saako kukaan orgasmin ilman kosketusta

jaana

Siis pystyykö kukaan saamaan orgasmia ilman että koskee kulliinsa? Kertokaa kokemuksianne

16

11978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

En minä ainakaan.

Just vedin parin viikon lastin käteen kun ei sattunut naistakaan tässä olemaan. Joo kyllä sitä
      kullia pitää ns. runkata ja hyvät stimulantit pitää olla eli kuvat tai vilmit mutta riittää joskus kun hyvää panoa muistelee. Miten tytöillä tuleeko ilman käsiä tai apuvälineitä.Laukeshan se silloin nuorempana ihan itekseen mutta nyt tarvii käsiä.

• catja

ilman apuvälineitä saan ihan helposti, mutta sormia tarvii käyttää. joskus on kyl tullu ihan ilman mitään kun on ajatellu jotai tosi kiihottavaa, mut tällöin orgasmit on ollu paljon lievempiä kuin sormien kans.

• onnistuu

olin rannalla väljissä shortseissa, nainen edessäni tuijotti, mulla turpos ja työntyi lahkeesta, lainkaan koskettamatta sain mahtavan siemensyöksyn. oli mielettömän kiihottavaa ja noloa..

• boy

Eipä oo tullu. Mutta aika kosteeks kyllä saa ilman kosketusta, ja jos on erittäin kiihottunut niin ei paljoo tarvii runkata että tulee..

• Mies

Olen saanut unessa orgasmin kun nussin yhtä hyvän näköistä naista, jonka näen usein. En tietääkseni runkannut unissani. Olisi kädessä jotain jäämiä, mutta ei ollut.

Orgasmi on aivojen tunteen ja varsinaisen kyrvän "ärsyttämisen" yhteistyön tulos. Orgasmi on laimea, jos toinen noista ei ole pelissä mukana. Esim. jos on helvetin ruma nainen niin orgasmi on työn alla ja pitää jo säkki pistää sille päähän tai ei tule mitään.

• Miisa.

Aina ensimmäisen orkun jälkeen, jonka olen vaikka itsekseni aiheuttanut, saan jopa kuusi tai seitsemänkin orkkua ihan vaan ajattelemalla tai koskettamalla itseäni vaikka vain vatsasta. Pieni hipaisu riittää, ja taas saan.

• severi

Minä ainakin saan. Olen treenannut alapään lihaksia supistelemalla niitä 2 X 100 kertaa päivittäin. Lihakset ovat sen seurauksena vahvistuneet ja stondis sen mukainen. Saan näitä lihaksia supistelemalla halutessani orgasmin ja sperman tulemaan.

• Jussi

menisit sinäkin duuniin !!!

• severi
        Jussi kirjoitti:

menisit sinäkin duuniin !!!

Teen töitä enemmän kuin kahden ihmisen edestä.

• niko

jos laittaa muovipöksyt jalkaan, niin pelkkä joggailu saa hepin liukumaan pitkin muovin liukasta pintaa ja siinä kyllä saa orkutkin ja vastaantulijat voivat ihmetellä sitä onnellista hymyä naamalla...;o)))

• totta kai

Kun on ollu pari viikkoa ettei oo tumputtanu, niin sitten ei tartte kuin töllössä näkyä joku Skaunis kissa, niin alkaa siihen malliin jomottaan että huhuh.. sitten vaan mielikuvitus kehiin. pää alkaa tässä vaiheessa nykimään silleen hassusti ja penis meinaa räjähtää. sitte sitä vaan tulee.. tarvii paljo ajatusta.. mutta hassu tunne se on.

• timppa

kyllä jos jännitän jalkoja toisiaan vasten niin kyllä mulla tulee....

• Anonyymi

Oon joskus saanu ilman käsiä. Heräsin aamulla muna pystyssä ja pieni puristus lantioinpohjalihaksilla sai sperman valumaan...orgasmin tunnetta ei tullut mutta siemensyöksy kyllä.

• Anonyymi

Mulla lensi lastit kullia koskematta housuihin, kun ekan kerran hieroin anopin rintoja.

• Anonyymi

En vastaa aloituksen mies juttuun mutta vaimo saa unissaan joskus orgasmin. Tarkennetaan nyt että vaimo on nainen ja minä mies kun nykyään on idiootit valloillaan tässäkin asiassa. Sukupuolia on 2. Friikit on erikseen ja saahan niitä olla kuten on ollut ihmiskunnan historiassa aina. Yhteiskunta rauhaa ei pidä sekoittaa näin yksinkertaisella faktalla. 2. Sukupuolia on 2.

• Anonyymi

Kyllä munaa täytyy vatkata niin saa kokkelit ulos ja tää on tosi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6046
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      154
      5375
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3332
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3300
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3224
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2429
    Aihe