täälläkin joskus ollut linkki, onko kellään tallessa linkkiä ?
mistä p12 korjausopas (pdf) ?
13
10529
Vastaukset
- opus .
onmuuten aika kattava opus , n 2000 sivua, tällä voi purkaa ja kasata koko auton jos niin haluaa.
- jormak
kyllähän siihen purkamiseen riittää ihan vaan tuökalutkin :P
- mikä vika dCi
Entäs kun käynnistyy mutta ei ota kierroksia eikä vedä 1.9 dCi Visia diesel?
- Haz
mikä vika dCi kirjoitti:
Entäs kun käynnistyy mutta ei ota kierroksia eikä vedä 1.9 dCi Visia diesel?
Ilmamäärämittari ei toimi.
Mulla lämppärin puhallin pyörii täysillä,eikä voi säätää nopeutta ? Nissan Primera P12 vm.2002 ?
- tavitsen tietoa
mistä löydän ulkolämpö anturi nissan primera p12 farkku?
- Anonyymi
Autoni osui ka ntoon oli pudonnut joku kuormasta .kanto osui autoon ja vahingoitti pakoputkea ja autoni kulkee vain 70 km tunnissa .oko
Siitä suurta haittaa moottorille.- Anonyymi
Ei haita kulku normale. Motor ok. Polte kanta.
Onko perää,että 5 vaihteella ei saa jaa alle 60 km/h ,muuten vaihdelaatikko menee rikki ?
Mäkin haluan Nissan Primera P12 korjausoppaan,mistä sen saa ?
- Anonyymi
MInäkin, mutta mistä sen saa?
- Anonyymi
Tuolta sai jotain. Englannin kielellä.
http://www.mediafire.com/file/dyzhbsdg9dc/p12.zip/file
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751