. En ole pettäjätyyppiä, enkä tahdo monimutkaisia ihmis-suhde kiemuroita...vaan aivan oikeata seksiä elävän miehen kanssa. Ongelmana on kuitenkin se, etten pidä itseäni enää edes haluttavana ja siksi en todennäköisesti tästä purkauksestani huolimattakaan saa tehtyä asialle mitään, koska en tahdo loukata ketään.

14

2576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miltä tuntuu

      itse samassa tilanteessa, kumppanin sairauden seurauksena homma ei pelitä. Ikää vähän mulla enemmän, mutta yllättäen halut lisääntyneet,liekö syynä,että elämme vain kaksin lasten lähdettyä maailmalle. Nyt kun olis aikaa ja rauhaa, on käynyt täysin epätyydyttävällä tavalla. Nään unta oikeesta hommasta, kadehdin niitä, joilla sentään on ns, toimiva mies. Mies koettaa kaikin tavoin antaa sen tyydytyksen, mutta se on keinotekoista, ja se tärkein puuttuu. En siis osaa neuvoa, valitettavasti, mutta jos se auttaisi, kun tiedät toistenkin kärsivän samasta asiasta.

      • kysymys tuossa?

        Niin, mistä sairaudesta tuossa teidän kummankin, tai siis teidän miestenne tapauksessa on kysymys? Eturauhassyöpä kenties, kivessyöpä vai mikä? Esimerkiksi kivessyöpätapauksessa miehellä kyllä kalu seisoo käyttämällä hormonihoitoa...

        Kertokaa mistä sairaudesta on kysymys, niin koitetaan keksiä ratkaisu ongelmaan. Jos ihminen on kuussakin käynyt, niin luulisi tähänkin ongelmaan ratkaisun olevan olemassa...


      • tiimalasi 43
        kysymys tuossa? kirjoitti:

        Niin, mistä sairaudesta tuossa teidän kummankin, tai siis teidän miestenne tapauksessa on kysymys? Eturauhassyöpä kenties, kivessyöpä vai mikä? Esimerkiksi kivessyöpätapauksessa miehellä kyllä kalu seisoo käyttämällä hormonihoitoa...

        Kertokaa mistä sairaudesta on kysymys, niin koitetaan keksiä ratkaisu ongelmaan. Jos ihminen on kuussakin käynyt, niin luulisi tähänkin ongelmaan ratkaisun olevan olemassa...

        Se oli aivan viaton sterilaatio miehelle. Mut tuli erittäin pahat komplikaatiot ja reilun viikon kuluttua kiireellä leikkaukseen. Kivekset olivat olleet täynnä mätää ja siinä vaiheessa kun vihdoin hänet (3kerran jälkeen) sisälle ottivat, kivekset olivat jo kuin greipit ja tuska sanoinkuvaamaton. Kaikki ollaan kokeiltu, mut mies kokee itsensä ruunaksieikä mikään auta. oltiin jossain vaiheessa jopa niin epätoivoisia että sanoin hönelle että voi vapaasti etsiä nuoremman ja kauniin. kokeili mut tulos oli sama.
        Nyt ollaan siinä pisteessä että koko asia on tabu. Rakastamme toisiamme ja kyse on vain yhdestä ongelmasta, mutta minulla se on kuin yrittäisin pysäyttää vuorovettä yhdellä hiekkasäkillä. Minulla on lupa lähteä vieraisiin, mutta ei ole sekään helppoa, ei!


      • tiimalasi 43

        Äsken jo vastasin, mutta viesti hävisi johonkin. Tottakai tuntuu hyvältä että on toisiakin samassa veneessä olevia. Silti tätä ei toivoisi kenellekkään, ei varsinkaan iältään sellaisille joille ei ole helppoa alkaa suureen elämän muutokseen.


      • HuuMan
        tiimalasi 43 kirjoitti:

        Se oli aivan viaton sterilaatio miehelle. Mut tuli erittäin pahat komplikaatiot ja reilun viikon kuluttua kiireellä leikkaukseen. Kivekset olivat olleet täynnä mätää ja siinä vaiheessa kun vihdoin hänet (3kerran jälkeen) sisälle ottivat, kivekset olivat jo kuin greipit ja tuska sanoinkuvaamaton. Kaikki ollaan kokeiltu, mut mies kokee itsensä ruunaksieikä mikään auta. oltiin jossain vaiheessa jopa niin epätoivoisia että sanoin hönelle että voi vapaasti etsiä nuoremman ja kauniin. kokeili mut tulos oli sama.
        Nyt ollaan siinä pisteessä että koko asia on tabu. Rakastamme toisiamme ja kyse on vain yhdestä ongelmasta, mutta minulla se on kuin yrittäisin pysäyttää vuorovettä yhdellä hiekkasäkillä. Minulla on lupa lähteä vieraisiin, mutta ei ole sekään helppoa, ei!

        ...se on. Minun tapauksessani vaimolla kai meni halut sokeritaudin ja ylipainon tai lääkityksen tai jonkun vaikutuksesta. Joka tapauksessa, sanoo ettei vaan tee mieli minua eikä ketään. Seksi ei tule edes mieleen hänelle. 17 vuotta meillekkin on tullut täyteen ja surullista on, että alkuajat oli oikein seksin juhlaa :( Ajattelin silloin, että tän naisen kanssa ei seksin kanssa tule ongelmia. Nyt ollaan sit tässä.

        Muuten meillä menee aika hyvin, mut vaimo on aika mustasukkasuuteen taipuvainen ja sano et lupaa vieraisiin ei tipu, sit tää liitto viimestään on kaput.

        En tuota raaskis hylätäkkään kun kaikkee ollaan yhdessä koettu, eikä se seksihalujen puute taida kenenkään vika olla. Nyt vaan oon jo siinä tilanteessa et aion vaan ettii rakastajattaren ja valehdella päin naamaa et en käy vieraissa. Pienellä paikkakunnalla vaan hankalaa järjestää ja löytää joku samanlaisessa pinteessä oleva.

        Jos jotain positiivista pitäs löytää tilanteesta, niin käsityöläismestarineuvoksen titteli olis jo paikallaan... LOL


      • tiimalasi43
        HuuMan kirjoitti:

        ...se on. Minun tapauksessani vaimolla kai meni halut sokeritaudin ja ylipainon tai lääkityksen tai jonkun vaikutuksesta. Joka tapauksessa, sanoo ettei vaan tee mieli minua eikä ketään. Seksi ei tule edes mieleen hänelle. 17 vuotta meillekkin on tullut täyteen ja surullista on, että alkuajat oli oikein seksin juhlaa :( Ajattelin silloin, että tän naisen kanssa ei seksin kanssa tule ongelmia. Nyt ollaan sit tässä.

        Muuten meillä menee aika hyvin, mut vaimo on aika mustasukkasuuteen taipuvainen ja sano et lupaa vieraisiin ei tipu, sit tää liitto viimestään on kaput.

        En tuota raaskis hylätäkkään kun kaikkee ollaan yhdessä koettu, eikä se seksihalujen puute taida kenenkään vika olla. Nyt vaan oon jo siinä tilanteessa et aion vaan ettii rakastajattaren ja valehdella päin naamaa et en käy vieraissa. Pienellä paikkakunnalla vaan hankalaa järjestää ja löytää joku samanlaisessa pinteessä oleva.

        Jos jotain positiivista pitäs löytää tilanteesta, niin käsityöläismestarineuvoksen titteli olis jo paikallaan... LOL

        Sitä joskus uutena ollessaan luuli että asiat joko on tai ei ole jotenkin. On niin helppoa tuomita toinen elämättä sen henkilön elämää päivääkään. Itse myös aina ajattelin etten kykenisi pettämään. Jos erakoidun enkä lähde kotoa mihinkään, kai kykenisin roikkumaan kynsin ja hampain periaatteissani, mut tämä alkaa vaikuttaa jo koko olemiseen. Jos suomessa olisi maksullisia miehiä, alkaisin varmaankin olla valmis vaikka sellaiseenkin, mutta toteutus hirvittää silti. Mitä hittoa tekisi!? Varmaa on se, että itsestäni on tullut suvaitsevainen, koska elämä ei mene niinkuin haluaisi.


      • tiimalasi43

        Tottakai se helpottaa kuulla että on kohtalontovereita ja ettei ole yksin asiansa kanssa. Toivotaan että meille kaikille löytyisi jokin ratkaisu. Asia ei asiana ole kuolemaksi, mutta ei paljon muutenkaan...


      • HuuMan
        tiimalasi43 kirjoitti:

        Sitä joskus uutena ollessaan luuli että asiat joko on tai ei ole jotenkin. On niin helppoa tuomita toinen elämättä sen henkilön elämää päivääkään. Itse myös aina ajattelin etten kykenisi pettämään. Jos erakoidun enkä lähde kotoa mihinkään, kai kykenisin roikkumaan kynsin ja hampain periaatteissani, mut tämä alkaa vaikuttaa jo koko olemiseen. Jos suomessa olisi maksullisia miehiä, alkaisin varmaankin olla valmis vaikka sellaiseenkin, mutta toteutus hirvittää silti. Mitä hittoa tekisi!? Varmaa on se, että itsestäni on tullut suvaitsevainen, koska elämä ei mene niinkuin haluaisi.

        ...ainakin miusta tuntus itteeni nöyryyttävältä. Kun ei tunnu ees kivalta ajatus, että kaveri olis vaan velvollisuuden takia sun kaa, eikä sitä yhtään huvittas.

        Minulla maksullisen naisen kanssa tulis varsin mieleen ettei se välitä musta paskaakaan, vaan pelkästään minun rahoistani. Niin masentava ajatus, että riski olis suuri että heppi hervahtas yhteiskyvyttömäks :O, en viitti ees kokeilla LOL

        Kai se vaan jonain päivänä kävelee se nainen vastaan, jonka takia on valmis luopumaan periaatteistaan, tahi sitten löytää jonkun samanlaisessa pinteessä olevan ja saa asiat järkättyä.

        Olkoon voima kanssasi :)


      • "lohdullista"
        tiimalasi43 kirjoitti:

        Sitä joskus uutena ollessaan luuli että asiat joko on tai ei ole jotenkin. On niin helppoa tuomita toinen elämättä sen henkilön elämää päivääkään. Itse myös aina ajattelin etten kykenisi pettämään. Jos erakoidun enkä lähde kotoa mihinkään, kai kykenisin roikkumaan kynsin ja hampain periaatteissani, mut tämä alkaa vaikuttaa jo koko olemiseen. Jos suomessa olisi maksullisia miehiä, alkaisin varmaankin olla valmis vaikka sellaiseenkin, mutta toteutus hirvittää silti. Mitä hittoa tekisi!? Varmaa on se, että itsestäni on tullut suvaitsevainen, koska elämä ei mene niinkuin haluaisi.

        ..kuulla, että joku toinenkin on samassa tilanteessa. Suvaitsevaisuus, niinpä, periaatteistaan on ollut pakko luopua. Seksitön suhde ei ole mikään suhde, seksitön liitto ei ole mikään liitto. Toveripohjalta ollaan yhdessä, kiintyminen vahvaa, mutta kun seksi on toispuolista (siis saan käsipelillä toiselta jotain, mutta se varsinainen kun puuttuu...), olen tehnyt oman ratkaisuni.


      • HuuMan
        HuuMan kirjoitti:

        ...ainakin miusta tuntus itteeni nöyryyttävältä. Kun ei tunnu ees kivalta ajatus, että kaveri olis vaan velvollisuuden takia sun kaa, eikä sitä yhtään huvittas.

        Minulla maksullisen naisen kanssa tulis varsin mieleen ettei se välitä musta paskaakaan, vaan pelkästään minun rahoistani. Niin masentava ajatus, että riski olis suuri että heppi hervahtas yhteiskyvyttömäks :O, en viitti ees kokeilla LOL

        Kai se vaan jonain päivänä kävelee se nainen vastaan, jonka takia on valmis luopumaan periaatteistaan, tahi sitten löytää jonkun samanlaisessa pinteessä olevan ja saa asiat järkättyä.

        Olkoon voima kanssasi :)

        ...en kuullosta säälittävältä, koska en itse sitä tunne olevani. Tilanne on nyt vaan mikä on, 3 vuotta selibaattia taitaa riittää ja helpoiten ehkä naispuolisia kohtalotovereita tavoitta täältä.

        Olen ihan kivan ja ikäistäni nuoremman näköinen, mukava 44 vuotias mies ja aiemmista viesteistä näette tilanteeni. Jos olet samassa pinteessä, niin vaikkapa YYA-pohjalta voisimme ehkä auttaa toisiamme asiassa.
        Pelkkä kirjottelukin auttaa vaikkei kemiat muuten natsaiskaan :)
        Minut tavoittaa: [email protected]


      • tiimalasi43
        HuuMan kirjoitti:

        ...ainakin miusta tuntus itteeni nöyryyttävältä. Kun ei tunnu ees kivalta ajatus, että kaveri olis vaan velvollisuuden takia sun kaa, eikä sitä yhtään huvittas.

        Minulla maksullisen naisen kanssa tulis varsin mieleen ettei se välitä musta paskaakaan, vaan pelkästään minun rahoistani. Niin masentava ajatus, että riski olis suuri että heppi hervahtas yhteiskyvyttömäks :O, en viitti ees kokeilla LOL

        Kai se vaan jonain päivänä kävelee se nainen vastaan, jonka takia on valmis luopumaan periaatteistaan, tahi sitten löytää jonkun samanlaisessa pinteessä olevan ja saa asiat järkättyä.

        Olkoon voima kanssasi :)

        Kyllä tässä kieltämättä tahdonvoimaa tarvitaankin ja en TOTISESTI itsekkään ykkösvaihtoehtona mietelmääni pidä, vaan kun menee herne nenään kohta. Ois siinä se puoli ettei tarttis sanoo ku kiitti, riitti ja purjehtia tiehensä (=


      • tiimalasi43
        "lohdullista" kirjoitti:

        ..kuulla, että joku toinenkin on samassa tilanteessa. Suvaitsevaisuus, niinpä, periaatteistaan on ollut pakko luopua. Seksitön suhde ei ole mikään suhde, seksitön liitto ei ole mikään liitto. Toveripohjalta ollaan yhdessä, kiintyminen vahvaa, mutta kun seksi on toispuolista (siis saan käsipelillä toiselta jotain, mutta se varsinainen kun puuttuu...), olen tehnyt oman ratkaisuni.

