Apuvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

window$ 2000 pro

Eli ku pitäs saada ajureita tohon 2000 proohon, mul on koneena hp compaq 6715s ja netistä oon kaks päivää ettinyt eikä löydy. Auttakaa miestä mäessä vai onko niin ettei HP tue kakstonnista?

11

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko katellut HP/Compaq

      sivuilta? Pistä vähä enemmän infoa. Muuten tosi hyvä otsikkoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

      • tuolta jotain

      • nykyään ne
        tuolta jotain kirjoitti:

        Hp sivuilla ei näyttänyt olevan mitään hajua koko 2000:sta.

        http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/

        vaatii tunnuksia myös ajuriapajalle eli ei ookaan enää kaikille avoin niinkuin ennen oli!!! Huomasin tuossa jokunen päivä sitten kun ite yritin imuttaa ajureita.

        Tosin mulla on avaimet ja salasanat koska oon tilaaja mutta enpä mä niitä ulkoa muista joten jätin siltä kerralta siihen.


      • Win 20000000

        Kannettava on siis HP 6715s ja winukka 2000 pro. HP haluaa ajureita joita ei ensinkään oo winukassa, kun tää HP on aika uus. Vista on OEM:nä ja ois kiva saada rinnalle toiselle osiolle vanha kunnon 2000. Mut ATI:n juttujaki tarttis et sais grafiikat pelaamaan mut ATI:n sivuilta ei löydy sopivaa ajuria. HP ei anna mitään tukea support sivuilla. Myin aikoja sitte pois vanhan koneeni johon 2000 kävi. Ihme kyllä Vistan ajuri-rompun ethernet ajuri käy tohon proohon...very strange I think...Oon tosiaan pari päivää kaivanu nettiä ja mitään ei tuu vastaan. Oon kokeillu XP:lle tarkotettuja ajureita ja ne ei käy. Oisko joku muu win käyttis lähempänä kakstonnista?


      • ei kysele mitään
        nykyään ne kirjoitti:

        vaatii tunnuksia myös ajuriapajalle eli ei ookaan enää kaikille avoin niinkuin ennen oli!!! Huomasin tuossa jokunen päivä sitten kun ite yritin imuttaa ajureita.

        Tosin mulla on avaimet ja salasanat koska oon tilaaja mutta enpä mä niitä ulkoa muista joten jätin siltä kerralta siihen.

        tunnuksia? Just kokeilin ladata testiksi ja hyvin onnistu.


      • apua.....
        Win 20000000 kirjoitti:

        Kannettava on siis HP 6715s ja winukka 2000 pro. HP haluaa ajureita joita ei ensinkään oo winukassa, kun tää HP on aika uus. Vista on OEM:nä ja ois kiva saada rinnalle toiselle osiolle vanha kunnon 2000. Mut ATI:n juttujaki tarttis et sais grafiikat pelaamaan mut ATI:n sivuilta ei löydy sopivaa ajuria. HP ei anna mitään tukea support sivuilla. Myin aikoja sitte pois vanhan koneeni johon 2000 kävi. Ihme kyllä Vistan ajuri-rompun ethernet ajuri käy tohon proohon...very strange I think...Oon tosiaan pari päivää kaivanu nettiä ja mitään ei tuu vastaan. Oon kokeillu XP:lle tarkotettuja ajureita ja ne ei käy. Oisko joku muu win käyttis lähempänä kakstonnista?

        http://ati.amd.com/support/driver.html


      • MICROSÖFT WIN "=======
        apua..... kirjoitti:

        http://ati.amd.com/support/driver.html

        Ei apua, pitäs olla joku ATI CATAKLYSM tai sinne päin se ohjelma tai ajuri mikä prkele onkaan. XP:lle on sellanen hp:n sivustolla. Taidan hankkia jostain vanhan koneen johon laitan sen 2000:sen. Tuli mieleen oisko 2000 service packeissä mitään mukana tohon grafiikkapuoleen koneella.........sp4?????


      • Pege81
        MICROSÖFT WIN "======= kirjoitti:

        Ei apua, pitäs olla joku ATI CATAKLYSM tai sinne päin se ohjelma tai ajuri mikä prkele onkaan. XP:lle on sellanen hp:n sivustolla. Taidan hankkia jostain vanhan koneen johon laitan sen 2000:sen. Tuli mieleen oisko 2000 service packeissä mitään mukana tohon grafiikkapuoleen koneella.........sp4?????

        Kannattaa se SP4 asentaa. ATI Catalyst ajurit tarvitset, mutta lähes jokaisessa kannettavassa ajurit on tavalla tai toisella muokatut. Todennäköisesti näytönohjaimen saat pelittämään Omegan muokatuilla ajureilla. Voit ladata täältä http://www.omegadrivers.net/
        Ongelmaksi saattaakin muodostua sitten joidenkin muiden laitteiden toimimattomuus/vajaa toiminta.


      • voi asentaa
        Win 20000000 kirjoitti:

        Kannettava on siis HP 6715s ja winukka 2000 pro. HP haluaa ajureita joita ei ensinkään oo winukassa, kun tää HP on aika uus. Vista on OEM:nä ja ois kiva saada rinnalle toiselle osiolle vanha kunnon 2000. Mut ATI:n juttujaki tarttis et sais grafiikat pelaamaan mut ATI:n sivuilta ei löydy sopivaa ajuria. HP ei anna mitään tukea support sivuilla. Myin aikoja sitte pois vanhan koneeni johon 2000 kävi. Ihme kyllä Vistan ajuri-rompun ethernet ajuri käy tohon proohon...very strange I think...Oon tosiaan pari päivää kaivanu nettiä ja mitään ei tuu vastaan. Oon kokeillu XP:lle tarkotettuja ajureita ja ne ei käy. Oisko joku muu win käyttis lähempänä kakstonnista?

        xp on lähinnä 2k:ta. mikset voi asentaa xp sp3:a siihen? visva only kannettaviin voi olla hankala löytää kaikkia ajureita edes xp:lle.


    • Tuskin sitä tukee mikään firma enää. Kyseisen käyttiksen tuki loppuu 1-2v sisällä eikä sillä varustettuja koneita ole myyty vuosikausiin. Hyvä jos saat edes XP:n toimimaan..

      • hujiujjii

        se työtön koulunkeskeyttäjä kuarnattu taas höpisee täyttä tuubaa.
        Kannattaa pitää se leipäläpi pienemmällä kun ei asioista näytä kumminkaan mitään tietävän.
        Sä et kuule masaviiri ole kaikkitietävä guru niinkuin itse luulet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe