Mitä mieltä muut ovat noista rahastoista? Näyttävät sukeltavan riippumatta muusta taloustilanteesta. Itseäni kiinnostaisi sijoittaa johonkin eksoottiseen. Mitä mieltä te muut olette?
FIM - Sahara/Ukraina
1
454
Vastaukset
- rakenteellisia
ongelmia. Ukraina itseasiassa on aina ollut hieman ongelmallinen maa, jos katsoo historiaa.
Ja sitäpaitsi tällaisilla mailla, jonne ei aiemmin ole paljoa sijoitettu ja joilla on paljon rakenteellisia ongelmia, niin automaattisesti kokevat kurssien nousun kun ulkomaisia sijoitusrahaa ja velkaa tulee maahan. Mutta kun kulutusjuhlaa on vietetty tarpeeksi kauan ja velkarahoja tuhlattu ilman että rakenteellisiin ongelmiin olisi puututtu, niin kurssit voivat rommata.
Mutta jos menee vielä paljon alemmas, niin ehkä kannattaa ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607594- 1314297
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313635- 212958
- 272533
- 232522
- 472100
- 252090
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732051- 321998