Rasitusta en kestä astman takia ja pää ei kestä isoa ihmismassaa, tulee melkeinpä paniikkikohtaus kun on niin kauhea jännitys päällä isoissa tapahtumissa. Esin vaikka kauppa jossa on paljon ihmisiä niin pää ei vaan kestä.
Mitähän kutsunnoissa tykätään tälläisestä?
Armeijaan meno astmasena ja heikko päisenä
5
915
Vastaukset
- II/08
Noh omassa tuvassa on yksi b-mies, jolla on astma ja huono kunto. Hän saa tarvittaessa kyydin leiripaikoille (välttää sinne marssimisen) ja voi tarvittaessa kieltäytyä jos rasitus käy liiaksi hänen sietokyvylleen.
Ja mitä tuohon joukkofobiaan tulee niin intissä on melkoisen monta muutakin kuin vain sinä, ruokala on aina täynnä,hartaushetket ja muut yhteiset tilaisuudet vetävät yleensä melkoisen määrän ihmisiä mukaansa. Sotkusta puhumattakaan...- Jonne--
En ymmärrä mistä johtuu tämä täysin lukkoon meneminen suuressa ihmismassassa. En vaan pysty olemaan sellaisessa paikassa.
Noh kutsunnoissa se sitten selviää mitä ne tykkää. - Tohnokun
Jonne-- kirjoitti:
En ymmärrä mistä johtuu tämä täysin lukkoon meneminen suuressa ihmismassassa. En vaan pysty olemaan sellaisessa paikassa.
Noh kutsunnoissa se sitten selviää mitä ne tykkää.Jeps. Vapautusta ei astaman takia ainakaan itelleni myönnetty, vaikka paha onkin. Sen sijaan sain B:n paperit. Samoin itsekkään en pidä paikoista joissa on paljon ihmisiä. Mulla diagnosoitiin paha sosiaalifobia ja paniikkihäiriö. Kannattaa jutella lääkärin kanssa. Mulle myönnettiin vapautus psykiatrin lausunnon jälkeen. Jos kutsuntoihin menet ilman lausuntoja saat vaikka A:n paperit!
- jääkäri1/08
Miten voit käydä kaupassa,kirjastossa, matkustaa linja-autossa, junassa? miten aiot opintosi hoitaa? opintojen myötä joudut väkisinkin tapaamaan muita ihmisiä. Miten aiot selvitä elämästä? Aiotko todella linnoittautua peräkammariin lopuksi elämääsi, sääli vanhempia ja muuta perhettä.
- lolkaksoispistedd
Itellä astma ja normikunto ja olen sosiaalinen.. mitäs minä teen? xDD pyydän B paprut ja laiskottelen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272