Olen leijonanainen ja seurustelen/tapailen jousimiesurosta. Hän on erittäin ihana kaikinpuolin :) Suhteemme on aika intensiivinen ja hyvä...nyt olen kuitenkin alkanut miettiä että olenko liikaa joukkarin kestettäväksi.
Olen äkkipikainen ja suutun helposti ja olen aika omistava. Lepyn kuitenkin nopeasti sillä en ole pitkävihainen. Olen huomannut että joukkari hämmentyy tästä hetkeksi mutta palautuu myöskin "normaaliksi" nopeasti. Ajattelin että kestääköhän jousimies tällaista käytöstä yleensäkin?
Olen myös erittäin huomionkipeä ja annan myös omaa huomiota toiselle. En tiedä riittääkö jousimieheltä niin paljoa energiaa ja mielenkiintoa. Myös sängyssä olen se innokkain ja tulisempi osapuoli vaikka mieskin on villimpää sorttia.
Mitä mieltä olette hyvät jousimiehet? :)
LeijonaN &JousimiesM
5
1227
Vastaukset
- kuitenkin se
että sinä olet mitä olet, samoin kumppani. Jos olet äkkipikainen ja mitä vielä, se on sinun hillittävä sellaiseksi, että joku viitsii sinua sietää. Noilla horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.
Ajattele nyt itse.
H.N.Jestas.- hassuttelua
Niin se vielä piti mainita että ihan leikkimielellä puolitosissaan näitä horoskooppijuttuja kyselen mutta en jaksanut kun ajattelin että kaikki sen tajuaa....mutta ehkä ei.. :) HERRANJESTAS!
- yhteen ei
ongelmia ja jos ongelmia tulee ne tulevat esiin heti - molemmat ovat valmiita sanomaan sanottavansa. Usein erittäin pitkä ikäsiä liittoja. Papempi jos on jousimies uros ja leijona naaras - jostain syystä näyttää toimivan erittäin hyvin.
- saga-safir
Kokemusta jousimiesnainen ja leijonamies suhteesta.
Suhteenne voi kestää, jos sinä kestät sen, että jousimies on omalla tavallaan, johon kukaan ei voi vaikuttaa TODELLA ITSENÄINEN. Leijona "karjuu" siis kuuroille korville.
Vapaus on jousimiehelle kaikkein tärkeintä (myös vapaus valita aina sinut). Jos yrität kahlita hänet, jousimies valitsee vapauden. Sanot olevasi vilkas. Leijona on ulospäin vilkas, mutta jousimies on sisältä vielä paljon tulisempi, se ei vain viileän kuoren läpi heti näy...Yleensä jousimies on ollut liikaa leijonalle, vapaata ei vangita voi...
Nämä merkit kuitenkin sopivat jollakin maagisella tavalla yhteen.
Kivaa syksyä teille.
ps. olen syntynyt itse skorpioonin ja jousimiehen merkkien rajamailla, luen molemmat, virallisesti jousimies.- Jousis-nainen
Omasta elämästäni.Itse Jousimies-nainen ja tapailen
Leijona-miestä.Haluan todella pitää tietyn vapauden,
mutta en etsien muuta seuraa.Tapailtu nyt pariin
kertaan Leijonan kanssa ja meillä synkkaa todella
hyvin.Päivittäin ollaan yhteyksissä ja huumorikin
pelaa molemmin puolin.Kuitenkin useamman Leijonan
tavanneena ja pettyneenä,olen varuillani tämänkin
jutun suhteen.Hän on jo oppinut,että sanon asiat
suoraan ja hänestä se on hyvä asia.Vilkkaita olemme
molemmat ja ulospäin suuntautuneita.Seksi on todella
nautintoa molemmille.Minäkin olen Jouskarin ja
Skorpparin rajamailla,mutta todella Jouskari
luonne.Itsepäinen,mutta osaan toki joustaa ja
myöntää olevani väärässäkin.Jokin Leijonissa
vetää minua puolelleen,en vaan ole vieläkään sitä
osannut itselleni selventää,mistä se johtunee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982