Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

silmät auki

suuteleminen

eli mitä kertoo tunteista toista kohtaan kun mies suutelee aina silmät auki? olen tottunut kun kiihkeitä vedellään, että molemmilla on silmät kiinni, mutta nykyinen mies tuijottaa aina johonkin (ei edes välttämättä minua)

18

7524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...s.s.s.

      se meinaa että ei ole miehellä sinua kohtaan kaikki hyvin,selvitä

    • vaistolla.

      Mies suojelee sinua. Hän pitää ympäristöä silmällä, jotta mitään ei pääsisi tapahtumaan.

    • luin jostain

      ettei tulisi luottaa ihmiseen, joka suutelee silmät auki.

    • myytttti

      Myytin mukaan ei siis tule luottaa ihmiseen joka suutelee silmät auki..
      Kaipa se riippuu ihmisen tavoista, mutta kun semmonen mielikuva suutelusta yleisellä tasolla on päähän iskostunut, että silmät pidetään kiinni ja nautitaan niin onhan se vähän hassua että tapittaa silmät auki niinkun mikä lie pusukala..:D

    • minusta

      siis minusta on ihanaa katsella naistani kun suutelemme. Hän hymyilee ja nauttii ja se kiihottaa taas minua enemmän :)

      • lklkm

        Samaa mieltä edellisen kanssa, minustakin on kiihoittavaa katsoa naistani suudellessamme. En tosin tee sitä joka kerta, vaan yleensä haluan ihan nauttia hetkestä.


    • (::

      voisko taustalla olla vähän ujoutta? mut siis joo tosi loukkaavaa tommonen varsinkin jos se ei ees kato sua.. ja eikse muutenki oo helpompi olla kattomatta ? : DD

    • Suuteluttaa

      Jos suhteessanne on muuten tunteet kunnossa, niin älä anna miehesi aukinaisten silmien häiritä. Jokaisella on oma tapansa, mutta jos nyt välttämättä haluat tähän puuttua, niin voithan sanoa miehellesi, että sinusta tuntuu paremmalta, jos sielun peilit eivät tuijottelisi kohti suudellessanne. Keskustelua peliin, niin kyllä se siitä! :)

    • koittaa kuitenkin

      Toljottaa Sinua.
      Vai seisooko sekä silmät että...

    • shinsilla

      Höh... itse tykkään suudella silmät auki, katsella toista :)

      • paniikkinen!

        älkää nyt hyvät miehet olko silmät auki ku suutelette, kamalan näköistä ulkopuolisenkin mielestä! ja jos joku oikeasti uskookin tuohon juttuun, että ei pitäisi luottaa tällaiseen mieheen, niin eikö sitten pitäis kunnioittaa sen verran toisen tunteita ja pitää ne silmät kii ettei vaan tuu väärinkäsityksiä.. ja yleensä hei jos on silmät kii se on osotus nautinnosta. sängyssäkin ku on juuri tulossa, ihminen aina vähintään ummistaa tai siristää silmiään.

        ja siis vielä kysymys niille jotka pitää silmiään suudellessa auki ja väittävät katsovansa nauttivaa kumppaniaan: miten te edes näätte mitään kun katsotte niin läheltä??? siinähän menee silmät kieroon kun yrittää tosissaan katsoa jotakuta millimetrin päästä. eikä kukaan voi ihan suupielet korvissa hymyillä suudellessaan, mahdotonta noin niinkuin fyysisesti.

        aaargh kusetusta tai tyhmyyttä, joka tapauksessa sellasta ei naiset kaipaa!


      • nainen ja tykkään
        paniikkinen! kirjoitti:

        älkää nyt hyvät miehet olko silmät auki ku suutelette, kamalan näköistä ulkopuolisenkin mielestä! ja jos joku oikeasti uskookin tuohon juttuun, että ei pitäisi luottaa tällaiseen mieheen, niin eikö sitten pitäis kunnioittaa sen verran toisen tunteita ja pitää ne silmät kii ettei vaan tuu väärinkäsityksiä.. ja yleensä hei jos on silmät kii se on osotus nautinnosta. sängyssäkin ku on juuri tulossa, ihminen aina vähintään ummistaa tai siristää silmiään.

        ja siis vielä kysymys niille jotka pitää silmiään suudellessa auki ja väittävät katsovansa nauttivaa kumppaniaan: miten te edes näätte mitään kun katsotte niin läheltä??? siinähän menee silmät kieroon kun yrittää tosissaan katsoa jotakuta millimetrin päästä. eikä kukaan voi ihan suupielet korvissa hymyillä suudellessaan, mahdotonta noin niinkuin fyysisesti.

        aaargh kusetusta tai tyhmyyttä, joka tapauksessa sellasta ei naiset kaipaa!

