Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Raivarit, itkut, naurut

Näin on.

Olen kirjoitellut "Näin on" nimimerkillä muutamaan osioon ongelmistani.
Nyt menee kohtalaisen hyvin, kunhan tämä mielen tasapaino jotenkin tasaantuisi.

Kuulunee asiaan, että saa tyhjästä naurukohtauksia, sitten itkut päälle. Välillä "raivareita" esim. kun on jotakin siivoamista, eikä jaksa. Kun jokin vempele ei toimi. Kun tavaroita on hukassa.

Olen taitava piiloittelija. Siis, sekopäisenä kännissä piilotan esim. lompakkoni, avaimia ym.
Sitten ekana tietenkin luulen hukanneeni. Hiki valuu ja minä etsin.
Nyt kun tiedän tuon luonteenpiirteeni, olen jaksanut rauhassa etsiä. Vielä on II-avaimet hukassa, mutta lienevät jossakin liinavaatteiden joukossa.

Onko kenellekään tuttua moinen puuhastelu?
Onko Oxamin 15 mg x 2 riittävä lääkitys tällaisessa vaiheessa, vai liian vahva?

Jotenkin tuntuu, että se ei oikein sovi minulle, mutta muutakaan ei terkarissa tarjottu.

Vinkkejä?

3

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva on?

      Tosin Bentsot lisäävät skitsoituutta ja masennusta, vaikka rauhoittavatkin.

      siirtyminen niihin viinasta on aika luonnollista, monelle. Eli miedoista aina vain kovempiin aineisiin.

      Ota niitä jos on pakko, mutta varo bentsokoukku on pahempi kuin viinakoukku. Ja lopulta kuuppa sekoaa niistäkin.

      Itse tajusin, että ne lukitsee ajatukset, jolloin se kaikki paska mikä mielessä muuten liikkuisi on vain jumissa ja kasautuu. Sitten kun taas ottaa viinaa niin se purkautuu ulos ja yleensä kerryttää sivuoireena lisää sitä paskaa mikä painaa mieltä.

      Joten kannattaa ottaa niitä silloin vain kun oikein ahdistaa, eikä tunnu oikein löytyvän ulospääsyä. selvinpäin pitäisi koettaa ne "luurangot" kohdata ja siivota sieltä kaapista, niin sitten pääsee päihteettömään elämään lopulta.

      Vaikka ne lääkitykseksi mainitaan, niillä voi hoitaa vain oireita ei poistaa sairautta itsessään. Jos lipsahtaa väärälle puolelle rauhoittavien käyttö, niin kusessa olet

      • Näin on.

        Olen todella miettinyt Oxaminin käyttöä, ja alkanut nyt puolittaa annosta (2x15 mg = 2x7,5 mg nyt).
        Olen lukenut tosi-kertomuksia näissä keskusteluissa ja ymmärtänyt, että tarvitsen vain tilapäisesti bentsoja enää.
        En aio uusia reseptiä vaan jatkan omillani.

        Vaarallisen paljon ja tiuhassa on koukkuja alkoholistin taipaleella.

        En halua joutua mihinkään rysään enää!


    • Sama täällä

      Välillä tuntuu et elämä on niin mukavaa ja naurattaa pienetkin asiat. Sit on näitä hetkiä ku kaataa vahingossa vaikka maito lasin ni raivarit on sitä luokkaa et tuntuu et pää hajoo (ite tulee hakattua nyrkkiä seinään tollasista pikku asioistakin niin että veri lentää). Huomaan muuten ihan selvästi että ku on pitempi juopottelu tai lääke tokkura päällä ni hermot menee vielä paljon tavallista helpommin. Niistä pelkotiloista puhumattakaan ku ei uskalla edes istua auton kyydissä ku näyttää et kaikki ajaa päälle. Ja toinen on toi tavaroiden piilottelu, joka kerta ku oon sekasin (viinasta tai lääkkeitä) piilotan kaikki vähänkin arvokkaammat tavarat. Avaimet, lompakot yms. joskus jopa läppärini vaikka oisin yksin kotona =)
      Pohjustuksena voin sanoo sen verran et alkoholiin ja lääkkeisiin on aika pahasti koukussa, ja Opamoxia syön ihan respalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe