mistähän mahtaa johtua että samalla aluella,noin metrin päässä oleva auto ei saanut sakkoja ja minä sain?autot oli vierekkäin ja ei mitenkään eikä kenenkään edessä/häiritsevästi alueella missä ei liikennettä ole kuin noin 2-3 autoa päivässä jos sitäkään?
parkkisakoista...
2
405
Vastaukset
- ...
Kyse on ilmeisesti sellaisesta lakiin perustuvasta kunnallisen pysäköinninvalvojan kirjoittamasta pysäköintivirhemaksusta.
Mitäpäs jos nyt ensiksi katsoisit siitä lapusta, mihin ruutuun se rasti on piirretty. Siitä selviää nimittäin se peruste, jolla pysäköintivirhemaksu on annettu. Jos apuja kaipaat, niin kerro sitten täälläkin mitä siinä lukee.
Tietämättä näet asiaa tarkemmin tällä palstalla ei kukaan pysty sinua neuvomaan. - uskon
että kun lappuliisa kävi niin sitä toista autoa ei silloin ollut siinä vaan tuli vasta kun sinut oli laputettu. Eli oli hyvä tuuri mutta se ei kestä yleensä pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667