täälläkin joskus ollut linkki, onko kellään tallessa linkkiä ?
mistä p12 korjausopas (pdf) ?
13
9923
Vastaukset
- opus .
onmuuten aika kattava opus , n 2000 sivua, tällä voi purkaa ja kasata koko auton jos niin haluaa.
- jormak
kyllähän siihen purkamiseen riittää ihan vaan tuökalutkin :P
- mikä vika dCi
Entäs kun käynnistyy mutta ei ota kierroksia eikä vedä 1.9 dCi Visia diesel?
- Haz
mikä vika dCi kirjoitti:
Entäs kun käynnistyy mutta ei ota kierroksia eikä vedä 1.9 dCi Visia diesel?
Ilmamäärämittari ei toimi.
Mulla lämppärin puhallin pyörii täysillä,eikä voi säätää nopeutta ? Nissan Primera P12 vm.2002 ?
- tavitsen tietoa
mistä löydän ulkolämpö anturi nissan primera p12 farkku?
- Anonyymi
Autoni osui ka ntoon oli pudonnut joku kuormasta .kanto osui autoon ja vahingoitti pakoputkea ja autoni kulkee vain 70 km tunnissa .oko
Siitä suurta haittaa moottorille.- Anonyymi
Ei haita kulku normale. Motor ok. Polte kanta.
Onko perää,että 5 vaihteella ei saa jaa alle 60 km/h ,muuten vaihdelaatikko menee rikki ?
Mäkin haluan Nissan Primera P12 korjausoppaan,mistä sen saa ?
- Anonyymi
MInäkin, mutta mistä sen saa?
- Anonyymi
Tuolta sai jotain. Englannin kielellä.
http://www.mediafire.com/file/dyzhbsdg9dc/p12.zip/file
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818