Tarviiko matikkapäätä?

gdfs

tarviiko matikkapäätä jos ryhtyy taksikuskin hommaan? Tää ei ollu mikään provo vaan ihan tosissaan esitetty kysymys.

11

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "travis bigle"

      ainaskin silloin kun alat laskemaan itsellesi tunti ansiota. Eli tehdyt työ tunnit jaettuna euro määrällä jonka olet ansainnut mahdollisimman raskaalla asiakas palvelu työllä!

      • muka raskasta työtä, hah

        Takasiajossa ei tarvita mitään taitoja, kunhan autoa osaa vähän ajaa.

        Taksiajo on kaikkea muuta kuin raskasta. Kuskien perseet leviää mersunjakkaralla eikä siinä hiki yllätä.

        Toista on lapiolla kuopan kaivuu tai hoitajien työ sairaaloissa.


      • unta näet
        muka raskasta työtä, hah kirjoitti:

        Takasiajossa ei tarvita mitään taitoja, kunhan autoa osaa vähän ajaa.

        Taksiajo on kaikkea muuta kuin raskasta. Kuskien perseet leviää mersunjakkaralla eikä siinä hiki yllätä.

        Toista on lapiolla kuopan kaivuu tai hoitajien työ sairaaloissa.

        Lyön vaikka vetoa, että sinä et edes saisi nykypäivän taksissa olevia laitteita auki. Et hallitsisi ajon aikana datalaiteetta, taksamittaria, keikkapuhelinta ja maksupäätettä sen lisäksi, että suoriutuisit siitä kaikkein helpoimmasta, eli auton liikuttamisesta liiketeessä. Taksi työ ei todellakaan ole palkkää auton ajamista, vaan siinä on hallitava paljon muutakin samaan aikaan, kuin ajaa autoa. Raskaaksi sen taas tekee asiakkaat, ei niinkään fyysisesti vaan henkisesti.


      • vaikeata
        unta näet kirjoitti:

        Lyön vaikka vetoa, että sinä et edes saisi nykypäivän taksissa olevia laitteita auki. Et hallitsisi ajon aikana datalaiteetta, taksamittaria, keikkapuhelinta ja maksupäätettä sen lisäksi, että suoriutuisit siitä kaikkein helpoimmasta, eli auton liikuttamisesta liiketeessä. Taksi työ ei todellakaan ole palkkää auton ajamista, vaan siinä on hallitava paljon muutakin samaan aikaan, kuin ajaa autoa. Raskaaksi sen taas tekee asiakkaat, ei niinkään fyysisesti vaan henkisesti.

        Olen pilkkonut DNA:ta entsyymeillä, monistanut PCR:llä, ajanut pätkät geelielektroforeesissa... jne. Anteeksi vain, mutta rohkenen väittää ja lyödä vetoa että hallitsen taksin mittarit vartin perehdyttämisen jälkeen ja osaan käyttää niitä sujuvasti parin päivän käytännön kokemuksen jälkeen...


      • noin...
        vaikeata kirjoitti:

        Olen pilkkonut DNA:ta entsyymeillä, monistanut PCR:llä, ajanut pätkät geelielektroforeesissa... jne. Anteeksi vain, mutta rohkenen väittää ja lyödä vetoa että hallitsen taksin mittarit vartin perehdyttämisen jälkeen ja osaan käyttää niitä sujuvasti parin päivän käytännön kokemuksen jälkeen...

        No kerro ihmeessä mitä noin "viisas" ihminen edes viitsii täällä suolessa taksien asiota jauhaa? Eikö olisi järkevämpää lukea niitä DNA:n pilkkomisia käsitteleviä kirjoituksia? Kyllä on kateus huipussaan :) :)


      • Pirssimiekkonen (alkup.)
        noin... kirjoitti:

        No kerro ihmeessä mitä noin "viisas" ihminen edes viitsii täällä suolessa taksien asiota jauhaa? Eikö olisi järkevämpää lukea niitä DNA:n pilkkomisia käsitteleviä kirjoituksia? Kyllä on kateus huipussaan :) :)

        On tainnut tuo viisas heppu tuijottaa liikaa CSI:tä, kun tuosta DNA:stakin niin keuhkoaa. Ainut mitä sillä lienee tekemistä DNA:n kanssa on DNA:n prepaid-liittymä, jonka äiti sille osti....


      • viisas mies
        noin... kirjoitti:

        No kerro ihmeessä mitä noin "viisas" ihminen edes viitsii täällä suolessa taksien asiota jauhaa? Eikö olisi järkevämpää lukea niitä DNA:n pilkkomisia käsitteleviä kirjoituksia? Kyllä on kateus huipussaan :) :)

        Naulan kantaan! Olen erittäin kateellinen koska joudun kilpailemaan allallani muiden yrittäjien kanssa. Olisi mukavaa jos valtio rajoittaisi minunkin alalla muiden markkinoille pääsyä.

        Tosiasiallisesti toivon mieluummin, että etuoikeutettujen asemat puretaan, ja kaikki yrittäjät laitetaan samalle viivalle. Eli Taksialalta lupasäännösely pois!


      • Pirssimiekkonen (alkup.)
        viisas mies kirjoitti:

        Naulan kantaan! Olen erittäin kateellinen koska joudun kilpailemaan allallani muiden yrittäjien kanssa. Olisi mukavaa jos valtio rajoittaisi minunkin alalla muiden markkinoille pääsyä.

        Tosiasiallisesti toivon mieluummin, että etuoikeutettujen asemat puretaan, ja kaikki yrittäjät laitetaan samalle viivalle. Eli Taksialalta lupasäännösely pois!

        Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan, ja vasta sitten ruveta keuhkoamaan....


      • vaikeata kirjoitti:

        Olen pilkkonut DNA:ta entsyymeillä, monistanut PCR:llä, ajanut pätkät geelielektroforeesissa... jne. Anteeksi vain, mutta rohkenen väittää ja lyödä vetoa että hallitsen taksin mittarit vartin perehdyttämisen jälkeen ja osaan käyttää niitä sujuvasti parin päivän käytännön kokemuksen jälkeen...

        Jos olet niin pätevä miksi et sitten aja taksia? Onko sulla edes ajo korttia.


    • gtrn

      päätä tarvitaan ihan muilla aloilla.

      • Pirssimiekkonen (alkup.)

        Hyvä on tietysti osata mm. päässä (huom. ei päissään...)-laskua sen verran, että vaihtorahat osaa asiakkaalle antaa ilman että tarvitsee aina turvautua taskulaskimeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe