Olen seurustellut mieheni kanssa reilun vuoden verran. Hänellä on kohta syntymäpäivät, täyttää 30 vuotta. Mitä siis lahjaksi?
Olen kysynyt häneltä itseltään jo, mutta vastaus oli se normaali jonka saa aina keneltä tahansa "en mä tiedä".
Nyt olen pattitilanteessa. Ostanko tylsästi pullon viinaa vai mitä? Olisi kuitenkin isot pyöreät tiedossa...
Auttakaa. Kiitos jo etukäteen. :)
Mitä miehelle lahjaksi?
mörrimöykkyyyy
4
1393
Vastaukset
- mie vaa
Oisko mies kaupassa haaveillut jotain kalliimpaa tuotetta, jota ei kuitenkaan raaskinut ostaa?:) Semmonen toimii aina kun kuuntelee vuoden mittaan ukon möläytyksiä ;).
- Jannemarkka
Miten olisi karikatyyritaulu?!
Saattaisi olla mieleinen eikä varmasti toista samanlaista tule vastaan.
http://www.kolumbus.fi/jmarkkanen - Idea
Ostin miehelleni 30-v lahjaks rannekellon. Ei liian kallis, mutta ei rihkamaakaan. Oli suomalaista tekoo Leinoja-merkkinen.
Ehkä idea juontui siitä kun mies on aina joka paikasta myöhässä, mutta eipä se näytä ilman lahjaansa enää tulevan toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947593- 374027
- 473576
- 2422983
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452542
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212474- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292409Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252215