"Australian olympiajohto puolestaan on kehottanut urheilijoitaan pitämään yllä joukkueen vaatteita, kun he kiertelevät Pekingiä. Australialaiset toivovat, että näkyvä viittaus olympiaosallistumiseen antaa enemmän suojaa."
Jokin tässä logiikassa nyt ei loksahda. Suomalaiseen korvaan kuulostaa kovin heppoiselta 'suojalta', punaiselta vaateelta pikemminkin? Etenkin kun on kysymys Irakin sotaa käyvästä Yhdysvaltojen liittolaismaasta kysymys.....
Australialaiset keksivät ruudin, Kiinassa.
Korvasienikokki
3
995
Vastaukset
- Lappeenranta
Perustuu siis tähän valitettavaan Yhdysvaltalaisten puukotustapaukseen.
http://www.hs.fi/peking2008/artikkeli/Puukotuksesta järkyttynyt USAn lentopallojoukkue voitti/1135238495259 - Ei sienikorva
Tarkotus on ,että heitä ei luulla Jenkkeiksi.Australian suurin kauppakumppani on Kiina.Kumpikaan maa ei halua ongelmia ,mitkä voisi vaikuttaa maiden väliseen ystävyyteen.Irakin sodan aikainen Austraalian johtaja lensi ulos viime vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919