Kuinka moni on kiihottunut esim. sokeroinnissa kauneushoitolassa? Kuulemma joillakin miehillä tulee erektio jos kosmetologi on kaunis nainen.
Kiihotutko
17
11640
Vastaukset
- kadullakin
ja ihan visuaalisen havainnon perusteella. Etenkin kesäiseen aikaan.
- Uso pois!
Tosiasia on, että tuossa tilanteessa miehen kuin miehen mulkusta tulee ikku kikuli, eikä mitään muuta.
Tilaisuudessa ei ole mitään kiihottavaa, vaan se on puhtaan kliininen operaatio, jossa viimeisetkin seksuaaliset kuvitelmat haihtuvat muovikintaiden näkemiseen.
Ei seiso ei, päinvastoin, mulkku pienenee lähes olemattomiin.
- kosmetologilla?
Jos mies puolinen käy kosmetologilla niin on aika helvetin hankala uskoa että sillä alkais seisomaan jos duunari on nainen, kyllä ne on jotain homoseksuaaleja miehiä jos siellä käy.
- %&/
Itse huolestuisin asiasta tosi pahasti jos ei kaunis nainen aiheuta mitään reaktiota
- willtell
Itse ainakin kiihottuisin jos nainen käsittelis mun penistä ja palleja kosmetologilla.
Mitähän kosmetologit siitä miettii? Ja missähän pääsis naisen tekemän sheivauksen/vahauksen käsittelyyn ??- ei kiitos
Kyllä meillä asiakkaina käy hetero miehiäkin ja onhan se mukavaa, että miehetkin innostuvat IHON hoidosta!
Se mität ulee tuohon sokerointiin/vahaukseen, en itse tee niitä, en naisille enkä miehille ja ne kosmetologit jotka sitä tekevät, eivät pidä siitä. Ei siinä kyllä ole mitään seksuaalista mielessä jos mies tulee sheivaukseen ja moni kosmetologi kokee tilanteen kiusallisena (hinta muuten kallis siksi, että siinä on ns. likaisen työn lisä). Kyllä niitä erektioita on joskus joillekin sattunut ja ei ne kyllä kosmetologille kovin miellyttäviä ylläreitä ole. SEN takia, vain harvat kosmetologit suostuvat tekemään sitä. Pitää olla ronski (miesmäisellä tavalla) että se onnistuu, paska homma, mutta jonkunhan se on tehtävä... - SFSDFSDF
ei kiitos kirjoitti:
Kyllä meillä asiakkaina käy hetero miehiäkin ja onhan se mukavaa, että miehetkin innostuvat IHON hoidosta!
Se mität ulee tuohon sokerointiin/vahaukseen, en itse tee niitä, en naisille enkä miehille ja ne kosmetologit jotka sitä tekevät, eivät pidä siitä. Ei siinä kyllä ole mitään seksuaalista mielessä jos mies tulee sheivaukseen ja moni kosmetologi kokee tilanteen kiusallisena (hinta muuten kallis siksi, että siinä on ns. likaisen työn lisä). Kyllä niitä erektioita on joskus joillekin sattunut ja ei ne kyllä kosmetologille kovin miellyttäviä ylläreitä ole. SEN takia, vain harvat kosmetologit suostuvat tekemään sitä. Pitää olla ronski (miesmäisellä tavalla) että se onnistuu, paska homma, mutta jonkunhan se on tehtävä...En toisaalta ymmärrä, että miksi se nyt on niin "likaista" hommaa... Koska mielestäni sellainen mies, joka haluaa pitää oman alapäänsä kunnossa on todella hieno mies.. Sheivaus/vahaus ei ole mitenkään likaista hommaa ja siihen voi todellakin liittyä seksuaalistakin kiihottumista... Mutta eihän se monella miehellä kyllä varmasti seiso, jos lääkäriinkin menee alapäätään näyttämään..
- että näin
SFSDFSDF kirjoitti:
En toisaalta ymmärrä, että miksi se nyt on niin "likaista" hommaa... Koska mielestäni sellainen mies, joka haluaa pitää oman alapäänsä kunnossa on todella hieno mies.. Sheivaus/vahaus ei ole mitenkään likaista hommaa ja siihen voi todellakin liittyä seksuaalistakin kiihottumista... Mutta eihän se monella miehellä kyllä varmasti seiso, jos lääkäriinkin menee alapäätään näyttämään..
"likainen homma" tarkoittaa sitä, että siinä mennään niin intiimille alueelle, että monet kosmetologit kokevat sen vastenmielisenä. Ne ketkä sitä tekevät, saavat siitä hieman enemmän rahaa, ja sen takia se on kalliimpaa.
- åqpw
että näin kirjoitti:
"likainen homma" tarkoittaa sitä, että siinä mennään niin intiimille alueelle, että monet kosmetologit kokevat sen vastenmielisenä. Ne ketkä sitä tekevät, saavat siitä hieman enemmän rahaa, ja sen takia se on kalliimpaa.
Itse miehenä ja muutamasti brassissa käyneenä voin sanoo, että siinä kyllä mies saa todella helposti erektion kyseisen toimenpiteen aikana. Itse karvoja poistettaessa ei moista tapahdu koska se sattuu kuitenni jonnin verran. Tietty ei tätä varmaan jokaisella tapahdu, mutta ei siitä omalla kohdallani mitään meteliä ole syntynyt vaikka näin on sattunut käymäänkin. Huumorilla ja asiallisella käytöksellä selviää pitkälle :P
- Panettaa ikuisesti
åqpw kirjoitti:
Itse miehenä ja muutamasti brassissa käyneenä voin sanoo, että siinä kyllä mies saa todella helposti erektion kyseisen toimenpiteen aikana. Itse karvoja poistettaessa ei moista tapahdu koska se sattuu kuitenni jonnin verran. Tietty ei tätä varmaan jokaisella tapahdu, mutta ei siitä omalla kohdallani mitään meteliä ole syntynyt vaikka näin on sattunut käymäänkin. Huumorilla ja asiallisella käytöksellä selviää pitkälle :P
Itse olen miehenä harkinnut sheivausta niin alapäähän kuin peppuunkin, mutta ongelmana on se, että se ei saa sattua.
Onko sokerointi kuinka hankala juttu tehdä, jos sen haluaa tehdä vaikka tyttöystävänsä kanssa?
Tosin ongelmaksi voi muodostua myös se, että mulla seisoo hyvin herkästi.
- kuljas palli
Väistämättä alkaa seisomaan kun housut heittää ja nainen alkaa lähestyä penistä vaikkei mitään seksuaalista mielessä olekaan. Joillakin karvojen nyhtäminen sattuu enemmän ja joillakin vähemmän. Oulussa yksi nätti tyttö poisti karvojani ja alkoi aivan älytön seisokki, eikä suojana ollut edes pyyhettä. Tyttö ei perustanut erektiosta mitään vaan jatkoi hommaa. Jonkun aikaa oli seisonut aivan pinkeänä niin tyttö siirtyi poistamaan karvoja aivan peniksen tyvestä, silloin laukesin. Jos häntä olisi seisokki häirinnyt olisi varmaan kietonut sen pyyhkeeseen tai ainakin irrottanut vähäksi aikaa otteensa mutta tuntui siltä että tyttö piti näkemästään. Tuumasi laukeamisestakin että se on normaali reaktio tässä toimenpiteessä ja antoi paperia.
- cmqp
Ja sit heräsit kun äiti avas verhot ja veti peiton päältä..?
- kuljas palli
cmqp kirjoitti:
Ja sit heräsit kun äiti avas verhot ja veti peiton päältä..?
ehkä sinä nukut vielä äitisi kanssa mutta minä olen jo aikuinen mies. eihän tuo ole sen kummoisempaa kuin hieronnassa laukeaminen ja sitä tapahtuu paljon, vaikka vain alaselkää hierotaa. moderaattorit voisivat poistaa noita älyvapaita viestejä niinkuin yllä oleva on ja sen jälkeen tämän niin pysyisi edes joku tolkku täällä.
- afromasa
kuljas palli kirjoitti:
ehkä sinä nukut vielä äitisi kanssa mutta minä olen jo aikuinen mies. eihän tuo ole sen kummoisempaa kuin hieronnassa laukeaminen ja sitä tapahtuu paljon, vaikka vain alaselkää hierotaa. moderaattorit voisivat poistaa noita älyvapaita viestejä niinkuin yllä oleva on ja sen jälkeen tämän niin pysyisi edes joku tolkku täällä.
Itse myös käynyt muutamasti brassissa ja aina on kyllä veitikka ollut pystyssä, mutta lauennu en sentään ole :) Pari "touhutippaa" siinä saattaa masulle tippua, mutta kiltisti kosmetologi on paikat pyyhkiny homman jälkeen.
- loppuhyvin
kuljas palli kirjoitti:
tapahtuu paljon!? Etpä ole aikuinen mies tainnut koskaan päästä reppana vielä edes pukille jos noin herkkä olet! Voi olla aika hiljaista naisten kanssa,jatka ihmeessä vahauksissa ja hieronnoissa käymistä ja jätä panohommat meille kykeneville!
- tyrnavan galileo
loppuhyvin kirjoitti:
tapahtuu paljon!? Etpä ole aikuinen mies tainnut koskaan päästä reppana vielä edes pukille jos noin herkkä olet! Voi olla aika hiljaista naisten kanssa,jatka ihmeessä vahauksissa ja hieronnoissa käymistä ja jätä panohommat meille kykeneville!
up
- Anonyymi00017UUSI
Samoin kävi myös itselleni sokeroinnissa ei kerennyt tulla edes erektiota ku laukesin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-196015Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite865644Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993639- 1253634
- 1231386
- 571327
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301252- 381049
- 451043
- 261019