        ..mikä hyvänsä on parempi kuin tämä sisäinen sota. Sinulle kaikkea hyvää ja muista ettei kukaan ole oikeutettu sinua syyllistämään. Aurinkoista syksyä :)Itse jatkan vaappumistani ja toivon että asia ratkeaisi itsestään.


      • Miesten mies
        tiimalasi43 kirjoitti:

        Tottakai se helpottaa kuulla että on kohtalontovereita ja ettei ole yksin asiansa kanssa. Toivotaan että meille kaikille löytyisi jokin ratkaisu. Asia ei asiana ole kuolemaksi, mutta ei paljon muutenkaan...

        Täällä taas femakot jauhaa kurjuuttaan!!

        Mikähän sen ukkoparan alunperin ajoi sinne sterilisaatioon!?

        Miehenperkeleet tekee näitä onnettomia virheitä ja suostuu päättömyyksiin miellyttääkseen vaimoa. Varmaa ja selvää on, ettei tuollaiseen operaatioon ihan ensimmäisestä kehoituksesta ryhdytä, siinä on käytetty kaikki naisten keinot suostuttelussa. On tietty luvattu loputonta seksiä tai jos ei se tehoa niin on oltu jonkin aikaa antamatta.

        Sitä saa mitä tilaa!

        Surkeaa.

        Vaikka tässä kärjistän, niin empaattisena ihmisenä olen pahoillani sinun ja miehesi puolesta.

        Varmaa on se, että miehesi on aikaa sitten kyynistynyt ja katkeroitunut niin kuin sinäkin, tyyliin: "Tämä katsotaan loppuun asti, kumpi kestää"?

        Molemmat kärsivät, molemmat ovat uhreja.

        Tulkaa vähän vastaan ja löydätte kyllä keinoja.

        Miehelle vähän lämpöä ja läheisyyttä ja ehdottamaan vaikka impotenttituen hankintaa. Peniskotelolla se voi lykkiä sinua ja antaa täytettä puutteesta huutavaan tavaraasi. Ei tietysti korvaa täysin aitoa, mutta tämänkin voit kääntää mahdollisuudeksi ja hankkia sellaisen peniksen (kotelon) joka antaa parhaan tyydytyksen. Mikset ottaisi saman tien isoa?

        No niin, nyt pehmenin ihan kokonaan. Toivottavasti en loukkaa ketään alun vuodatuksella. Jos niin, olen pahoillani.


      • tiimalasi43
        Miesten mies kirjoitti:

        Täällä taas femakot jauhaa kurjuuttaan!!

        Mikähän sen ukkoparan alunperin ajoi sinne sterilisaatioon!?

        Miehenperkeleet tekee näitä onnettomia virheitä ja suostuu päättömyyksiin miellyttääkseen vaimoa. Varmaa ja selvää on, ettei tuollaiseen operaatioon ihan ensimmäisestä kehoituksesta ryhdytä, siinä on käytetty kaikki naisten keinot suostuttelussa. On tietty luvattu loputonta seksiä tai jos ei se tehoa niin on oltu jonkin aikaa antamatta.

        Sitä saa mitä tilaa!

        Surkeaa.

        Vaikka tässä kärjistän, niin empaattisena ihmisenä olen pahoillani sinun ja miehesi puolesta.

        Varmaa on se, että miehesi on aikaa sitten kyynistynyt ja katkeroitunut niin kuin sinäkin, tyyliin: "Tämä katsotaan loppuun asti, kumpi kestää"?

        Molemmat kärsivät, molemmat ovat uhreja.

        Tulkaa vähän vastaan ja löydätte kyllä keinoja.

        Miehelle vähän lämpöä ja läheisyyttä ja ehdottamaan vaikka impotenttituen hankintaa. Peniskotelolla se voi lykkiä sinua ja antaa täytettä puutteesta huutavaan tavaraasi. Ei tietysti korvaa täysin aitoa, mutta tämänkin voit kääntää mahdollisuudeksi ja hankkia sellaisen peniksen (kotelon) joka antaa parhaan tyydytyksen. Mikset ottaisi saman tien isoa?

        No niin, nyt pehmenin ihan kokonaan. Toivottavasti en loukkaa ketään alun vuodatuksella. Jos niin, olen pahoillani.

        Et loukkaa, olen vain huvittunut (= ! Iso körmy älähti muiden lajitoverien puolesta. Nipistikö palleissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe