PlusTV ja Discovery

jghej

Mulla on se ilmainen jakso tosta kanavapaketista käytössä. Discovery Channelilta löytyy joitakin katsottaviakin ohjelmia, mutta ne mainoskatkot pilaavat koko homman.
Mainoskatkoilla esitetään teasereita kanavan muista ohjelmista ja niitä on tunnissa aika monta .Siinähän ei ole mitään ihmeellistä , mutta kun noilla katkoilla pyörivät samat pätkät tunnista, päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen... Ei mulla ainakaan hermo enää kestä sitä pakkotoistoa ja katson mieluummin toisia kanavia. Mitenkäs teillä ?

7

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antoi...

...änkyräkänninen mekaanikko:
      Kyllä ne välillä ärsyttääpi, ne on siellä
      välissä sen takia, että ohjelmat alkaa ja
      päättyy tasatunnein.

Sama homma kaikilla muillakin Discovery kanavilla
      ja Animal Planetilla ja National Geographicilla.

Itsellä on 20 kanavan DNA:n Tuplapaketti, mutta
      kyllä siitä sen 19,90 kuussa maksaa, ihan
      hintansa väärti.

• ilmaisia kanavia

ihan riittävästi , jopa discovery jenkkimainoksilla, ettei tarvitse asiaa miettiä ilmaisen plustv:n jakson päätyttyä.

• lopussa..

jos ne viitsisi vääntää muutaman typerän väliohjelman lisää niin varsinainen ohjelma voisi tulla kokonaan ja sitten nuo turhuudet putkena ohjelman jälkeen. aivan kuten showtimellä, ei sielläkään ohjelmia pätkitä.
        tai sitten tyyliin mtv3 fakta, että näytetään vain tulevien ohjelmien ruutuja loppuaika.

mainokset vielä ymmärtäisi kun siitähän kanava saisi mainostuloja, toisin kuin itsensä jatkuvasta mainostamisesta. parhaillaan ohjelman välissä mainostetaan juuri meneillään olevaa ohjelmaa..

• Topi

Ihan sama itellä. Ko. kanavalla on paljon ohjelmia joita viitsii katella ajankuluksi kun ei ole muuta tekemistä mutta nuo mainoskatkojen omien ohjelmien mainosten toistot ärsyttää. Vaihtuu ne varmaaan kuukauden välein mutta kuitenkin. Toinen on tuo jenkkien tapa yrittää tehdä tyhjänpäiväisistä asioista hienoja hokemalla "cool" ja "gorgeous"

• Kun on tallentava boksi, niin ei noista tarvitse välittää. Totta, että noiden mainoskatkojen mielekkyys on kyseenalainen. Ehkä toisissa maissa niissä välitetään todellisiakin mainoksia. Muuta järkevää syytä niille en ymmärrä.

• mainoksia..

ainakin discovery no-kanavalla näkyy ihan oikeita mainoksiakin. vaikkei niistäkään nyt välttämättä pidä, niin ne voi kuitenkin sulattaa.

mutta tosiaan hyvä idea tuo tallentavan hyödyntäminen. pistää ajansiirron päälle ja alkaa katsomaan ohjelmaa puolen tunnin viiveellä niin pääsee skippaamaan kaikki mainokset kätevästi.
        miksen itse ole tuota keksinyt?

• mainoksia.. kirjoitti:

ainakin discovery no-kanavalla näkyy ihan oikeita mainoksiakin. vaikkei niistäkään nyt välttämättä pidä, niin ne voi kuitenkin sulattaa.

mutta tosiaan hyvä idea tuo tallentavan hyödyntäminen. pistää ajansiirron päälle ja alkaa katsomaan ohjelmaa puolen tunnin viiveellä niin pääsee skippaamaan kaikki mainokset kätevästi.
        miksen itse ole tuota keksinyt?

Minä tupoaan ajastamaan katsottavat ohjelmat ja katsomaan niitä sitten kovalevyltä. Ajansiirrossa on toisissa bokseissa bugeja, että ne saattavat päättyä äkisti, jos ajastus alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe