Kolme viikkoa Malesiassa joulukuussa

Qala

Joulukuun puolivälissä olisi kolmen viikon reissu Malesiaan tulossa. Lennot Kuala Lumpuriin, mutta sen jälkeen kaikki vielä auki. Mukana kaksi aikuista ja kaks lasta (3v ja 4kk). Olisiko järkevä suunta länsipuolelle? Ilmeisesti itäosissa ja Borneolla on monsuunikausi menossa?

Tarkoitus olisi yhdistää kaupunkia ja sitten rantaa. Mitään umpirauhallista lomaa ei etsitä, vaan elämää saa olla. Mitä rantakohteita suosittelisitte? Itse olen aikoinaan käynyt kesällä Borneolla ja Tiomanin saarella, mutta nuo tosiaan taitaa olla sadealueella joulukuussa. Langkawilla en ole käynyt, mutta kirjoittelusta tullut kuva, että kyseessä varsin unelias paikka kuitenkin. Vai onko missään Malesian rantakohteessa kovin vilkasta elämää? Enkä nyt tarkoita mitään Phuketin baarielämää vaan ihan perusvilskettä. Siispä, vinkkejä otetaan vastaan.

2

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malesia = very good

Malesiasta kirjoitan. Täällä ei ole muuta kuin hiljaisia rantoja. Johtuu kulttuurista. Ihmisten ei ole hyvä esitellä paljasta pintaa. En arkailisi tuon sadekauden suhteen. Eikohän se ole ohi, eikä se aina sada sadekaudellakaan.

Itse en Malesiassa hakeudu rannalle vaan ennemminkin vuoristoon pakoon kuumuutta. Tämä on niin hyvä turistimaa. Hinnat halpoja ja luotettavia. Hyvin monikultturillinen maa. Ihmiset ovat aina tottuneet siihen että on erivärisiä ihmisiä. Esimerkiksi thaikut ovat vähän patriootteja ja kusettavat falangeja. Malesia on niin turvallinen ja luotettava ja helppo kaikin tavoin. Ihanne maa.

• 3 kertaa kokeillut

Monsuunisateet kannattaa ottaa tosissaan. Olemme viimeiset 3 joulua viettäneet Malesiassa ja joulukuussa ovat ainakain kahtena viime vuonna joutuneet evakuoimaan suuria joukkoja ihmisiä eri alueilta. Monia on myös hukkunut tulvien myötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe