varsin pitkään olipa kyseessä sitten vaikka olympialaisten trap-finaalin ratkaisevat laukaukset
Skorpparilla hermot
9
2217
Vastaukset
- lodra
Tähänpä vastaan. Riippuu asiasta. Minulla ainakin. Useimmiten kyllä menetän hermoni melko nopeasti.
- oona33
jep mul ainaki on erittäin pitkä pinna,taistelen kyl jos tarvetta on vaik läpi harmaan kiven meen
- skopunainen
on pitkä pinna, paitsi jos joku alkaa kinastelemaan asioista joissa tiedän olevani oikeassa.
- hermoheikko
Riippuu tilanteesta. Työssä olen erittäin pitkäjännitteinen, mikään ei hermostuta, on rauhallinen olo, mutta kotona taas kaikki on toisin, ukon kanssa hermot menee joka päivä, merkiltään on kaksonen, ehkä väärä mulle.
- vitun ämmä ja rouva pyhimys
sinussa ei tietenkään mitään vikaa ole, ukko on vaan väärä sulle.
Mitä jos sinä olet se väärä hänelle ja hän on se ainoa oikea sinulle? - ???
vitun ämmä ja rouva pyhimys kirjoitti:
sinussa ei tietenkään mitään vikaa ole, ukko on vaan väärä sulle.
Mitä jos sinä olet se väärä hänelle ja hän on se ainoa oikea sinulle?Ilmeisesti et oo saanu vähään aikaan..
- skoputar
muitakin skopuja jotka menettää hermot kaksosmiehen kanssa, ite olen ollut yli 20 vuotta saman miehen kanssa ja kyllä täytyy sanoa että joskus palaa pinna sen kanssa.
- ne hermot
pettää ihan varmasti ensimmäisenä. Verrattuna mihin tahansa merkkiin. Skorpionit ovat heikkohermoisia.
- NOYZ
Uskon sen johtuvan jostain totutusta kaavasta mistä ihminen ei osaa päästää irti, sillä skorpioni on syvimmästä luonnostaan aina rauhallinen ja määrätietoinen. Se totuttu kaava, se on muistikuva siitä miten tilanteessa pitäisi käyttäytyä kun tulee tiukka paikka... Kaikki on kiinni hetkessä.. Toivon, että tämä maailma edelleenkin heräisi, valitettavasti se aika alkaa käydä kriittiseksi ja muutos tulee tekemään enemmän kipeää lähitulevaisuudessa. Meditoikaa... Meditointi on muutenkin vain hetki itselleen jossa voi käydä rauhassa läpi tilanteita ja kokea ne uudestaan ja sen jälkeen nähdä ne uudelta kantilta, sillä olet rauhassa itsesi kanssa, meditointi on ovien avaamista. Ovet jäävät auki jos ne on kunnolla avattu... Sinusta muodostuu pikkuhiljaa itsesi kuningas ja kaikkien etujen palvelija. Luonnon lapsi. Enkelin kumppani... Menkää ja kokekaa muutos itsessänne.. Saamattomat.. Luulette, että maailmassa on yksinkertaista elää jos tekee asiat aina samanlailla... HAha. Lukekaa tämä teksti läpi niin monta kertaa, että ette enään halua päteä minulle, ettek itsellenne... Skorpioneilla on oikeasti mystiset voimat, ne ovat yksinkertaisesti vahvoja impulsseja jotka kulkevat kehon läpi ja selkeitä/hyviä jos pää on kesytetty, saatu hiljaiseksi, kevyeksi. RING A BELL? kävele syksyisessä puistossa ja näe se elämä. Odota, että aurinko hymyilee näinä päivinä ja mene katsomaan, että kuinkas se nyt olikaan... Ja pohdi rauhassa, mikä on elämässä se mikä tekee meidät tasa-arvoiseksi. Hyvyys, selvä, mutta sisimmässä se tarkoittaa paljon enemmän ja mikään ei pysy mielessä jos asiaa ei oikeasti koe itse. Joten jää vaan möllöttämään tai toteuta elämää. Rytmi hyvä ihminen on se asia joka sinun on löydettävä... Energia, elämä, terveys, puhtaus, rytmi, totuus, avaruus, ihminen, jalat, pää, kroppa, silmät... silmät... 3... pää kevyeksi, ei pyyntöjä, ei haluja, vain totuus. tupakka, totuus.. alkoholi, totuus. Eläimet, totuus. Ihminen, suurempi eläin, totuus?.. Mitä tiedät eläimen aistimaailmasta? totuus... Oman sielun raiskaus, totuus. Painavaa tekstiä, sinun pääsi, totuus. Keho ilman mieltä, mieli ilman kehoa, totuus. Luonto/ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142