Saako siis uskovainen ottaa E-pillereitä, kun ei käytä niitä ehkäisyyn. Vaan akneen? Tätä en voi kysyä muualta niin on pakko täältä.
Ehkäisypillerien synnistä
5
534
Vastaukset
1.kor.
10:23 "Kaikki on luvallista", mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna.
10:24 Älköön kukaan katsoko omaa parastaan, vaan toisen parasta.
10:25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,Kyse ei ole yksitään vain siitä että hoidat aknea. Vaan sillä ennaltaehkäistään myös vakavia tulehdussairauksia. Kasvojen alueella oleva aknesta voi saada vakavan bakteeritulehduksen joka voi uhata mm näköä.
Aknen vahingoitaa ihoa pysyvästi eikä ole mitään syytä miksi tuota sairautta ei voisi hoitaa asianmukaisesti.
Kyllä vl tytyö ja naisetki ovat syneet e-pillerietä ko taudin hoitoon koska se on yleensä vähemmän sivuvaikutuksia aiheuttava riskittömämpi ja yleensä yhtä tehokas joissain tapauksissa tehokaampi hoito kuin aknelääkeet.
Akne on elämää haitaava ja pahimmillaan hekeä uhkaava sairaus ja se kannataa aina hoitaa.- apteekkia
e-pillereiden vuoksi. Ihan sama, mihin tarkoitukseen niitä syntisiä pillereitä hankitaan.
SRK (itse vl-jumala Heikki Saari) pakotti Sievin apteekkarin lopettamaan kannattava apteekkinsa e-pillereiden vuoksi! - ja osta e-pillerit.
Et ole ainoa vl, joka e-pillereirä käyttää, varsinkaan aknen hoitoon!!
Jos haluat puhua siitä jollekin, puhu jollekin todella läheiselle ja luotettavalle. Mieti monta kertaa uudestaan luotatko tuohon ennenkuin kerrot mitään.
Vl-naiset osaavat olla todella julmia. Varsinkin jos olet naimisissa, älä kerro siitä muille kuin miehellesi, jos voit häneen luottaa.- Ainakaan läheisiä
Hormonivalmisteiden hankkimiseen tarvitaan lupa, ts. lääkemääräys eli 'resepti'. Puhekumppanin valinnassa siis lääkäri on ensisijalla! Jos tarvitsee jotain purkautumistietä ostoksestaan, voi asiasta ilmoittaa vaikka tällä palstalla, vaikka ehkäisypilleriasioille näyttäisi olevan omansakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147314
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434644- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311779
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271766Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411620- 361527
- 1431287