Onko saatavilla niin kapeita venetikkaita, että ne voi kiinnittää soutuveneen perään - leveys n. 30 cm? Entä narutikkaat? Kokemuksia toimivuudesta?
uimatikkaat soutuveneeseen
5
1966
Vastaukset
- klikkari
Täältä löytyy luettelo ja tikkaita joka lähtöön.
Narutikkaat kääntyvät veneen alle eikä niitden kanssa pääse ylös vedestä.
Tikkaiden pitää olla jäykät ja niiden tulee mennä reilusti veden alle jos tavalliset toimistotyöntekijät uimasta nousevat. Tarzan toki tulee vaikka ilman tikkaita, mutta tavallisen ihmisen käsivoimat ovat harvoin sellaiset, että pelkästään niiden voimin veneeseen noustaan.- tahtoo uimaan
Hei, olen ollut lomalla, enkä ole katsonut näitä viestejä ennen kuin nyt. Kiitos vastauksesta! Mutta kerrotko vielä mistä osoitteesta pystyn katsomaan sen luettelon. Linkki ei nähtävästi ole kirjautunut sivulle, joten laittaisitko linkin tai www-osoitteen uudelleen.
- fgd
gf
- Olikesäolimopo
Tere.
Laita ne tikkaat sinne veneen keulaan , ei haittaa vaikkas laitat myös motorin persiheeseen.(veneen) - 00=0=0=0=0=
ei kannata laittaa uimatikkaita soutuveneeseen koska vene kaatuu helposti. taakse ei mahdu koska siellä on mahdollinen moottori ja keula ei kestä sitä roikkumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777