        itse suudella välillä silmät auki, mielenkiinnosta, mut en siis koko aikaa pidä silmii auki mut välillä vilkuilen hetken aikaa.
        Seksin yhteydessäkin tykkään katsella mut en siis koko aikaa mut aina välillä


      • Vastalause-aivan puolueetto...
        paniikkinen! kirjoitti:

        älkää nyt hyvät miehet olko silmät auki ku suutelette, kamalan näköistä ulkopuolisenkin mielestä! ja jos joku oikeasti uskookin tuohon juttuun, että ei pitäisi luottaa tällaiseen mieheen, niin eikö sitten pitäis kunnioittaa sen verran toisen tunteita ja pitää ne silmät kii ettei vaan tuu väärinkäsityksiä.. ja yleensä hei jos on silmät kii se on osotus nautinnosta. sängyssäkin ku on juuri tulossa, ihminen aina vähintään ummistaa tai siristää silmiään.

        ja siis vielä kysymys niille jotka pitää silmiään suudellessa auki ja väittävät katsovansa nauttivaa kumppaniaan: miten te edes näätte mitään kun katsotte niin läheltä??? siinähän menee silmät kieroon kun yrittää tosissaan katsoa jotakuta millimetrin päästä. eikä kukaan voi ihan suupielet korvissa hymyillä suudellessaan, mahdotonta noin niinkuin fyysisesti.

        aaargh kusetusta tai tyhmyyttä, joka tapauksessa sellasta ei naiset kaipaa!

        Olen mies ja täysin puolueeton tässä asiassa ,mutta tarkemmin ajatellen miten te naiset näette että mies suutelee silmät auki jos ette itse syyllisty tähän samaan?Pakkohan teidänkin on silmiänne pitää auki jos näette miehen pitävän niitä.
        Ja tähän on turha tulla sanomaan että kaveri kerto että poikakamus piti silmiä auki ,kai te pystytte itse hoitamaan suhteenne vai tarvitteko sen bestiksen siihen tueksi ,joka vartioi miestä kokoajan kuin joku fbi:n varjostaja.Itseäni tämä ainakin inhottaisi yhtäpaljon kuin naista se että poika suutelee silmät auki.


    • vainmielipiteeni

      Silmien kiinnipito suudellessa on jokseenkin kummallisesti elokuvista tai muusta vastaavasta kopioitu klishee, enkä ymmärrä sitä. Itse pidän melkeinpä auki-kiinni-auki-kiinni, vähän niinkuin seksinkin aikana. Omasta mielestäni silmiä pidetään joko auki tai kiinni automaattisesta reaktiosta riippuen.

      Inhoan typeriä elokuvista kopioituja klisheejuttuja!!!!!!!!! Suudelkaa miten tykkäätte.

      Niin ja olen 20-vuotias nainen.

    • susetteh

      "Olen mies ja täysin puolueeton tässä asiassa ,mutta tarkemmin ajatellen miten te naiset näette että mies suutelee silmät auki jos ette itse syyllisty tähän samaan?Pakkohan teidänkin on silmiänne pitää auki jos näette miehen pitävän niitä."

      haha tyhmä.. sen näkee ihan sillai kun hieman avaa silmiään, HIEMAN niin siitä pienestä raosta huomaa jos toinen pitää silmiään auki. ei niitä tarvi kokonaan avata huomatakseen että toinen pitää niitä auki.

    • 148

      En mäkään liian suurta painoarvoa antaisi aukinaisille silmille vs. tunteille. :) Toki se voi tuntua vähän haljulta kun toinen tapittaa jonnekin muualle, voisi tulla tunne että toinen ei ole ihan fiilisellä mukana.

      Itseäkin kiihottaa katsoa kun suutelen, ja enemmän kuin silmiin (välillä vilkaistaan ja sitten hymyillään, ja ai piru että se se vasta seksikästä onkin!), katson alas, siis miehen suuta. Huisi efekti, kun suutelee hyvän suutelijan kanssa, tuntee sen tunten ja samalla näkee kuinka suu (no ei siinä suuta näe, mutta suupielet kuitenkin) hamuaa mun suuta ja haluaa mua... Nam!

    • sirrittelijä

      huomiota. Mun mies kans katsoo mua, kun me suudellaan. Ei silleen apposen auki, vaan silmät sirrillään ja joskus ovat kyllä kiinnikin. Itsekin sirrittelen toisinaan ja omasta mielestäni siksi, että pysyisin perässä.
      On se vähän nolompaa kuitenkin, jos jäis huulet töttörölleen vielä sen jälkeen, kun toinen on jo irtautunut.
      Eli en usko myytteihin, vaan järkeen ja tunteisiin.

      • nojoooo

        hei jos miehes ei kato sua ja on silmät auki, niin sullaki on silmät auki, koska tiedät että näin ei ole :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe