skorpioni lapsi ja skorpioni äiti

skorpioni äiti

Minulla skorpioni lapsi(poika),luonteen piirteeltään voimakastahtoinen, ailahtelevainen ja kovasti takertuu minuun. Olen itsekin skorpioni ja taistelu on kovaa. Onko kenelläkään muulla samanlaista tilannetta?

8

1689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tytär.

Eli äiti on skopu niiku minäkin. Asun vielä hänen kanssaan, ja todella tärkeä ja rakas ihminen minulle. Isää minulla ei ole koskaan ollut. Äiti ainut tuki ja turva.
      Riitelyitä ei oikeastaan ole, silloin kyllä oli kun olin nuorempi. (nyt 18)
      Olen myös voimakastahtoinen ja välillä on kyllä kunnon mielialan aaltoihäiriöitä.. =)

• skopuäiti

On :D

Mun tytär takertuu muhun kuin viimeseen heinänkorteen välillä. Aivan ihana sekoitus tarketujaa ja itsenäisyyttä. Voimakastahtoinen on ja ovelakin. Mä joudun kaiken omasta älykkyydestäni laittamaan peliin joka ainoa päivä tyttäreni kanssa.On pakko vielä tajuta tunnepuoleltakin. Haastava lapsi ja niin ihana.

Mä luotan vaan siihen et kyllä tästä hengissä selviää... Selvishän munkin vanhemmat, skorppareita molemmat. Niin antaa toivoa et mäkin selviin, ehkä...

• Niin minä kun mun poikakin ollaan skorpioneja...
      Itsepäinen ja voimakastahtoinen poika hän kyllä on...mutta toisaalta myös todella hurmaava ja ihana lapsi :)
      Oikee hymypoika :)

• kyllä

ja tietenkään kehenkään muuhun lapseen nuo ominaisuudet eivät sovi.

Kaikki muut kuin skorpionilapset ovat heikkotahtoisia, suoraviivaisia ja arvattavia, eivät takerru kehenkään ja heidän kanssaan ei tarvitse käydä tahtojen taisteluita. Vaikka he eivät takerru, niin otsenäisiä näistä muista lapsista ei saa tekemälläkään.

Tunnepuolta ei tarvitse tajuta, koska sitä ei ole. Älyään ei tarvitse noiden lasten äitien haastaa.

Hurmaavia ja ihania heistä ei saa vaikka mitä tekisi. Heidän yrityksensä hymyillä saa kaikilla sen näkevillä pelkkiä inhon ja pelon väristyksiä aikaan.

Kaikki muut lapset ovat pelkkiä flegmaattisia ja apaattisia löyhäpäitä, mutta skorpioni, skorpionilapsi, siinä vasta on jotain.

Omapäisiä, voimakastahtoisia, ailahtelevia takertujia, joiden kanssa käydään tahtojen taistelua viekkaudesta ja oveluudesta joka päivä. Aivan ihania ja hurmaavia hymypoikia ja tyttöjä.

"Onko kenelläkään muulla samanlaista tilannetta?"

Ei ole.

• joku

ongelma? :D
        Mikä sua noin nyppii?

• päättelet
        joku kirjoitti:

ongelma? :D
        Mikä sua noin nyppii?

että minulla olisi jokin ongelma, tai että minua nyppisi jokin?

• scorpioni30

Poikani on myös skorpioni ja olen huomannut että paljon samoja luonteen piirtetä kuin minulla. Usein ymmärrän poikaani ja reaktioita paremmin kuin muut perheen jäsenet. tilanteet sujuu usein kivasti kun mietin miten itse reagoisin samaiseen tilanteeseen. Milloin esim tarvitsen muutaman jäähdyttely minuutin ennen kuin saan kiukultani taas järjen käyttöön. :)

• maija-inkeri

on skorpparipoika ja olen skorppari itse. Pienenä oli aika takertuvainen. Myös erittäin energinen ja villi. Puberteetti-iässä rauhoittui ja on nyt tekniikan tohtori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe