KIITOS SILLE LOISTAVALLE VALITTAJALLE 100 PROSSAN KIITOKSET SIITÄ ETTÄ VALITIT
TÄSSÄ TALOUDELLISESA TILANTEESSA FIKSU VALITUS !!!
10 POINTS
ps TEKOJÄÄ JÄIHIN !!!!!!!!!
JIPPIII PARKKIHALLI MYÖHÄSTYYYY
16
1214
Vastaukset
- köyhä kaupunki
Köyhä kaupunki.....köyhine ihmisineen ei tarvitse mitään maanalaisia parkkipaikkoja.
Kuihtuva kaupunki.
Meistä tuli Pusankulman asiakkaita kerralla.
Mikkelin kaupunki on jo aivan liikaakin höösännyt ja auttanut Toivakka Oy:n tomintaa (monta sukupolvea) tässä kaupungissa.
Meitä "sossuautettavia" on ihan tarpeeksi ihan tavallisissa ihmisissäkin.
Ensin meille kunnon sairaanhoito, vanhustenhoito,
ja lapsille koulut, päivähoidott ym. ja sitten jos jää "sossuvaroja", niin sitten upporikkaille kauppiaille.- susanh
Et tietäne, että kaikki mikkeliläiset eivät ole köyhiä. Me varakkaammat tarvitsemme sitä parkkihallia ja muita keskuksia. Jos niitä ei löydy Mikkelistä, voimme mennä muualle ostoksille ja parkkeerata parkkihalliin siellä. Teidän sossuautettavien (kuten itse asian ilmaisit)kohdalla se on huono juttu, koska ne vähätkin työpaikat häviää ja meidän varakkaiden kiinnostus tähän kaupunkiin loppuu. Sitten muutamme ehkä muualle ja meidän veroilla ei sitten makseta teidänkään elämistä.
Tavallaan minulle on ihan sama. Mikkeli olisi kuitenkin hyvä kaupunki muuten (köyhät vaan pitäisi saada täältä pois ;=) - mikään
susanh kirjoitti:
Et tietäne, että kaikki mikkeliläiset eivät ole köyhiä. Me varakkaammat tarvitsemme sitä parkkihallia ja muita keskuksia. Jos niitä ei löydy Mikkelistä, voimme mennä muualle ostoksille ja parkkeerata parkkihalliin siellä. Teidän sossuautettavien (kuten itse asian ilmaisit)kohdalla se on huono juttu, koska ne vähätkin työpaikat häviää ja meidän varakkaiden kiinnostus tähän kaupunkiin loppuu. Sitten muutamme ehkä muualle ja meidän veroilla ei sitten makseta teidänkään elämistä.
Tavallaan minulle on ihan sama. Mikkeli olisi kuitenkin hyvä kaupunki muuten (köyhät vaan pitäisi saada täältä pois ;=)varakas ole, kirjoituksesi paljastaa, sähän olet vain opettaja. Etkä mihinkään muuta, lupaat vaan. Lisäksi mietippä kuka maksaa opettajan liksan, mistä ne rahat sinne tulee??
ps. oikeesti varakas ei kerskaile, sen ei tarvii ;) - ja vielä
mikään kirjoitti:
varakas ole, kirjoituksesi paljastaa, sähän olet vain opettaja. Etkä mihinkään muuta, lupaat vaan. Lisäksi mietippä kuka maksaa opettajan liksan, mistä ne rahat sinne tulee??
ps. oikeesti varakas ei kerskaile, sen ei tarvii ;)liikunta ei tekis sullekaan pahaa ;)
- DFVGBNM
susanh kirjoitti:
Tavallaan minulle on ihan sama. Mikkeli olisi kuitenkin hyvä kaupunki muuten (köyhät vaan pitäisi saada täältä pois ;=)MIHIN SINÄ SITÄ TARVITSET OLETKO NIIN LÄSKI ETTET JAKSA KÄVELLÄ?
MITÄ SÄ VOITAT TUOLLAISELLA VOUHKAAMISELLA?
ALLAOLEVAN KIRJOITTAJAN TULISI HIEMAN ENSIN AJATELLA ENNEN KUIN KIRJOITAT TUOLLAISTA
Mikkeli olisi kuitenkin hyvä kaupunki muuten (köyhät vaan pitäisi saada täältä pois ;=)
OLEKSÄ SIIS TÄYSILLÄ VALOILLA MUKANA - susanh
ja vielä kirjoitti:
liikunta ei tekis sullekaan pahaa ;)
Liikunta ei ole pahitteeksi minullekaan, se on totta. En kuitenkaan harrasta liikuntaa kävellen kilometritolkulla ostoksia raahaten.
Sitten vielä... en sanonut olevani rikas. Varakas voi olla kuka tahansa meistä, joka käy töissä ja jolla on varaa kuluttaa. Kokeile joskus työntekoa sinäkin, palkka tulee sitten kuukausittain. - yrittäjä omillaan
mikään kirjoitti:
varakas ole, kirjoituksesi paljastaa, sähän olet vain opettaja. Etkä mihinkään muuta, lupaat vaan. Lisäksi mietippä kuka maksaa opettajan liksan, mistä ne rahat sinne tulee??
ps. oikeesti varakas ei kerskaile, sen ei tarvii ;)Olen yrittäjä ilman minkäänlaista "sossutukea".
Ei ole yhteiskunta antanut minkäänlaista tukea, eikä tehnyt asiakkailleni parkkipaikkoja, eikä rakentanut teitä,eikä antanut kaupungin parasta tonttia tärveltäväksi.
Niinkuin eräille yrittäjille ! Niin, ja se on totta, että todella rikkaat ja erityisesti syntymärikkaat eivät koskaan puhu rahasta, eivätkä kehu omilla rahoillaan, ja omaisuuksillaan. - Kirjailijat
susanh kirjoitti:
Tavallaan minulle on ihan sama. Mikkeli olisi kuitenkin hyvä kaupunki muuten (köyhät vaan pitäisi saada täältä pois ;=)Teidoksi teille kaikille.
Susah käytti kirjoituksessaan SARKASMIA. - TUSANH
susanh kirjoitti:
Tavallaan minulle on ihan sama. Mikkeli olisi kuitenkin hyvä kaupunki muuten (köyhät vaan pitäisi saada täältä pois ;=)hei
allaoleva on se totuus jota s piikottekee oikea versio kirjoituksessaan on seuraava
Et tietäne, että kaikki mikkeliläiset jotka luulevat olevansa muita parempia ovat liika lihavia Me läskisimmät tarvitsemme sitä parkkihallia ja muita keskuksia koska me emme jaksa kävellä läskimme pienenisi jos kävelisimme meiltä katoasi massa johon vedota.. Jos niitä ei löydy Mikkelistä, voimme mennä muualle lyllertämään ihroinemme ostoksille ja parkkeerata parkkihalliin siellä.
Teidän pirtsakkojen ja terveempien (kuten itse asian ilmaisit)kohdalla se hyvä juttu, koska ne vähätkin työpaikat lisääntyy ja vaurastutte ja meitä läskisimpiä veettää tulette vielä vaatimaan muitakin läskeille kohdostuvia vaikeuksia kiinnostus tähän kaupunkiin loppuu.
Teidän verorahoillan saatte vielä homman pyörimään liian hyvin sitä me läskiset emme kestä
Tavallaan minulle se ei ole ihan sama. Mikkeli olisi kuitenkin hyvä kaupunki muuten paitsi jos minä ihroineni olisin muualla ainakin vähemmän ihraisia susanh kirjoitti:
Liikunta ei ole pahitteeksi minullekaan, se on totta. En kuitenkaan harrasta liikuntaa kävellen kilometritolkulla ostoksia raahaten.
Sitten vielä... en sanonut olevani rikas. Varakas voi olla kuka tahansa meistä, joka käy töissä ja jolla on varaa kuluttaa. Kokeile joskus työntekoa sinäkin, palkka tulee sitten kuukausittain.jos kerta teet ostos reissusi kävellen?
Sinun mielestä halli pitäisi rakentaa,ihan vaan varuilta, jos vaikka joskus tarvitsisit sitä!
Eikös olisi järkevämpää suunnitella asia ensin kunnolla jne., kuin että pykätä jotain jonnekin tuosta vaan. Jos koet sellaiselle tarveta, kokeile ulho-huusia ja pykää sinne ihan oma torni... Ja näin ei haaskata yhteiskunnan varoja...- susanh
jussi7106 kirjoitti:
jos kerta teet ostos reissusi kävellen?
Sinun mielestä halli pitäisi rakentaa,ihan vaan varuilta, jos vaikka joskus tarvitsisit sitä!
Eikös olisi järkevämpää suunnitella asia ensin kunnolla jne., kuin että pykätä jotain jonnekin tuosta vaan. Jos koet sellaiselle tarveta, kokeile ulho-huusia ja pykää sinne ihan oma torni... Ja näin ei haaskata yhteiskunnan varoja...Kyllä minun mielestäni tuollaiset kaksi vuotta rupeaa riittämään yhden parkkihallin suunnitteluajaksi. Sehän täällä onkin, kun suunnitellaan tarpeeksi kauan, niin tarve kyllä sitten itsestään häviää.
Sitten tuohon yhteiskunnan varojen haaskaamiseen. Ajatteletko sinä jussi7106 ihan oikeasti, että ne sijoittajat sijoittaisivat parkkihallin sijasta rahansa johonkin terveydenhuoltoon tai sosiaalihuoltoon tai vanhuksiin ja lapsiin. Minä en ainakaan elä sellaisessa ihmemaassa. Kyllä kaupungin pitää ottaa hallittuja riskejä, jotta pyörät saadaan pyörimään.
Eikä mulla jussi7106 ole edes sitä ulkohuussia, enkä sitä paitsi osaa rakentaa kuin legoja :=)
Kunnioitan toki sinun näkemystäsi asiasta, varsinkin kun tuot sen esille asiallisella tavalla. susanh kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni tuollaiset kaksi vuotta rupeaa riittämään yhden parkkihallin suunnitteluajaksi. Sehän täällä onkin, kun suunnitellaan tarpeeksi kauan, niin tarve kyllä sitten itsestään häviää.
Sitten tuohon yhteiskunnan varojen haaskaamiseen. Ajatteletko sinä jussi7106 ihan oikeasti, että ne sijoittajat sijoittaisivat parkkihallin sijasta rahansa johonkin terveydenhuoltoon tai sosiaalihuoltoon tai vanhuksiin ja lapsiin. Minä en ainakaan elä sellaisessa ihmemaassa. Kyllä kaupungin pitää ottaa hallittuja riskejä, jotta pyörät saadaan pyörimään.
Eikä mulla jussi7106 ole edes sitä ulkohuussia, enkä sitä paitsi osaa rakentaa kuin legoja :=)
Kunnioitan toki sinun näkemystäsi asiasta, varsinkin kun tuot sen esille asiallisella tavalla.kommenttini oli Teistä asiaton, arvoisa susanh!
Vastaan täten:
- Kaksi (2) vuotta on lyhyt aika suunnitella, näinkin infrastriktiivisessa hankkeessa, todellakin julkiselle paik/alle/oille tulevia rakennuksia, kun on kuitenkin kyse myös historiallisesta miljööstä.
- Näistä hankkeessa olevista on niin itse, kuin muukin joukko mielellään ollut hankkeissa, joissa tuetaan mainitsemiasi asioita. KIITOS SIITÄ HEILLE !
MUTTA TÄHÄN TORIPARKKI-ASIAAN JA VARSINKIN RAHAAN:
- Hanke on edelleen suunnittelu asteella, siksi rakentamista on jo joka tapauksessa siirretty, EIKÄ tämä johdu todellakaan yksin PUSAN-kulmasta/pikkutorista
- alkuperäiset kustannuslaskelmat ovat viittaamallasi 2v tasolla, vert. nyky rakentamiskulut = käytännössä n. 15%
- jne jne jne
- Kaupungin 3milj e., talousvajeen johdosta lomautetaan työntekijöitä ja toriparkki-hankkeeseen, seuraavien vuosien aikana pitäisi laittaa vastaava summa(todennäköisesti suurempi).
Viittaan täten jo eri foorumeissa, niin itse kuin muidenkin "huolissaan" olevien ihmisten kirjoituksiin.
- antaisi hieman
järkeä ja nöyryyttä ymmärtämään kuinka suuria typeryyksiä te kirjoitatte. Samalla myös tajuatte, että Mikkelissä on myös parempia ihmisiä kuin te, jotka kuitenkin ajavat kaikkien etua esim. toriparkkihankkeella.
Avatkaa silmänne ja nöyrtykää
nimimerkki yksi monien puolesta.- Mr Burns
Ja siitä ei seuraa Mikkelille mitään hyvää. Pelkästään menetettyjä mahdollisuuksia.
Naapurikaupungit vain ehtivät kiilata edelle omilla suunnitelmillaan. - EI HYVÄLTÄ
Mr Burns kirjoitti:
Ja siitä ei seuraa Mikkelille mitään hyvää. Pelkästään menetettyjä mahdollisuuksia.
Naapurikaupungit vain ehtivät kiilata edelle omilla suunnitelmillaan.NÄYTÄ JOS VARAKKAAT NOIN TYHMIÄ NIIN TULEVAISUUS ON TODELLA PAHA !!
sUSANILLE VIELÄ OOKKOS SEN SIEVISEN SISKO?
SEKI VARSINAINEN ÄLYNKUNINGATAR? - Kummituinen
EI HYVÄLTÄ kirjoitti:
NÄYTÄ JOS VARAKKAAT NOIN TYHMIÄ NIIN TULEVAISUUS ON TODELLA PAHA !!
sUSANILLE VIELÄ OOKKOS SEN SIEVISEN SISKO?
SEKI VARSINAINEN ÄLYNKUNINGATAR?Yksi sarkasmoi
yhdellä jumittaa caps lock
yksi ottaa kaiken tosissaan
ja minä saan hyvät naurut!
Iso kiitos teille siitä, arvon
kirjailijantyngät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814