Mikähän on muuten Brianin äänen niin pahasti pilannut? Alkuaikoinahan mies suorastaan kirkui. Anguskin on nykyään jo aika kankea tapaus ja nykyinen rumpali ei ole ikinä osannut soittaa. Slade takaisin kehiin!
Yhtyeen nykykunto
11
1091
Vastaukset
- ei vaiva
olisikkohan ikä.
- Uutisia.
Bändin kunto on erinomainen. Ainiin.. ja ensi vuonnahan bändiltä ilmestyy uusi albumi:)
- assedesse
Odotan paljon
Sitä vähän epäilen, että mahtaako AC/DC olla enää samanlaisessa vedossa kun aikaisemmin, sillä bändin viimeisimmästä isosta kiertueesta on aikaa jo seitsemän vuotta. Viimeisimmän Stiff Upper Lip -kiertueen jälkeen bändi ei ole enää tehnyt mitään isompia keikkoja, joten on mahdollista, että bändin kiertueesta tulee jonkinlainen floppi, jos uusi levy ei enää innosta faneja ja pahimmassa tapauksessa bändi joutuukin esiintymään puolityhjille katsomoille.
- puolityhjille
katsomoille?? Ei tule tapahtumaan.
- rokki-kukko
"Viimeisimmän Stiff Upper Lip -kiertueen jälkeen bändi ei ole enää tehnyt mitään isompia keikkoja, joten on mahdollista, että bändin kiertueesta tulee jonkinlainen floppi, jos uusi levy ei enää innosta faneja ja pahimmassa tapauksessa bändi joutuukin esiintymään puolityhjille katsomoille."
Juu, eihän ne mitään isoja keikkoja heittäny; Torontossa 2003 soittivat vaan reilulle 450 000 ihmiselle. ja aiemmin samaisena kesänä kolusivat "puolityhjiä" stadioneita Saksassa Stonesien kanssa ;-) - Jyrä Yrjö
Joo. Äläpäs suotta epäile.Ei tule levystä eikä kiertueesta floppia ja eiköhän tämä bändi ole iskussa.AC/DC, jo nimi on takuu laadusta.100% tyylikkäitä kitarariffejä ja kellontarkkaa komppia taas tiedossa.Saat..nan yksinkertaisen hienoa raakaa rokettirollia.Eikä mitään tilulilu paskaa.
- coolclimate
Jyrä Yrjö kirjoitti:
Joo. Äläpäs suotta epäile.Ei tule levystä eikä kiertueesta floppia ja eiköhän tämä bändi ole iskussa.AC/DC, jo nimi on takuu laadusta.100% tyylikkäitä kitarariffejä ja kellontarkkaa komppia taas tiedossa.Saat..nan yksinkertaisen hienoa raakaa rokettirollia.Eikä mitään tilulilu paskaa.
35vuotta sama jäljittelemätön saundi joka levyllä ainoastáan piisit erilaisia,niinkuin kaikilla bändeillä joihin ei ajan karies ja muut tamifluut pysty vaikuttaan.slade löytyy wikipediasta ja rudd loppuunmyydyiltä keikoilta.
back in black n.50milj myytyä plattaa.
- olla yhtyeen
nykykunnosta epäilystä enää kenelläkään :)!
- Mr. Riffi
Ei. Se on rautaaaaaa........
- Rudd on äijä
Phil Rudd on ainoa oikea rumpali AC/DClle! AC/DC olis paljon huonompi ilman sitä. Koska itse pidän 70 -luvun ac/dc:stä enemmän, ja soitan itse rumpuja, joten kannatan Phil Ruddia henkeen ja vereen. Simon Wrightin ja Chris Sladen ollessa bändissä AC/DC ei tunnu AC/DC:ltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579