Niin milloin menetitte neitsyyden/poikuuden. Minä menetin 13 vuotiaana poikuuden.
milloin menetitte
17
5117
Vastaukset
- Mies nykyään
Itse olin 12v, tapahtui naisen kanssa, olin silloin etelän-lomalla
- Henkka6969
Itsenäisyyspäivänä 1973 ollessani 13 vuotias. Tyttö oli juuri täyttänyt 12 mutta muodoiltaan oikea venus.
- Nuori rouva
Minulta meni neitsyys 15-vuotiaana matkalla koulusta kotiin, kun menimme luokkakaverin kotiin "tekemään kotiläksyjä".
- miä vain
Poikuus meni -85,ollessani 16v.
Viejänä naapurin 19v tyttö. - Lissu
..meni kun olin 17. itseasiassa paria kuukautta vaille 18. Kyseessä oli festarireissu ja täysin tuntematon mies. ei mikään paras mahdollinen tapa ehkä, mutta näin kävi
- nättineitilappi
neitsyys meni 14 kesäsenä humalassa reilusti vanhemman miehen "puolitutun" miehen kanssa. eipä ollu viksu teko :D
- koskaa
ole menettänyt poikuuttani. Minä saavutin miehisyyden.
Tänä kesänä 17v ^^
Oli ihan hyvä kokemus ja nyt tää seurustelee saman uroseläimen kanssa.- Juulia
Eläin, koira vai hevonen?
Pääasia ettei lesbo. Juulia kirjoitti:
Eläin, koira vai hevonen?
Pääasia ettei lesbo.Ihan mies kyllä. Lajia ihminen x)
- Aviomieskin
Nykyinen vaimoni vei. Kokeneempana poimi kuin mustikan pensaasta.
- poika-poika
maalla asuessa ei ollut mitään mahiksia paskan maineen takia mutta nyt 24 vuotiaana pk-seudulla asuessa "antauduin" yhdelle äidin ryyppykaverille jonka tunnen(12v vanhempi). hän on ollut myös setäni kanssa joten varsinainen perhetuttava :)
harmi vain että olin senverran puuduksissa huumeiden takia ettei tullut mutta tykkäsin kovasti ja hän otti suihin ja teki kaiken mitä pyysin. imin myös pillua ja tää nainen tuli ainakin 3 kertaa - tytyty
19-vuotiaana kännisen baari-illan jälkeen rentun ensirakkauden kanssa. Se oli supliikkimies, baarityöläinen, vaihtoi heti toiseen ja haikailee nyt mun perääni. Vaan eipä heru enää minulta hänelle, kun löytyi kunnollinen ei-pettävä mies.
- Tyttökaverin poikaystävälle
Olin kai vähän pihkassa tyttökaverini poikaystävään, ja hän oli sen huomannut ja käytti tilaisuutta hyväkseen. Pelkkä puhkaisu ja paneminen eikä sen jälkeen katsonutkaan minuun päin.
- joooooooööö
pari viikkoa ennen kuin täytin 18.
- ellu.
oon 18v ja vielä neitsyt.
- Minä vain
ellu. kirjoitti:
oon 18v ja vielä neitsyt.
lasketaanko jos se oli toisen tytön kanssa...
Kaverin kans päätettiin sitten kokeilla sen sängyssä ^^
Kivaa oli...
Olin silloin kait vielä 13 ja toinen oli 12...
Vai olinkohan täyttänyt 14 O_o
En yhtään muista... (mutta loppuvuodest se oli)
Kohta täytän 15...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1014006Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693850Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks432237Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129