Skorpparimiehen ajatukset..?

VeskariN

Olen totisesti sotkeutunut nyt skorpionimiehen verkkoon, enkä tiedä mitä ajatella tai tehdä. Itse olen vesimiesnainen.
Tämä "mies" (ikää ei vielä edes 20 vuotta) on ollut tuttuni reilun vuoden, mutta parisen kuukautta sitten aloimme viestittelemään (asuin tällöin vielä eri paikkakunnalla) ja jotenkin lähennyimme. Muutin sitten lopulta samalle paikkakunnalle ja edelleen viestittelimme. Hän halusi kovasti nähdä, mutta aikaa ei tuntunut olevan. Lopulta sitten näimme eräs sunnuntai. Vain juttelimme tällä tapaamisella, ei siis mitään vakavaa.. Hän sitten sanoi minulle että minun pitäisi ottaa häneen yhteyttä, kun olimme lähdössä ja sanoin sitten että eikun hän pistää viestiä tai soittaa. No, sovimme näin ja lähdimme eri teille.
Seuraavalla viikolla ei kuulunut mitään (ennen tapaamista laittoi melkein joka päivä viestiä) ja lopulta laitoin itse viestiä. Vastasi jotenkin viileästi viestiin. Ihmettelin mikä meni pieleen ja jätin herran oikeastaan rauhaan.

Parisen päivää sitten tapasimme sattumalta kaupungilla tultuani baarista. Jäin hänen ja hänen kavereidensa kanssa ulos juttelemaan. (Tunnen siis hänen kaverinsakin.) Ja sitten yhtäkkiä tämä mies kietoutuu minuun. (Hän oli kylläkin ottanut pari.) No, eihän se minua haitannut. Olin enemmänkin vain mielissäni. Pyysihän hän siinä pusuakin.
Lähdimme sitten lopulta kumpikin kotiin. (Hän omaansa, minä omaani) Miehestä ei taas kuulunut mitään.

Eilen illalla sitten olimme saman kaverin luona ottamassa vähän alkoholia. Siellä hän oli aluksi kuin ei huomaisikaan minua, ei edes vilkaissut minuun, mutta rupesi pikku hiljaa sitten ns. kiusaamaan minua, eli sellaista turhanpäiväistä huulen heittoa ja sitä jatkuikin sitten koko illan.
Tässä skorpionimiehessä on vähän pelimiehen vikaa ja hänen kaverinsa yrittikin, että tämä skopu olisi iskenyt minut siksi illaksi jne. Skorpionimies sanoi kuitenkin koko ajan "ei", vaikka kaveri kuinka yritti. Enkö siis kelpaa miehelle?

Kerroin hänelle tänään viestillä, että pidän hänestä ja kysyin onko hän kiinnostunut minusta enää. (Olisin halunnut soittaa, mutta pakotti kertomaan asiani viestillä.) Ei ole vastannut viestiin.

Mitä olen mahdollisesti tehnyt väärin?

12

2862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • änimöl

      Hänen huono itsetuntonsa kietoutuu sinuun.. Kerro minulle kuinka vaarallista se on? Tai sitten älä. Minä tiedän kuinka vaarallista se on ja ihminen joka pitää vaarasta, tulee toimeen todella hyvin myös skorpionipojan

      • VeskariN

        Miten tästä kannattaisi sitten jatkaa? Mitä skorpionimies tässä vaiheessa mahdollisesti ajattelee? Miten pystyn todistamaan hänelle, että olen luottamuksen arvoinen..? Jätänkö herran nyt kokonaan rauhaan vai pidänkö hetken taukoa ja yritän ehkä myöhemmin (viikon - parin päästä) uudelleen?
        Kuitenkin haluaisin tuon skorpionin ja olen todella epätoivoinen. (Kuten jo siitä huomaa, että viestiä laitan tänne. En vain tiedä enää miten toimia.) Hänessä on ehkä pelimiehen vikaa, mutta erosi puoli vuotta sitten tyttöystävästään, jonka kanssa seurusteli melkein vuoden.
        Tunnen tämän tyttöystävänkin ja muistaakseni juttelimme heidän erottuaan ja tyttöystävä kertoi, että juttu ei vain enää toiminut. He eivät jaksaneet enää toisiaan. Tyttöystävä on muistaakseni jousimies horoskoopiltaan. Tai saattaa olla kauriskin, mutta kuitenkin loppuvuodesta syntynyt. (No juu, nyt meni vähän "offtopiciksi".)


      • Nimetön
        VeskariN kirjoitti:

        Miten tästä kannattaisi sitten jatkaa? Mitä skorpionimies tässä vaiheessa mahdollisesti ajattelee? Miten pystyn todistamaan hänelle, että olen luottamuksen arvoinen..? Jätänkö herran nyt kokonaan rauhaan vai pidänkö hetken taukoa ja yritän ehkä myöhemmin (viikon - parin päästä) uudelleen?
        Kuitenkin haluaisin tuon skorpionin ja olen todella epätoivoinen. (Kuten jo siitä huomaa, että viestiä laitan tänne. En vain tiedä enää miten toimia.) Hänessä on ehkä pelimiehen vikaa, mutta erosi puoli vuotta sitten tyttöystävästään, jonka kanssa seurusteli melkein vuoden.
        Tunnen tämän tyttöystävänkin ja muistaakseni juttelimme heidän erottuaan ja tyttöystävä kertoi, että juttu ei vain enää toiminut. He eivät jaksaneet enää toisiaan. Tyttöystävä on muistaakseni jousimies horoskoopiltaan. Tai saattaa olla kauriskin, mutta kuitenkin loppuvuodesta syntynyt. (No juu, nyt meni vähän "offtopiciksi".)

        Itse skorppari miehenä tunnen pienen piston sydämmessäni tätä lukiessa koska itselläni on hivenen samanlaista käytöstä.
        Kohdallani käytös ei johdu pelimiehen elkeistä vaan totaalisen epäonnistuneista suhteista, huomaan vetäytyväni aina kun nainen alkaa kiinnostamaan minua.
        Tosin osaan kyllä kertoa sopivan tilanteen tullen mistä kiikastaa.
        Myöskin teoilla ja käyttäytymisellä voi voittaa luottamukseni.
        Siispä kehottaisin vai kylmästi ottamaan selvää mitä sälli meinaa ja jossei homma lähde toimimaan niin mieti kannattaako yrittää enempää


      • VeskariN
        Nimetön kirjoitti:

        Itse skorppari miehenä tunnen pienen piston sydämmessäni tätä lukiessa koska itselläni on hivenen samanlaista käytöstä.
        Kohdallani käytös ei johdu pelimiehen elkeistä vaan totaalisen epäonnistuneista suhteista, huomaan vetäytyväni aina kun nainen alkaa kiinnostamaan minua.
        Tosin osaan kyllä kertoa sopivan tilanteen tullen mistä kiikastaa.
        Myöskin teoilla ja käyttäytymisellä voi voittaa luottamukseni.
        Siispä kehottaisin vai kylmästi ottamaan selvää mitä sälli meinaa ja jossei homma lähde toimimaan niin mieti kannattaako yrittää enempää

        Haluan nyt selvittää välittääkö hän minusta? ..onko kiinnostunut?
        Miten se kannattaisi kysyä. Viestiin ei ainakaan vastaa. Soittaisinko vai lähdenkö kysymään kasvokkain? Todella vaikea tilanne kyllä.
        Haluaisin kuitenkin selvittää oikeasti sen vastauksen, oli se sitten mikä tahansa.
        Tuhannet kiitokset näistä vastauksista!


      • Nimetön
        VeskariN kirjoitti:

        Haluan nyt selvittää välittääkö hän minusta? ..onko kiinnostunut?
        Miten se kannattaisi kysyä. Viestiin ei ainakaan vastaa. Soittaisinko vai lähdenkö kysymään kasvokkain? Todella vaikea tilanne kyllä.
        Haluaisin kuitenkin selvittää oikeasti sen vastauksen, oli se sitten mikä tahansa.
        Tuhannet kiitokset näistä vastauksista!

        Ehdottomasti kasvotusten ja varaa aikaa keskusteluun, hyväkin alku voi mennä täysin hukille jos kiirehdit.
        Pyri vapauttamaan tunnelma puhelemalla ensin niitä näitä ja siirry pikku hiljaa asiaan.
        Toivottavasti saat vastakaikua tunteillesi!


      • änimöl
        Nimetön kirjoitti:

        Ehdottomasti kasvotusten ja varaa aikaa keskusteluun, hyväkin alku voi mennä täysin hukille jos kiirehdit.
        Pyri vapauttamaan tunnelma puhelemalla ensin niitä näitä ja siirry pikku hiljaa asiaan.
        Toivottavasti saat vastakaikua tunteillesi!

        ...>mitään muuta päässä kuin, että omasta kokemuksestani, kun sitä rakastuu, sen huomaa.. Olen kolme kertaa rakastunut elämässäni ja kyllä mua silloin viedään täysin. Sanon suoraan ja sana sanalta: Älä yritä jos tuntuu turhalta edes hetken. Tämä neuvo pätee kaikkeen muuhunkin sosiaaliseen kanssakäymiseen.


      • änimöl
        Nimetön kirjoitti:

        Ehdottomasti kasvotusten ja varaa aikaa keskusteluun, hyväkin alku voi mennä täysin hukille jos kiirehdit.
        Pyri vapauttamaan tunnelma puhelemalla ensin niitä näitä ja siirry pikku hiljaa asiaan.
        Toivottavasti saat vastakaikua tunteillesi!

        ...unohda koko tyyppi.. Jos joku on tosissaan, hän kyllä näyttää sen... Ihmiset rakastuvat aina johonkuhun, mutta jos toista epäilee edes hetken, se ei ole totta.


      • skor
        VeskariN kirjoitti:

        Haluan nyt selvittää välittääkö hän minusta? ..onko kiinnostunut?
        Miten se kannattaisi kysyä. Viestiin ei ainakaan vastaa. Soittaisinko vai lähdenkö kysymään kasvokkain? Todella vaikea tilanne kyllä.
        Haluaisin kuitenkin selvittää oikeasti sen vastauksen, oli se sitten mikä tahansa.
        Tuhannet kiitokset näistä vastauksista!

        hän kietoo sinua sormensa ympärille.. siitä on kyse vallasta.. soita sinä minulle, tekstaa sinä minulle, koska minulla on valta. itse skorpionina tunnustan tekeväni samoin. en pidä yhteyttä. pelkään sitoutumista ja annan toisen miettiä omassa päässään missä mennään. harmillista, mutta totta. jätä leikki sikseen, ja valloita mies seksuaalisuudella, siitä se ei varmasti kieltäydy.


      • että hän varmaan
        VeskariN kirjoitti:

        Miten tästä kannattaisi sitten jatkaa? Mitä skorpionimies tässä vaiheessa mahdollisesti ajattelee? Miten pystyn todistamaan hänelle, että olen luottamuksen arvoinen..? Jätänkö herran nyt kokonaan rauhaan vai pidänkö hetken taukoa ja yritän ehkä myöhemmin (viikon - parin päästä) uudelleen?
        Kuitenkin haluaisin tuon skorpionin ja olen todella epätoivoinen. (Kuten jo siitä huomaa, että viestiä laitan tänne. En vain tiedä enää miten toimia.) Hänessä on ehkä pelimiehen vikaa, mutta erosi puoli vuotta sitten tyttöystävästään, jonka kanssa seurusteli melkein vuoden.
        Tunnen tämän tyttöystävänkin ja muistaakseni juttelimme heidän erottuaan ja tyttöystävä kertoi, että juttu ei vain enää toiminut. He eivät jaksaneet enää toisiaan. Tyttöystävä on muistaakseni jousimies horoskoopiltaan. Tai saattaa olla kauriskin, mutta kuitenkin loppuvuodesta syntynyt. (No juu, nyt meni vähän "offtopiciksi".)

        on kiinnostunut sinusta enemmänkin, eikä vain pelkkänä yhden illan juttuna tai panokaverina, ja on sen vuoksi varovainen. Älä tee mitään suuntaan äläkä toiseen. Sulle ei vesimiehenä varmaan tarvitse sanoa, että älä ole liian kiinnostunut ja innokas. Pikemminkin pidä pientä välimatkaa, mutta älä liikaa. Älä tee itsestäsi mitään narria ja yli-innokasta, vaikka olisit kiinnostunut. Eihän vesimies muutenkaan niin tee, pikemminkin päin vastoin. Mutta ole saatavilla (muuhun kuin seksiin)
        t. toinen veskarinainen


      • että itse seurustelen
        että hän varmaan kirjoitti:

        on kiinnostunut sinusta enemmänkin, eikä vain pelkkänä yhden illan juttuna tai panokaverina, ja on sen vuoksi varovainen. Älä tee mitään suuntaan äläkä toiseen. Sulle ei vesimiehenä varmaan tarvitse sanoa, että älä ole liian kiinnostunut ja innokas. Pikemminkin pidä pientä välimatkaa, mutta älä liikaa. Älä tee itsestäsi mitään narria ja yli-innokasta, vaikka olisit kiinnostunut. Eihän vesimies muutenkaan niin tee, pikemminkin päin vastoin. Mutta ole saatavilla (muuhun kuin seksiin)
        t. toinen veskarinainen

        skorpparin kanssa.


      • änimöl
        änimöl kirjoitti:

        ...unohda koko tyyppi.. Jos joku on tosissaan, hän kyllä näyttää sen... Ihmiset rakastuvat aina johonkuhun, mutta jos toista epäilee edes hetken, se ei ole totta.

        ..skorpionin pelon takia saa pinnistää siinä, ettei mene liian lähelle toisen reviiriä, koska se on hirveätä skorpionille kokea klaustrofobiaa ja luottamus tipahtaa heti.


    • änimöl

      ..Vielä sellaista, että (toivottavasti joku skorpionimies jakaa tämän mielipiteen) kommunikaatiolla täytyy olla hyvät pohja. Rauha ja luottamus. Skorpionimiehet ovat kovia filosofeja ja he eivät siedä ajatusta kommunikaation osalta, että ihmiset ovat välinpitämättömiä taikka pistävät omat aloitteet muiden niskalle, nimenomaan kommunikaation suhteen. Skorpionimiehelle riittää tulkittavaksi pelkästään ajatus ja tunne. Se tekee heistä niin mystisiä.. Me ollaan herkkiä ihmisen aivotoiminnalle ja sen lisäksi impulssiivisia joka luo helposti sairaan ajatteluverkoston jossa ei jää tilaa enään uusille tunteiden mullistuksille... Ymmärtääköhän joku..? Nyt tullaan siihen, että skorpionimies ei tarvitse mitään muuta kuin hellyyttä ja vahvan/varman ihmisen vierelleen.. Muita eivät ole koskaan hyväksyneet paitsi panoksi. Ja skorpionimieheen pitäisi pystyä luottamaan, JOS.., hän on sen SELKOkielellä sanonut. Kaikki muu saa ja pitääkin pysyä ehkänä. Se on muutenkin suurin filosofia, että mikään ei ole varmaa... Se tässä paskassa materialistisessa maailmassa kaikkia vituttaa, että organisoimalla ja suunnittelemalla luullaan saavan tasapainoinen elämä... Ja niin EI sitä tarvitse pohtia, että kenen osalta, kun asia on kaikkien osalta... "imagine, ALLL the people". No joo..
      Muuten mitä ihmettä menit sanomaan, että hänen pitää sulle viestiä pistää tai soittaa, kun hän sitä nimenomaan sitä pyys sulta.. Tämä ihminen kaipaa sinulta rakkauden julistusta ja astuitte jo hetken vaaran alueelle.. Ei rakkautta tuossa... OLLENKAAN. Hänen tarvitsee luottaa sinuun, luottaa kaikkeen teidän välillä.. Aijotko antaa hänelle luottamuksen. Niin, että hän voi olla ja tehdä mitä lystää ja olla silti sinun...? Tytöt pelkää, että pojat pettää, mutta tytöt eivät pojista tajua, että he eivät mene minnekään jos heissä roikkuu kuin takiainen... Sairasta..... Poikien täytyy siis saada tehdä mitä haluavat, jotta he tulisivat takaisin naisensa luokse. Ja jotta pojat varmasti antavat rakkautensa, on se kiinni ehdottomasta kunnioituksesta pojan tarpeesta omaan tilaan... Naiset ovat tässä yhteiskunnassa oppineet sairaalloisen tavan kontrolloida kaikkea. Pojat ovat vielä vapaita ja tytöillä on paljon opittavaa heiltä. Pojat tuntuvat ontoilta, sillä heitä ei pidetty tasavertaisina herkkyydessä tyttöjen kanssa. Joten pojat oppivat leikkimään muiden tunteilla. Kuten naiset ja kuten naisilla... KAIKKI JOHTUU PELOSTA. pelko on jättämisen arvoinen. Kuten kaikki muutkin epäilykset.. Kaikki mitä löytyy yrittämisen takana.. On todellinen minämme. Jumalan sana kaikuu taivaalla niin korkeana äänenä, että se tuhoaa korvanne, sillä, ihminen ei kuuntele. Se rauhan kauneus yltää luihin asti, jolloin ihminen sen menettäessään tekee hölmöjä löytääkseen taas sen tilan. Paradoksaalista, mutta todellisuuksia on monia siellä missä rauha vallitsee ja se on tuossa silmien takana. Kuolkaa henkisesti, eli kohdatkaa pelkonne ja antakaa sydämenne palaa. Kukaan ei tietenkään sano vastaan vaan moittii joko minua tai itseään. Anna palaa tyttökulta. Valloita ihmiset ja se jolle haluat suurimman antaa, hän sen tulee näkemään. Mutta älä pyydä keneltäkään mitään vaan luota siihen, että asioiden täytyy kaikkien olla spontaaneja... Elämän tärkeimpiä neuvoja, heitätkö ne hukkaan. Mistä tiedät mitä minä todellisuudessa ajattelen tällä hetkellä.. Minä ajattelin, että kaikki mietinnät johtavat aina rauhaan... Joten luota siihen. Minä en sana sanalta suunnittele näitä kirjoituksia, mutta ne tuntuvat auttavan eikö...? Se on luontainen tapa, kun on rauhallinen, varma, spontaani. kaiken kaikkiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe