Ovatkos nämä stuertit suurimmaksi osaksi homoja? Aattelin vaan, kun lensin kanarialta kotiin, niin tämä lentävä tarjoilija melkein tuli syliin istumaan kahvia tarjoillessaan.
Stuertit
11
3408
Vastaukset
- Stuerttiklc
Olet tainnut vain unelmoida mielikuvituksessasi.
Stuerteista osa on heteroja, osa homoja, osa
sinkkuja, osa liitossa, anyway ketä kiinnostaa.
Sen voin sanoa, että C/A-porukoissa on mielettö-
män hyvä yhteishenki ja työkaverit rentoja ja
mukavia.
Onneksi pääsen taas torstaina pois Suomesta, täältä pienten ympyröitten ja punaniskojen maasta.- Juntski
Taidat olla itse senkin homppeli! Sitä ollaan nyt niin maailman mies kun olet stuertti. Todellisuudessahan olet ainoastaan lentävä tarjoilija ja tarjoilijan töitähän perinteisesti tekee naiset. Että silleen, HOMO!
- jeesus.
Juntski kirjoitti:
Taidat olla itse senkin homppeli! Sitä ollaan nyt niin maailman mies kun olet stuertti. Todellisuudessahan olet ainoastaan lentävä tarjoilija ja tarjoilijan töitähän perinteisesti tekee naiset. Että silleen, HOMO!
pidätköhän kaikkia ravintolan miestarjoilijoitakin homoina? mitä väliä sillä suuntaumuksella on? kuitenkin kyseessä on ammattitaitoinen työntekijä. He ovat töissä eivätkä lirkuttelemassa juuri sinua. taitaa olla omaa mielikuvitustas.
- homo ja stuertti
Mä olen stuertti ja homo. Meillä kyllä suurin osa stuerteista on ihan heteroita (en ole Finnairilla)jotka lentävät nykyisin.
Koko CA duuni on paljon muutakin kuin kahvin kaatoa. Asiakas ei vain näe sitä mitä pitää tehdä jotta kone edes saa luvan lähteä ilmaan. - Juntski
jeesus. kirjoitti:
pidätköhän kaikkia ravintolan miestarjoilijoitakin homoina? mitä väliä sillä suuntaumuksella on? kuitenkin kyseessä on ammattitaitoinen työntekijä. He ovat töissä eivätkä lirkuttelemassa juuri sinua. taitaa olla omaa mielikuvitustas.
myös miestarjoilijoita homoina. Joo onkin ihan varmasti paljon muutakin hommaa kuin kahvin ja teen tarjoilu, käsimatkatavaraluukkujen kiinnilaitto, sanomalehtien jakelu, pölyjen pyyhintä, siis homojen hommaa.
- kestää.
Juntski kirjoitti:
myös miestarjoilijoita homoina. Joo onkin ihan varmasti paljon muutakin hommaa kuin kahvin ja teen tarjoilu, käsimatkatavaraluukkujen kiinnilaitto, sanomalehtien jakelu, pölyjen pyyhintä, siis homojen hommaa.
Taidat säkin siis haluta stuertiksi mutta et kehtaa hakea ku pelkäät et sut leimataan homoksi.
No mut minkäs sille voi jos et ole uskaltanut vielä tulla kaapista ulos.
Jos et olis homo niin tuskin suo kauheest kiinnostais täällä kirjoitella ja fundeerata stuertin duunista tai muista tarjoilijoista.... - Juntski
kestää. kirjoitti:
Taidat säkin siis haluta stuertiksi mutta et kehtaa hakea ku pelkäät et sut leimataan homoksi.
No mut minkäs sille voi jos et ole uskaltanut vielä tulla kaapista ulos.
Jos et olis homo niin tuskin suo kauheest kiinnostais täällä kirjoitella ja fundeerata stuertin duunista tai muista tarjoilijoista....Voi, nythän mä ihan pilasin sun päivän, senkin homppeli! Tiedoksesi että en ole homo, niinkuin sinä olet. Kerroppas samaan hengenvetoon, että miksi kaikki sinun kaltaiset hinurit tosiaankin valikoituu juurikin tarjoilualalle?
- 000000000
Juntski kirjoitti:
Voi, nythän mä ihan pilasin sun päivän, senkin homppeli! Tiedoksesi että en ole homo, niinkuin sinä olet. Kerroppas samaan hengenvetoon, että miksi kaikki sinun kaltaiset hinurit tosiaankin valikoituu juurikin tarjoilualalle?
Varmaan siksi homot ajautuu tarjolualalle ja palveluammatteihin koska he osaavat loistavasti asiakaspalvelutyön toisin kuin suomalaiset jurot.
Eikä tämä ole mikään hyökkäys heteromiehiä kohtaa.
Kun verrataan esim ruotsalaista miestä ja suomalaista niin ruotsalainen on paljon avoimempi ja metroseksuaalimpi... he ovat sinut itsensä kanssa.... :)
- stuertti-76
Stuerteissa on joo homoja ja heteroita. Eli varmaan siis aika ainutlaatuinen ammatti nykypäivänä... Itse olen ainakin ihan tavallinen suomalainen heteromies, joka on ollut stuertti jo vuosia ja pidän hommasta tosi paljon. Sanoisin, että heteroita on enemmän stuertteina kuin homoja. Mutta onhan alalla kieltämättä enemmän samasta sukupuolesta pitäviä, kuin esimerkiksi palomiehenä. Tai oikeestaan, who knows......
- One World
Ei kaikki ole, myös näitä löytyy:
fagotti
B-rapun poika
banaanipoika
Fazer-poitsu
fägäri
gay
GayLord
hetero
hikinen rekkamies
hinaaja
hinari
hine
hintero
hinttari
hintti
homo
homopuppeli
homppeli
homssu
junakuski
kaupungin puolisukeltaja
klaavapuolen poika
persepuppeli
perähinuri
perämies
peräreiän rassaaja
perätunkki
perätuuppari
puppelipoika
rupireiän talkkari
ruskean reiän ritari
stuertti
sukkahousu-Sakari
suklaapoika
suoleen möykyttäjä
tyynynpurija
ruotsalainen
heteroseksuaalisesti rajoitteinen henkilö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808