Ihmettelen Annan asennetta uraansa.

huhhhuhhh

Oon jo pitkään miettiny tätä Annan asennetta musiikkiin.

Anna on perunut jo aika monta keikkaansa, tämän lyhyen uran aikana.
Jos on vähän kurkkukipeä, niin Annahan ei keikalle mene.

Tiedättekö te, että miksi Anna ei laulanut Vinegar biisiään Forssan keikalla?

Siksi, koska Anna oli portugalissa lomalla, eikähän jaksanut harjoitella sitä siellä!
On kummallinen asenne tytöllä!
Nyt te Anna fanit märisette, että tää ei oo totta, mutta kyllä se vain on. Olin itse Forssan keikalla, ja kaverini kysyi Annalta, että miksi hän ei laulanut Vinegar biisiään, niin Anna vain sanoi että, ei sitä lomalla jaksanu harjotella.

Oli muuten todella tylsä keikka Forssassa!
Mä oon katellu tuolla youtubessa Annan, ja muidenkin artistien keikkavideoita, mutta Annan keikkavideoissa oon huomannu sen, että hän vetää joka keikan aivan samalla tavalla! Kuka jaksaa mennä keikalle, jos Anna vetää aina samat välispiikit jne..?

9

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pissis^^

      niille kelpaa tollaset paska esityksetkin.

    • ei ole

      kovin korkeat vaatimukset, siitä se johtuu.

      Mitä viehätystä Annassa on? Hän ei osaa laulaa enempää kuin keskiverto karaokebaarin asiakas, keikat vedetään sinne sun tänne, tuotanto on huonoa ja persoona on teennäinen.

      • nyt puhua

        siitä toisesta tytöstä joka voitti idolsin viime vuonna..


      • Ällös vaihda.
        nyt puhua kirjoitti:

        siitä toisesta tytöstä joka voitti idolsin viime vuonna..

        Kristiina on ihan oikein pysynyt poissa julkisuudesta. Eipä tule mitään Anna Abreu valituksia:

        "Rankkaa on, koska mun pitää hoitaa koulun, poseerata jatkuvasti kameroille, keikkaa pukkaa, jos vain jaksan, ura ei maistu, mutta silti pitää jatkaa"


    • :.Anna-fani.:

      No, en tosiaan kiellä sanomaasi, ehkäpä Anna ei tosiaan jaksanut LOMALLAAN harjoitella biisin laulamista. Kai nyt julkisuuden henkilökin saa loman pitää. Jos olet ammatiltasi vaikka opettaja, tuskin käytät kesälomaasi yksityistuntien järjestämiseen.
      Sitä paitsi Anna on todella pettynyt, jos on joutunut sairastelun takia perumaan keikkoja. Fanitkin tietysti ovat olleet sen vuoksi pettyneitä, mutta kyllähän laulajakin saa sairastella niin kuin kuka tahansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • tehdä työtään,

        niin suunnittelevat myös vapaa-ajalla. Jos tulee vaan jotain mieleen.

        Eihä sitä koskaan tule valmista jos ajattelee "Mä oon töissä nyt kaksi viikkoa, joten silloin pitää saada valmiiks. Lomalla en tee mitään"


      • Muutama nimi?
        tehdä työtään, kirjoitti:

        niin suunnittelevat myös vapaa-ajalla. Jos tulee vaan jotain mieleen.

        Eihä sitä koskaan tule valmista jos ajattelee "Mä oon töissä nyt kaksi viikkoa, joten silloin pitää saada valmiiks. Lomalla en tee mitään"

        Luettelepa muutamia suomalaisartisteja, jotka eivät pidä ollenkaan lomaa.

        Odottelen mielenkiinnolla nímilistaasi.


      • hmmkkkkd
        Muutama nimi? kirjoitti:

        Luettelepa muutamia suomalaisartisteja, jotka eivät pidä ollenkaan lomaa.

        Odottelen mielenkiinnolla nímilistaasi.

        miksi tulla anna abreu-keskusteluun, jos ei oikeasti kiinnosta??
        Syy miksei Anna laulanu näillä ekoilla keikoilla (loman jälkeen) vinegaria, on varmastikin se, ETTÄ ANNA OLI LOMALLA!
        On se ihme juttu, että ku pitää taukoa nii sitä jaksaa paremmin!


    • Anni

      Anna on peruuttanut keikkoja vaan sen takia kun ei oikeasti ole pystynyt laulamaan. Parempihan se on keikka perua kuin olla lavalla vaikka ääntä ei lähe juuri ollenkaan ? Annalla on myös ollut keikkoja joissa on ollut hieman kipeänä , ja jopa 39 asteen kuumeessa. Kukaan joka vähänkin asiasta tietää ei voi väittää että peruu keikkansa pienen kurkkukivun takia ? Ehei.

      Ja toiseksi Anna ei vetänyt forssassa vinegaria ehkä myös sen takia että oli lomalla, mutta myös sen takia että ei ollu ehtinyt bändin kanssa harjoitella kyseistä biisiä tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe