Mistä löytyy sivuja Ruotsissa myynnissä olevista veneistä. Onko kokemuksia ruotsin puolelta venee ostosta, mitä kannattaa huomioida ym. Tarjontaa näkyy olevan enemmän kun suomessa.
Venemarkkinat Ruotsissa
6
2205
Vastaukset
- aina....
välittäjältä! Älä koskaan yksityiseltä. Paljon huijareita
- ostamassa
Milla tavalla yksityiset huijaavat, veneen kunnon osaan tarkastaa itse riitävän hyvin ostaakseni sen. Mimmonen todistus ce merkauksesta pitää olla ja mitä papereita vaaditaan.
- asdfasdfa
ostamassa kirjoitti:
Milla tavalla yksityiset huijaavat, veneen kunnon osaan tarkastaa itse riitävän hyvin ostaakseni sen. Mimmonen todistus ce merkauksesta pitää olla ja mitä papereita vaaditaan.
Et saa koskaan veneen kuntoa perusteellisesti katsottua. Jotain jää löytämättä. Tuntuu olevan yleisempää ruotsissa kuin suomessa, ainakin toistaiseksi.
Yritykseltä kun ostaa niin ostajalla on kuluttajasuojalaki omalla puolellaan, joka on suomessa ja ruotsissa melko samanlainen. - sanoisin että rehellisempiä
asdfasdfa kirjoitti:
Et saa koskaan veneen kuntoa perusteellisesti katsottua. Jotain jää löytämättä. Tuntuu olevan yleisempää ruotsissa kuin suomessa, ainakin toistaiseksi.
Yritykseltä kun ostaa niin ostajalla on kuluttajasuojalaki omalla puolellaan, joka on suomessa ja ruotsissa melko samanlainen.ovat ruotsalaiset yksityishenkilöt myyjinä kuin suomalaiset. Yleensä kertovat puutteet ja viat kysymättäkin (sellaiset joista edes itse tietävät).
- 30 vuotta meitä edellä
sanoisin että rehellisempiä kirjoitti:
ovat ruotsalaiset yksityishenkilöt myyjinä kuin suomalaiset. Yleensä kertovat puutteet ja viat kysymättäkin (sellaiset joista edes itse tietävät).
Ruotsin veneilijät ja veneily on 30 vuotta meitä edellä. Suomassa valehdellaan enemmän.
- kusettajan
30 vuotta meitä edellä kirjoitti:
Ruotsin veneilijät ja veneily on 30 vuotta meitä edellä. Suomassa valehdellaan enemmän.
tunnistaa jo 10 metrin päästä, mutta asiaan.
Eli miltä sivuilta löytyy baatteja. www.blocket.se löytyy myös paljon muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757