Hei! Tietäisikö joku mistä saisi jotkut nätit boxit 80cm valkoisten muovisten parvekelaatikkojen ympärille (Pohjanmaaalta tai tilattuna netistä)? Kaikissa marketeissa ne samat tylsät..Kiitos vinkeistä jos joku tietää =)
Parvekelaatikkojen
2
608
Vastaukset
- itse tehden nätit
Osta sellaiset halvat ja päältä rumat ja edulliset laatikot. Kunhan ovat mitoiltaan ja tilavuudeltaan sinulle sopivat.
Sitten tuunaamaan itse!
Maalaa, laita päälle mosaiikkia, päällystä tapetilla, säkkikankaalla, jollain muulla kankaalla. Onhan sitä mahdollisuuksia, mielikuvitus on rajana!
itse olen laittanut päälle mosaiikkia tylsiin muoviruukkuihin. Parvekelaatikot taas päällystin tapetilla. Kivoja tuli ja kaikki on ihmetelleet, mistä niitä saa ostaa :)))
Näin loppukesästä parvekelaatikoita saa alesta ja askartelutarvikkeita kannattaa myös kyttäillä, aina jossain on vähän ale menossa.
Ja eiku askartelemaan! Kivaa myös koko perheen ja lasten kanssa. - Kyläseppä fani
Ainakin Petäjävedellä on Kyläseppä niminen paikka, josta saa sellaisen tukikehikon kuin haluaa.
Teetimme itse siellä mittoihin ja kaiteisiin soveltuvat, koristeelliset kehikot ja olemme tyytyväisiä lopputulokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014339HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223538Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan622632Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428